دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۸

شهرداران در حال حاضر مدیرانی محلی با اختیارات بسیار محدود هستند

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از ایمنا، بهرام فریورصدری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارکرد: در حال حاضر دریافت هزینه ماهیانه آب، برق و گاز با دولت مرکزی است، در حالی که دولت ممکن است تأمین آب و برق در مقیاس ملی را به عهده داشته باشد، اما توزیع آن در مقیاس شهر باید به عهده شهرداری ها باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)