دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۰

هیس ضعیف کش!

آی اسپورت - متاسفانه روحیه خشک طلبکاری در وجود خیلی از ما ایرانی ها شکل گرفته و تثبیت شده است. البته که طلبکاری با مطالبه گری فرق دارد. مطالبه گری یعی تلاش برای گرفتن حقوق مشروع شهروندی که اتفاق بسیار خوبی است. آنچه ما را زجر می دهد اما طلبکاری و پرخاشگری کور و بی منطق است. انگار از زمین و زمان طلب داریم. مدام با این توهم دست به گریبانیم که دیگران سهم مان را خورده اند و به حق واقعی مان در زندگی نرسیده ایم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)