دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۰

اسیدپاشی به صورت همسر یک سال بعد از ازدواج

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از جام جم ،11 اردیبهشت 98 خانمی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام داشت همسرش پس از اسیدپاشی به صورت وی، متواری شده که پرونده ای در این رابطه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی از کلانتری 138 جنت آباد به اداره شانزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)