استاندار: مردم ایلام روز سیزده بدر حماسه آفریدند
سایر خبرها
ممنوعیت تردد در جاده های بین شهری تا تعطیلی 90 درصد صنوف ایلام
پرستاران طبق آموزش های دینی توجیه شده اند. استاندار: مردم ایلام روز سیزده بدر حماسه آفریدند استاندار ایلام گفت: قاطبه مردم این استان در روز سیزدهم فروردین ماه در طبیعت حضور نیافتند که به نوعی خلق یک حماسه ارزشمند از سوی مردم برای شکست ویروس کروناست. قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه اظهار داشت: هرچند دیروز سیزده بدر و مقارن با حضور مردم در طبیعت و پاسداشت این سنت قدیمی
استاندار ایلام: مسوولان همزمان با مهار کرونا مشکلات مردم را پیگیری کنند
راستا از طرق مختلف از جمله سامانه سامد به بررسی و رفع مسائل و مشکلات مردم بپردازند. وی اضافه کرد: در شرایط فعلی هر هفته دو نفر از مسوولان استان با حضور در سامانه سامد به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ می دهند و مردم از طریق شماره تماس 111 می توانند مشکلات خود را با مسوول مربوطه بیان کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم: نمره قبولی مردم فهیم و بافرهنگ استان قم در روز طبیعت
به گزارش خبرگزاری حوزه ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مردم قم با ماندن در خانه روز طبیعت را به روز سلامت تبدیل کردند و نمره قبولی گرفتند. وی تصریح کرد: مردم عزیز استان قم همزمان با هموطنان سراسر کشور روز طبیعت با رعایت توصیه های ستاد مقابله با کرونا، سیزده بدر متفاوتی را در کنار خانواده جشن گرفتند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تشکر از هم استانی های که
فرماندار: یک میلیون قمی در سامانه سیب غربالگری شدند
مرتضی حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا تا پانزدهم فروردین ماه جاری، از یک میلیون و 370 هزار نفر جمعیت استان قم، یک میلیون و 20 هزار و 306 نفر با ثبت اطلاعات خود در سامانه سیب که مربوط به مرکز بهداشت و سلامت قم است، غربالگری شدند و از افراد باقی مانده نیز می خواهیم به سرعت این کار را انجام دهند تا پوشش این طرح برای کل مردم استان کامل
استاندار اردبیل: فرمانداری ها حداکثر مراقبت از گروه های پرخطر را بعمل آورند
به گزارش روز جمعه ایرنا ، اکبر بهنامجو در جلسه تصویری غیرحضوری با فرمانداران استان اظهارداشت: گروه های پرخطر شامل افرادی با بیماری های زمینه ای از قبیل فشار خون، دیابت و ناراحتی تنفسی و نیز افراد مسن و سالخورده بیشترین تعداد مرگ و میر را در ابتلای به بیماری کرونا به خود اختصاص داده و ضروری است اقدامات و تمهیدات لازم برای اعمال اصول مراقبتی و مصونیت این گروه از قرار گرفتن در معرض ابتلای به بیماری
از تاخت و تاز کرونا تا تعطیلی کامل تفرجگاه ها
عالی ارایه می کنند، چیزی که در کشورهای دیگر کمتر می توان سراغ گرفت. آیت الله مصطفی علما در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران استان کرمانشاه که به مناسبت سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار انجام شد از خدمات و تلاش های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در زمان بروز مشکلات، حضور خوبی داشته اند و دافع مشکلات مردم بوده اند. وی افزود: به طور قطع
از تاخت و تاز کرونا تا تعطیلی کامل تفرجگاه ها
چهار هزار متقاضی کرمانشاهی بیمه بیکاری در سامانه ثبت نام کردند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از سه هزار و 700 نفر در استان کرمانشاه متقاضی بیمه بیکاری در سامانه ثبت نام کرده اند. حسن عزیزی به ایرنا افزود: افرادی که شغل خود را از دست داده اند، به منظور حفظ سلامت برای ثبت نام بیمه بیکاری به ادارات مراجعه نکنند و فقط در سامانه بیمه بیکاری به نشانی
70 درصد مردم یزد غربالگری شدند
