سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۷

قهرمانی دست خودمان است

دروازه بان پرسپولیس گفت: ما در سه جام حضور داریم در لیگ ایران ما دو بازی در پیش داریم اما می دانیم قهرمانی دست خودمان است. به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا بیرانوند بازیکن تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پاختاکور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در 4 سال اخیر نتایج خوبی در این رقابت ها گرفتیم و همه می دانند که پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی است و این را در چند سال اخیر نشان داده ایم. ما برای برد آمدیم و این سه امتیاز ما را برای صعود به دور بعد امیدوار می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)