دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۴:۳۶

غلامپور: دایی اخراج شد، چون از حق می گفت

ورزش سه: علی دایی بعد از پیروزی سایپا مقابل ذوب آهن در نشست خبری خود به شدت از وضعیت باشگاه سایپا انتقاد کرده و گفته بود: مگر بازیکنان ما چقدر قرارداد بستند؟ اصلاً برای کارخانه سایپا این ارقام پولی است؟ پراید 8 میلیونی، 50 میلیون تومان شده و تیبای 16 میلیونی، 75 میلیون تومان شده اما قرارداد ما افزایش نیافته است. شاید هم من را دوست ندارند و نمی خواهند من در سایپا کار کنم که فکر می کنم 99 درصد این مساله درست است چون اگر کسی بخواهد می تواند کمک کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)