به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، فخرالسادات خامسی افزود:در شهرستان های بهاباد، خاتم و مهریز این طرح 100 درصدی اجرا شده و آمار غربالگری در ابرکوه 97.9 درصد، اردکان 92 درصد، اشکذر 92.8 درصد، بافق 93.4 درصد، تفت 96.8 درصد، میبد 82.1 درصد و یزد 61.8 درصد است. این مسوول گفت: مردم می توانند از طریق ثبت نام و خوداظهاری در سامانه سیب سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
70 درصد یزدی ها در طرح تب سنجی و غربالگری شرکت کردند
به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، فخرالسادات خامسی افزود:این طرح در شهرستان های بهاباد، خاتم و مهریز 100 درصد اجرا شد و آمار غربالگری در ابرکوه به 97.9 درصد، اردکان 92 درصد، اشکذر 92.8 درصد، بافق 93.4 درصد، تفت 96.8 درصد، میبد 82.1 درصد و یزد به 61.8 درصد رسید. این مسوول گفت: مردم می توانند از طریق ثبت نام و خوداظهاری در سامانه سیب سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش
استقبال قمی ها از طرح های مبارزه با کرونا/ تأکید بر خرید اینترنتی
ابتدای اجرای این طرح در روز نخست 14 هزار نفر قمی در سامانه خود ارزیابی این طرح ثبت نام کردند. وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 480 هزار نفر در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کردند، گفت: در استان قم تاکنون استقبال خوبی از اجرای طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا شده و پیش بینی می شود قم رتبه بالایی در خودارزیابی و غربالگری داشته باشد. فرماندار قم در پاسخ به این سئوال که تا چه میزان مردم
670 هزار نفر از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد غربالگری شدند
دارند مجدد در دستور کار قرار گرفته است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: مردم در روز سیزده بدر ما را غافلگیر کردند، روز طبیعت سیزده بدر در تمام نقاط استان آنچه که رصد کردیم، همکاری، آگاهی و افزایش سطح سواد سلامت تحسین برانگیز بوده اما دو نکته که مردم بایدتوجه داشته باشند که اول در صف های نانوایی ها سعی کنند در حد امکان با فاصله اقدام به خرید کنند و دوم اینکه وقتی به
کرونا به بیش از 100 هزار شغل در استان کرمان آسیب زد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، رضا اسماعیلی ظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در نیمه دوم سال گذشته کارگروه اشتغال استان با ترکیب جدید فعالیت خود را ادامه داد. وی با عنوان اینکه در سال گذشته 520
نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم
پزشکی قم گفت: 972 هزار و 891 تن از ساکنان شهر قم معادل 73 درصد به صورت فعال توسط مراقبان سلامت غربالگری و در سامانه سیب ثبت شده اند. سیامک محبی روز پنجشنبه در گفت وگویی افزود: تا به این لحظه 480 هزار و 859 تن از مردم قم در سامانه https://salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند. روایت یک شفایافته کرونا از لحظات درد و هراس شرایط بحرانی و دشواری که کثرت بیماران یا افراد
قدردانی وزیر کشور از استاندار و مسوولان خراسان جنوبی
، بنا به تدبیر استاندار و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی 9 گلوگاه کنترل مراقبتی و بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان تعیین شده بود. براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی در لایه اول و 11 محور مواصلاتی استان و در لایه دوم و 13 محور بین شهری داخل استان، کنترل های لازم با هدف مصونیت مردم در برابر خطر انتشار و انتقال ویروس کرونا انجام می شود. استاندار خراسان جنوبی هم
تقدیر وزرای کشور و بهداشت از استاندار گلستان
و شکوفایی روز افزون در کشور باشیم. استاندار گلستان هم از احساس مسوولیت مردم به خصوص در روز 13 فروردین و ماندن در خانه قدردانی کرد و گفت: این روز تاریخی در حافظه مردم استان ثبت خواهد شد. هادی حق شناس عنوان کرد: این همکاری مردم سهم موثری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد داشت و آثار و نتایج مسئولیت پذیری اجتماعی مردم به زودی خود را در بخش سلامت گلستان نشان خواهد داد.
