چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۱۷

اهدا خون در قم 20 درصد رشد داشت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل انتقال خون قم، علیرضا کبیری در گفت و گویی بیان کرد: در این ماه چهار هزار و 552 تن جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که از این تعداد سه هزار و804 تن موفق به اهدای خون شدند. وی افزود: در فروردین ماه سالجاری با تلاش کارکنان اداره کل انتقال خون ، تمامی نیاز مراکز درمانی استان برطرف و بیش از چهار هزار و 71 واحد خون و فراورده های خونی به مراکز درمانی قم ارسال شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)