چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه ایران ورزشی ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۶

گل محمدی: در مورد سلامت داوران به مربیان اطمینان دهند

یحیی گل محمدی سرمربی پدیده مشهد یکی از مربیانی است که در نشست هم اندیشی باشگاه ها و داوران حضور داشت. گل محمدی درباره این نشست می گوید: این باور را کمیته داوران باید به مربیان بدهد که همه داوران سالم هستند. سلامت کاری و روح و روان دارند. این مساله خیلی مهم است. اگر بیژن حیدری، پیام حیدری یا علیرضا فغانی یک روز تا صبح هم در مسابقه ما بد سوت بزنند ناراحت نمی شوم چون می دانم انسان های سالمی هستند و هیچ وقت نان حرام به سفره خودشان نمی برند. می دانم آنها سالم زندگی می کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)