سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۶

رابطه مردم و حکومت: از شیفتگی تا به ستوه آمدگی

جعفر محمدی* - بین مردم و حکومت ها، دو نوع رابطه کلی وجود دارد: - رابطه مبتنی بر امید - رابطه مبتنی بر یأس رابطه مبتنی بر امید، چهار مرحله دارد: مرحله شیفتگی در این مرحله، مردم شیفته حکومت خود هستند؛ این شیفتگی به ویژه در نظام های تازه تأسیس سیاسی که غلظت امید به آینده بسیار بالاست دیده می شود. مرحله همزیستی ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)