دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۱

اگر طرف اصلی برجام آمریکا بود چرا همچنان در برجام مانده اید؟

به گزارش عصرامروز، معاون وزیر نفت در اظهاراتی متناقض می گوید: برجام بسیار توافق خوبی بود اما اروپایی ها نتوانستند پای آن بمانند. امیرحسین زمانی نیا در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران گفت: اروپا از معاهده چندجانبه هسته ای حمایت می کند اما در عرصه عمل کار زیادی نمی توانند انجام دهند. وی افزود: طرف اصلی ما در برجام آمریکا بود و حتی اروپایی ها هم در مذاکرات به این موضوع خرده می گرفتند که ایران مذاکرات خود را با آمریکا تمام کرده است و اکنون از ما می خواهید آن را تایید کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)