سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۱۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری صدا و سیما ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۰۶:۵۱

مقام پیشین آمریکایی: اگر ترامپ رئیس جمهور نبود یقینا علیه او اعلام جرم می ...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز، سالی یاتس مقام ارشد پیشین وزارت دادگستری آمریکا گفت اگر دونالد ترامپ, رئیس جمهور این کشور نبود یقینا به علت دست اندازی در مسیر تحقق عدالت علیه او اعلام جرم می شد. یاتس (Sally Yates) از دادستان های کارکشته آمریکا که ترامپ تنها دو هفته پس از روی کار آمدن در سال 2017 او را اخراج کرد, در گفتگو با برنامه رو در رو با نشریات شبکه تلویزیونی ان.بی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)