سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بانک ورزش ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۳:۲۲

کاش فردا هیچکس جای فرهاد مجیدی نباشد!

بانک ورزش- فرهاد مجیدی در کسوت مربی خیلی زودتر از آنچه پیش بینی می شد از کوره به در رفت و واکنش های تندی به اتفاقات بازی نفت آبادان نشان داد. او پستی علیه وزارت ورزش منتشر کرد که بعد از دقایقی ناچار به اصلاح، تغییر و نهایتا حذف آن شد؛ اما واقعا چرا فرهاد اینقدر عصبانی شده؟ دلیلش احتمالا به معادلات قهرمانی روز آخر مربوط می شود. با تساوی برابر نفت، در حقیقت نه تنها خود استقلال از کورس قهرمانی خارج شد، بلکه تنها دو گزینه ای مدعی باقی ماندند که فرهاد هیچ از آنها خوشش نمی آید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)