کرونا در قم| ثبت نام 480 هزار نفر در سامانه سلامت
/> او ادامه داد: علاوه بر این 972 هزار و 891 نفر از ساکنین شهر قم نیز به صورت فعال توسط مراقبین سلامت غربالگری و در سامانه سیب ثبت شده اند. به عبارت دیگر می توان گفت 72/93 درصد از جمعیت استان و 64/19 درصد از خانوارها تا این لحظه مورد غربالگری کرونا قرار گرفته اند. انتهای پیام شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام شفقنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم
قدردانی وزیر کشور از استاندار ایلام در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی
/> آری این مردمان بزرگ یک بار دیگر با همدلی و همراهی همیشگی و با مسئولیت پذیری اجتماعیشان در اجرای پویش در خانه بمانیم در روز 13 فروردین ماه برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند و یک حماسه ماندگار دیگر خلق کردند. اینجانب بر خود لازم می دانم از همراهی یکایک مردم عزیز و بزرگوار استان ایلام بابت این حرکت ارزشمند در خالی کردن خیابان ها، پارک ها و طبیعت و شرکت نکردن در مراسم روز 13
نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم
/> معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: دوسوم کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی استان قم تا 20 فروردین ماه جاری به صورت دورکاری خدمت رسانی می کنند. محمدرضا گروسی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق دستورالعمل جدید سازمان اداری استخدامی کشور، دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی تا بیستم فروردین ماه جاری تمدیدشده است. ضرورت ثبت نام در سامانه سلامت معاون
قدردانی وزیر کشور از استاندار ایلام در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی
نمایش گذاشت. آری این مردمان بزرگ یک بار دیگر با همدلی و همراهی همیشگی و با مسئولیت پذیری اجتماعیشان در اجرای پویش در خانه بمانیم در روز 13 فروردین ماه برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند و یک حماسه ماندگار دیگر خلق کردند. اینجانب بر خود لازم می دانم از همراهی یکایک مردم عزیز و بزرگوار استان ایلام بابت این حرکت ارزشمند در خالی کردن خیابان ها، پارک ها و طبیعت و شرکت نکردن در
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار از همکاری مردم در کنترل کرونا
بهداشتی و درمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا موجب مدیریت بهتر شرایط نسبت به دیگر استان ها است. همچنین در این بیانیه آمده است؛ طبعا هیچ طرح و برنامه ای بدون همراهی مردم به نتیجه نخواهد رسید مشارکت عمومی پس از حضور گسترده و شبانه در گندزدایی شهرها، در روز سیزده فروردین به اوج خود رسید و گزارشات مستند از دورترین نقطه جاسک تا مرزی ترین نقطه پارسیان عزم مردم هرمزگان را در کمک به سلامت جامعه نشان
قدردانی وزیر کشور از تلاش مسوولان فارس در مقابله با کرونا
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مرکز فارس،وزیر کشور با ارسال پیامی خطاب به استاندار فارس از تلاش ها و مجاهدت های مسوولان ذیربط در مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان تقدیر و تشکر کرد. در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به عنایت الله رحیمی استاندار فارس آمده است: اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسوولان به
تلفیقی از اخلاق و مدنیت در سیزده بدر استثنایی ایلام/ تمامی ممنوعیت های ترافیکی تا اطلاع ثانوی برقرار است
تعهد در مقابل همنوعان و همراهی با قوانین و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به نمایش گذاشت. استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مردم قانون مدار یک بار دیگر با همدلی و همراهی همیشگی و با مسئولیت پذیری اجتماعی شان در اجرای پویش در خانه بمانیم در روز 13 فروردین ماه برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند و یک حماسه ماندگار دیگر خلق نمودند. وی گفت: این جانب بر خود لازم می دانم
وزیر کشور از تلاش مسوولان فارس در مقابله با کرونا تشکر کرد
را بیش از پیش فراهم سازید. طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل بیماری کرونا در استان فارس تا 20 فروردین به قوت خود باقی است و همه مواردی که در این طرح دیده شده تا 20 فروردین ماه باید اجرا شود. مواردی که در طرح آمده رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، کنترل مبادی ورودی و خروجی، تعطیلی صنوف غیر ضروری و فعالیت ادارات حداکثر با حضور یک سوم کارکنان و صرفا کارکنان ضروری برای ارائه خدمت به مردم است
رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه علیه کرونا در استان اردبیل برگزار شد
دارند. استاندار اردبیل با تقدیر از اقدام شهروندان استان در خودداری از برگزاری آیین سنتی سیزده بدر و ماندن در خانه اضافه کرد: مردم استان اردبیل دیروز به کلی آیین سنتی و دیرینه سیزده بدر و حضور در دامان طبیعت را کنار گذاشته و به توصیه های مسوولان بهداشتی کشور در خانه نشینی به خوبی عمل کردند. بهنامجو ادامه داد: این همراهی مردم و عمل به توصیه های بهداشتی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری