سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۴۱

گواردیولای ایران به بوشهر رفت

عبدالله ویسی که در لیگ پانزدهم با استقلال خوزستان به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید و در چند سال اخیر به صورت مداوم در بالاترین سطح فوتبال ایران تیم داشت، تصمیم گرفت هدایت یک تیم لیگ یکی را برعهده بگیرد. به گزارش شهروند، ویسی بعد از استعفای محمود فکری از سرمربیگری شاهین شهرداری بوشهر که وضع خوبی هم در جدول لیگ دسته اول دارد، رسما سرمربی این تیم شد تا گواردیولای ایرانی خودش را در چالش جدیدی قرار دهد و به دنبال صعود به لیگ برتر با این تیم بوشهری باشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)