سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۸:۱۶

انقلاب ما پیروزی جریان دین بر بی دینی است

به گزارش ایرنا، ججت الاسلام کاظم صدیقی شامگاه شنبه در جمع مردم شهرستان ابهر ضمن مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه افزود: اگر حکومت شاه می ماند کشور تجزیه می شد همان گونه که در زمان پهلوی بحرین از کشور جدا شد تجزیه چندین استان دیگر نیز برنامه ریزی شده بود. وی اظهار داشت: دشمن از راه شبکه های اجتماعی ناامنی، بد اخلاقی، بی دینی و بی اعتمادی را رواج داده و بدتر همه این ها یاس و ناامیدی را تزریق می کنند و آینده را تاریک نشان می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)