سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
وزارت آموزش و پرورش ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۹

کسب رتبه سوم کشور توسط اداره سلامت و تندرستی

اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در اجرای طرح های سلامت رتبه سوم کشور را کسب کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: بر اساس ارزیابی به عمل آمده اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در طرح های سلامت کشوری موفق به کسب رتبه سوم کشور گردید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)