پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
گفتگو نیوز ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۵

لاوروف: معاهده عدم تجاوز نخستین گام برای تنش زدایی در خلیج فارس است

به گزارش گفتگونیوز ، وزیر امور خارجه روسیه با اعلام حمایت کشورش از طرح تهران برای امضای معاهده عدم تجاوز با کشورهای حاشیه خلیج فارس، اعلام کرد که از نظر مسکو توافق برای اینکه کشورها به یکدیگر حمله نکنند، نخستین گام در تنش زدایی است. "سرگئی لاوروف" روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با "برونو رودریگز" وزیر امور خارجه کوبا درمسکو اظهار داشت: روسیه ابتکار پیشنهادی تهران برای امضای معاهده عدم تعرض با کشورهای خلیج فارس را درست و به جا می داند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)