ظریف: روسیه پس از خروج آمریکا از برجام با ایران همکاری کرده
سایر خبرها
راهپیمایی ضدآمریکایی گیلانیان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان، گیلانیان امروز همپای ایرانیان در حمایت از اقدام شورای عالی امنیت ملی مبنی بر مقابله به مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی های دشمن پس از نماز جمعه راهپیمایی کرده و انزجارشان را از اقدام قلدرمابانه ایالت متحده امریکا و سکوت سنگین شورای امنیت و دیگر کشورهای باقی مانده در برجام را اعلام کردند. مردم ضمن سردادن شعار های مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل، خروج غیرقانونی دولت آمریکا از توافق برجام و اعمال مجدد تحریم ها علیه ملت ایران را محکوم کردند. در پایان این راهپیمایی قطعنامه ضد آمریکایی هم صادر شد. ...
نمازگزاران سنندجی حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند
اخیر دولت آمریکا را در اعمال تحریم های یکجانبه و ناجوانمردانه را محکوم کردند. به گزارش ایرنا، رییس جمهوری اسلامی ایران 18 اردیبهشت امسال در واکنش به اقدام آمریکا در خروج از توافق هسته ای و بازگرداندن تحریم ها، از توقف فروش اورانیوم غنی سازی شده و آب سنگین برای مدت 60 روز خبر داد و گفت: اگر اروپایی ها در این مدت به جبران بپردازند ما هم به شرایط امروز برمی گردیم ولی اگر در پایان 60 روز به نتیجه
لزوم اجرای تعهدات کشورهای باقی مانده در برجام
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود : پنج کشور باقی مانده در برجام هم باید صداقت خود را در این موضوع نشان دهند و به تعهدات خود جامه عمل بپوشانند. وی با اشاره پاسخ برجامی ایران به آمریکا و اروپا گفت : آمریکا یک سال پیش با خروج یکجانبه از برجام می خواست ایران را وادار به خروج از این توافق نامه بکند تا
روانچی: چرا ترامپ میز مذاکره را ترک کرد؟
توافقی متعادل بوده است و هنگامی که دولت آمریکا از این توافق خارج شد، به این تعادل تا حد زیادی آسیب وارد شد. وی در این باره افزود: اروپایی ها به ما گفتند که برای خروج از توافق هسته ای عجله نکنیم و ما هم پیشنهاد آن ها را پذیرفتیم و در سال گذشته منتظر یک پاسخ معتبر و عمل گرایانه بوده ایم نه فقط کلماتی برای حمایت که علیرغم خوب بودن کافی نیستند. نماینده دائم ایران در سازمان ملل در
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی
های شیطانی دشمنان را خنثی کنند. ******************** حجت الاسلام محمدیان خطیب جمعه اسفراین گفت: سیاست های خصمانه دولت آمریکا علیه ایران و خروج ترامپ از برجام در طی یکسال گذشته نشان می دهد که آمریکا عهدشکن و ناقض حقوق بین الملل بوده و نباید در هیچ موضوعی طرف مذاکره با ایران باشد. ***************** حجت الاسلام احمدزاده خطیب جمعه آشخانه گفت: خواسته بحق ملت
حمایت از تعلیق برخی تعهدات برجامی
ایران در توافقنامه نقض شده موسوم به برجام و خروج کامل از این معاهده در صورت بدقولی و عهدشکنی کشورهای اروپایی را امری قطعی قلمداد و مصرانه خواهانیم. 4 - ملاک عمل قراردادن منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی - بی اعتمادی مطلق به بیگانگان - تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی های استکباری مجامع بین المللی از جمله سند ننگین 2030 و اف ای تی اف (FATF) - اقدام جهادی در برابر آرایش جنگی دشمن و مقابله
تاکید امام جمعه اهواز بر استفاده از توان داخلی برای حل مشکلات
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز گفت: د ر بحث برجام آن اتفاقی که دیده شد، همکاری نکردن اروپایی ها با مسؤولان نظام ما بود، و این همان توصیه رهبر معظم انقلاب است که فرمودند از این تنور چیزی برای مردم ایران گرم نخواهد شد. وی افزود: پس از آنکه آمریکایی ها خود را یکطرفه از این توافق خارج کردند، رهبری باز هم
مسئولان نباید با موضع گیری های انفعالی به دشمن چراغ سبز نشان دهند
پیامبراکرم(ع) و دین اسلام بودند. شمس الدین با بیان اینکه آمریکا در راس تمام فتنه ها قرار دارد خاطرنشان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند، نظام جمهوری اسلامی تا ابد با آمریکا دشمن خواهد بود. وی با اشاره به اینکه آمریکا حتی پیش از خروج از برجام نیز به تعهداتش عمل نکرده بود ابراز داشت: امروز اگر دقت کنیم می بینیم که آمریکا و هم پیمانانش یک برنامه جامع علیه ایران طراحی کردند و
همبستگی سپاه و ارتش خواب ترامپ را آشفته کرده است
وقت که ما شل گرفته ایم دشمن قلدرمعابانه جلو آمده است. آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه پس از خروج آمریکا از برجام، ملت ایران یک سال منتظر عکس العمل مناسب اروپا ماند و صبر کرد، گفت: کشورهایی اروپایی مشابه آمریکا هستند. وی با ذکر این نکته که همه این کشورها یک وجه مشترک دارند و آن هم نظام سرمایه داری است، تصریح کرد: نظام سرمایه داری، نظام دزدی و غارت منابع سایر کشورهاست
امریکا به عنوان یک کشور بدعهد و دشمن دیرینه جمهوری اسلامی/ مردم بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی ...
/> آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: اکنون آمریکا از برجام خارج شده و یکسال از ب ی تفاوتی اروپا نسبت به انجام تعهدات برجام گذشته است، اقدام و بیانیه اخیر دولت و مسئولان نظام در رابطه با بدعهدی آمریکا و اروپا در برجام ارزشمند است. نماینده ولی فقیه دراستان سمنان به تصمیم دولت برای بازنگری در مفادی از برجام اشاره داشت وبیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی
آل هاشم: در عزل و نصب ها هیچگونه دخالتی ندارم/ اجازه نمی دهیم برجام به توافق برد-باخت تبدیل شود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در عزل و نصب ها هیچگونه دخالتی ندارم، گفت: از مسوولان تا زمانی که در مسوولیت هستند و در مسیر درست حرکت کنند، حمایت میکنم.
امروز استکبار جهانی برابر اقتدار ایران به زانو درآمده است
به گزارش همسو نیوز از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، 20 اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه این شهر، با بیان اینکه برجام ماهیت آمریکا و اروپا را بیش از پیش برای مردم و مسئولان جمهوری اسلامی نمایان کرد، گفت: اروپا در سلطه گری و خوی وحشیانه یدک کش آمریکاست و حتی برای مردم خودشان ارزش قائل نیستند. وی با بیان اینکه استکبار جهانی و نظام سلطه نابودشدنی است، تصریح کرد
راهپیمایی مردم در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
نمازگزاران تهرانی و مردم انقلابی پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در خصوص اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران در برابر نقض عهدهای مکرر طرفین برجام با حضور در مسیرهای تعیین شده، راهپیمایی کردند. علاوه بر تهران، مردم همه شهرهای کشور نیز در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند. گفتنی
عدول از اصول نظام موجب طمع دشمن
که با توجه به هشدارهای رهبر انقلاب اسلامی، بیش از این مردم و کشور را معطل اروپایی ها نکند و به فکر خروج از برجام باشد. وی ابراز داشت: اکنون سوالی که با توجه به فرصت سوزی های پیش از این توسط اروپایی ها باقی می ماند این است که اروپا دیگر با چه زبانی بگوید که حاضر به اجرای تعهدات برجامی نیست؟ و دولت تا کی قرار است به عملی شدن تعهدات اروپا دلخوش باشد؟ نجمی پور تصریح کرد: قطعاً
حمایت نمازگزاران مشهد از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
نمازگزاران مشهدی پس از اقامه نماز جمعه در بارگاه منور رضوی با راهپیمایی در خیابان شهید اندرزگو حمایت خود را از بیانیه هسته ای شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند. در این راهپیمایی که همزمان با شهرهای دیگر در مشهد برگزار شد حاضران اعلام حمایت خود را از اقدامات چند روز گذشته کشور در پاسخ به بدعهدی اروپایی ها و خروج آمریکا از برجام را اعلام کردند. در این مراسم همچنین راهپیمایان شعارهایی در حمایت از مسئولان برای خروج از برجام سر دادند. منبع: مهر
تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی نشان دهنده عزت ملی
قراردادن این نهاد در لیست گروه های تروریستی توسط استکبار نشان از روحیه انقلابی جامعه دارد. امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی و تحول در جامعه باید از کارهای تزئینی و تشریفاتی بپرهیزیم و به صورت جدی پیگیر امور باشیم. نوفرستی با بیان اینکه عزت و اقتدار ملی در گرو روحیه انقلابی است یادآور شد: تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی در ارتباط با چند کشور اروپایی
مسببان برجام را برای پاسخگویی به تریبون های نماز جمعه فرا بخوانید
ویب برجام را به تریبون نمازجمعه های کشور برای پاسخگویی به همه سوالات و خسارات برجام فرا می خواندند. مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز این بیانیه حقارت_بار و همچنین اقدام نابخردانه و توهین آمیز شورای هماهنگی ائمه جمعه را شدیدا محکوم کرده و خواستار عذرخواهی از مردم شریف ایران می باشد.
