چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۱

چرا نمایندگان درباره اتهامات برادر رئیس جمهور نامه نوشتند؟

به گزارش عصرامروز، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در نامه ای به آیت الله آملی لاریجانی، رئیس دستگاه قضا، خواستار رسیدگی این قوه به اتهامات برادر حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور شدند. در این نامه که به امضای 20 نماینده رسیده ذکر شده است "سخنگوی محترم قوه قضاییه در 25 تیر سال 96 و 14 مهر سال 96 به ترتیب بر اتهام آقایان حسین فریدون و مهدی جهانگیری برادران رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور به فساد اقتصادی تأکید کردند و در طول یک سال و نیم گذشته افکار عمومی در انتظار تعیین تکلیف ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)