سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۹

لیکنز: در تبریز اخساس می کنم در خانه خودم هستم

سرمربی تراکتورسازی می گوید: در تبریز احساس می کنم به خانه خودم آمده ام و دوست دارم به عنوان سفیر برای ایران و تراکتورسازی حضور داشته باشم. به گزارش خبرگزاری همسو، جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: خیلی خوشحالم در تبریز حضور دارم و استقبال خوبی در فرودگاه از من شد. در کنار حمایت هواداران به حمایت اصحاب رسانه نیاز داریم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)