دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۶

افزون بر چهار میلیارد تومان در حوزه درمان راور هزینه می شود

به گزارش ایرنا، امین فخر روز سه شنبه در آیین افتتاحیه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان راور ضمن تبریک هفته معلم و کارگر افزود: امیدواریم این اقدامات در حوزه درمان مستقیم موجب رضایت کارگران شود. وی با اشاره به اینکه 14 درمانگاه تامین اجتماعی در استان کرمان وجود دارد اظهار داشت: توسعه و ایجاد مراکز درمانی یک امر فراگیر در کشور است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)