سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تدبیر و امید ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۶

همسرم محل نمی گذاشت، با آن دختر دوست شدم

20 سال قبل با سمیه ازدواج کردم و زندگی خوبی داشتم زیرا همسرم زنی با وقار و مهربان بود و در همه فراز و نشیب های زندگی مرا همراهی می کرد تا این که وارد شغل آرایشگری شد و خودش آرایشگاه بزرگی را راه اندازی کرد. از آن روز به بعد دیگر کمتر همسرم را می دیدم و می توانستم برای لحظاتی با او همکلام شوم. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)