سخنگوی شعام: تصمیم جدید ایران بی وقفه پیش می رود
دستیابی به حداکثر منافع است. مذاکرات هسته ای مسیری در دیپلماسی برای دستیابی به منافع متوازن بر اساس قاعده برد-برد بود. هرچند قرار بود برجام تامین کننده این هدف باشد لیکن آمریکا با خروج از این توافق بین المللی و اروپا با حرکت در حاشیه رفتار غیر قانونی آمریکا و وقت کشی که بوی فریب می داد شرایطی را ایجاد کردند که ادامه آن به جز خسارت و زیان حاصلی نداشت. مخاطب اصلی تصمیم جدید ایران، دولت
مروری بر تصمیم تهران درباره برجام؛ ماندن یا نماندن؟
هایی چون بی بی سی، آسوشیتدپرس،سی ان ان، رویترز و غیره شد. (اینجا) پس از این اعلام مهم وزیر امور خارجه کشورمان برای تحویل نامه رئیس جمهوری به روسیه سفر کرد و در جمع خبرنگاران درباره برخی از شائبه ها درباره کاهش تعهدات برجامی ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی این طور به مصلحت دیده که برخی از تعهدات و اقداماتی را که به صورت داوطلبانه در برجام انجام می داده، فعلاً اجرا نکند. اقدامات آتی ایران
پیام برجامی شورای عالی امنیت دیر هنگام اما قاطعانه بود
عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در خصوص احتمال اخراج برادران افغانی را نسنجیده خواند و افزود: این افغانی ها کسانی هستند که به ایران پناه آورده اند و همیشه به ایران، انقلاب و نظام کمک کرده اند و ادبیات رهبری در مقابل مسلمانان افغانی این است که من به وجود شما افتخار می کنم و در نهایت در جنگ در سوریه و دفاع از حرم به کمک ایران آمدند و باعث شدند جنگی که ممکن بود واجب عینی باشد واجب کفایی
امام جمعه زاهدان: آمریکا و همپیمانانش جز خیانت و بدعهدی کاری انجام نمی دهند
برخورد با آمریکا و اروپا حمایت کرده و اقدام متقابل و در شان ملت ایران را در مقابل عهدشکنان را خواستار هستند. نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: این امر درس بزرگی بود برای همه که هیچگاه به دشمن اعتماد نکنیم و با استفاده از توان داخلی مسیر انقلاب را با کمال قدرت پیش ببریم. ** خدمات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی باید تبیین شود نماینده ولی فقیه
ضرورت حمایت از فقرا در ماه رمضان/ برجام توافق برد- باخت نمی شود
نمی شد. کشورهای باقیمانده در برجام حسن نیت خود را ثابت کنند وی با اشاره به سالگرد خروج یک جانبه و نامشروع آمریکا از توافق بین المللی برجام گفت: در هر زمان که خواسته ما تأمین می شود ما نیز به همان میزان اجرای تعهدات متوقف شده را از سر خواهیم گرفت. در 18 اردیبهشت ماه سال گذشته ترامپ به صورت یک جانبه از برجام خارج شد و سپس رئیس جمهور ایران نامه ای به سفرای کشورهای عضو برجام
به سرشاخه های اصلی گرانی در کشور مشکوکم
فلسطینی ها را به دنبال داشت که موفقیت ارزشمندی محسوب می شود. امام جمعه رودبار با اشاره به خروج آمریکا از برجام و بدعهدی های سردمداران آمریکایی گفت: خروج آمریکا از برجام، نقض برجام را به دنبال داشت، آمریکایی ها آن قدر عرصه را تنگ کردند که حتی صدای امضاکنندگان برجام در داخل کشور را هم درآورد درحالیکه سهم و بهره ما از برجام هیچ است و با این دشمن بدعهد نباید مذاکره کنیم. سیدمحمدی
اقدام برجامی رئیس جمهور، اقدامی مثبت بود که البته باید جدی تر مطرح می شد
