سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بیتوته ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۳

"مرکاپتان" عامل اصلی بوی بد در تهران بود؟

دبیر کارگروه ملی زلزله و لغزش لایه های زمین با بیان اینکه ارتباط "مرکاپتان" با انتشار بوی بد در روز 12 دی ماه در تهران بعید به نظر می رسد، گفت: با توجه به شدت بو، به طور طبیعی در اطراف کانون نشر، بو به مراتب آزار دهنده تر و تهوع تر آور است ضمن آنکه این بو بر اساس تایید منابع رسمی علاوه بر تهران در قم، ورامین و کرج احساس شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)