چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۳

دیدار ذوب آهن با نساجی برنده نداشت/ تقسیم امتیازات در اصفهان

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز در یکی از مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر و از ساعت 18:15 امروز سه شنبه تیم های ذوب آهن و نساجی مازندران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم در این مسابقه موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند تا جدال علیرضا منصوریان و مجید جلالی برنده نداشته باشد. این اولین حضور مجید جلالی روی نیمکت تیم نساجی به جای جواد نکونام بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)