دیدیم. این کارشناس سیاسی همچنین افزود: امروز در شرایطی هستیم که آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان یک مرجع رسمی و تخصصی، بیش از 18 بار اعلام کرده ایران هیچ گونه تخلفی در زمینه موافقت نامه برجام نداشته و به همه تعهدات خود عمل کرده است؛ اما با این حال بهانه جویی های آمریکا و اروپا همچنان ادامه دارد و ضمن آن که اکنون یک سال از خروج آمریکا از برجام می گذرد؛ وعده های پوشالی سایر طرف های
روایت روزنامه عربی از برگ برنده ایران برای فشار به اروپا
این روزنامه روز جمعه در مقاله ای با اعلام این مطلب افزود، ایران سه برگ برنده مهم تر و اصلی تر دیگری نیز دارد که باید دید در صورت رو کردن آنها اروپا چه خواهد کرد . الاخبار در ادامه مقاله خود به اقدام اخیر تهران در خروج از دو بند برجام اشاره کرد و نوشت: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در سالروز خروج آمریکا از توافق هسته ای، اعلام کرد که طبق بندهای 25 و 36 این توافق، فروش اورانیوم غنی سازی
اصلاح طلبان کمک نمی کردند، دولت روحانی رأی نمی آورد
شورای نگهبان در مجمع قرار دارد و هنوز تکلیف آن معلوم نشده است. وی در پاسخ به این سوال که هنوز خیلی از اصول قانون اساسی فعلی به اجرا نرسیده، گفت: باید با بازنگری، زمینه هایی فراهم شود که اصول قانون اساسی بهتر اجرا شود. نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً مجلس در رأس امور است، اظهار داشت: در عمل این طور نیست و گاهی توسط خود مجلسی ها حرمت امامزاده نگه
هر دولتی به آمریکا اعتماد کند ضربه می خورد
ذکر است مردم خداجوی بعد از برپایی نماز جمعه از محل مسجد جامع تا میدان آزادی در محکومیت خروج آمریکا از برجام و اعتراض به انفعال کشورهای عضو 5+1 در قبال توافق برجام و نیز حمایت از دولت جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند. آیت الله شیخ مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه های این هفته نماز عبادی -سیاسی جمعه مرکز استان با اشاره به اهمیت این ماه، اظهار کرد: رمضان ماه صیقل زدن جانهاست.
اروپا در برجام کاری جز دنبال کردن اهداف آمریکا نداشته است
به گزارش خبرگزاری همسو نیوز آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: آمریکا در طول تاریخ نشان داده است که هیچگاه بر عهد خود پایبند نبوده و تنها اهدافش رسیدن به خواسته های جنایت کارانه خود و منافع رژیم صهیونیستی است. وی با بیان اینکه اروپا نیز تا کنون تنها اهداف آمریکا را دنبال کرده است، افزود: اروپا هرچند از
تفاوتی میان آمریکایی ها و اروپایی ها نیست/اروپا جسد برجام را نگه داشته است
روزه توسط دولت ایران، اروپا این اولتیماتوم را رد کرد و گفتند این را ما قبول نداریم؛ از نظر ما هیچ تفاوتی بین آمریکا و اروپا نیست و اعتمادی به این کشورها نیست؛ امریکا خروج کرد و اروپا هم جسد برجام نگه رانگه داشته است. انتهای پیام/
پاسخ کوبنده ومحکم لازمه اقدام علیه بدعهدی های کشور های اروپایی بود
از مقاومت فلسطین با 700 موشک را نشان از پیروزی و اقتدار مقاومت و اثبات قدرت پوشالی صهیونیست ها در برابر مسلمانان عنوان کرد و گفت: تسلیم و تقاضای آتش بس و پذیرفتن شرایط مردم غزه توسط صهیونیست ها پیروزی قطعی مقاومت فلسطین در برابر صهیونیست ها برای همیشه است. وی حرکت ها و سفر های بی نتیجه وزیر امور خارجه آمریکا به عراق و منطقه را برای اعمال خصومت ها علیه ملت ایران بی نتیجه خواند و گفت