دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۸

بن علوی: عمان برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا تلاش می کند

شفقنا- یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان گفت: سلطنت عمان برای کاهش شدت تنش میان ایالات متحده آمریکا و ایران تلاش می کند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از المیادین، بن علوی با بیان این مطلب در توییترش نوشت: خطر وقوع جنگ وجود دارد و دو طرف آمریکایی و ایرانی، خطر لغزش و خطرات پیرامون این موضوع را درک می کنند. وزیر خارجه عمان در توییت دیگری نوشت باید اسرائیل دوست فلسطینیان باشد نه اینکه به اشغال سرزمین های آنها اقدام کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)