پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه سراسری سایه ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۳

پیشی گرفتن ایران از قطر

یکی از نگرانی ها و انتقادهای کارشناسان در سال های گذشته، برداشت حداکثری قطر از میدان گازی مشترک پارس جنوبی و عقب ماندن ایران در این زمینه بود. تا پیش از استقرار دولت یازدهم، س ؤال و مطالبه اصلی این بود که باید چه کرد تا عقب ماندگی تولید نسبت به قطر را جبران کنیم؟ اما اکنون س ؤال این است که با توجه به تولید حداکثری و جلو زدن ایران از قطر، با این حجم عظیم تولید در پارس جنوبی چه باید کرد؟ آیا باید گاز برداشت شده از پارس جنوبی را به مصرف داخلی برسانیم یا صادر کنیم؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)