سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۰

استفاده از سموم سرطان زا در کشاورزی ایران

استاد سم شناسی اکولوژی ایران گفت: استفاده از سموم در سبزی ها و میوه ها بالاتر از حد مجاز بوده به طوری که طبق آخرین آزمایشات انجام شده در میوه و تره بار تهران 10 سم خطرناک وجود دارد. به گزارش ایسنا، احمد مهدوی در پنجمین همایش ملی تغییر و گاه شناسی درختی در اکوسیستم های خزری در مورد مصارف سم و آسیب های وارده به اقلیم و انسان گفت: اگر در مبحث استفاده از سموم نظارت کافی نداریم نباید مصرف کنیم زیرا اثرات بقایای سموم دفع آفات در میوه ها و سبزی ها بر سلامت انسان ها تأثیر مستقیم می گذارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)