سایر منابع:
سایر خبرها
حضور بسیجیان در طرح غربالگری شبکه بهداشت شهرستان ورامین
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج : حضور بسیجیان در طرح غربالگری ویروس کرونا با هدف تشخیص میزان سلامت افراد و شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا صورت گرفت احسانی روابط عمومی حوزه 6 افزود :بسیجیان با این همکاری خوددر سامانه4030 با ثبت مشخصات فردی مردم واشاره به 5 علائم شایع تب،سرفه خشک،لرز،تنگی نفس و دردبدن به عنوان نشانه هایی از ویروس کرونا افراد دارای علائم را شناسایی کرده و مشاوره های
50 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان تهران توزیع شد
فرماندار تشکیل شده و شبکه بهداشت و درمان بسیار خوب اقدام کرده است. جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در خصوص بسیج ملی مقابله با کرونا در فیروزکوه تاکید کرد: طرح بسیج ملی در این شهرستان 100 درصد انجام شده است و بیماریابی به صورت هدفمند صورت گرفته و مردم به آرامش نسبی دست یافتند. وی در خصوص فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی هم در ورودی و هم خروجی شهرستان
غربالگری بیش از 96 درصد از ساکنین شهرستان بافق
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهدیه کوهگرد حسینی معاون فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق گفت: با آغاز مرحله اول از طرح غربالگری بیماری کرونا تاکنون بیش از 50 هزار نفر از طریق تماس تلفنی از سویمراقبین سلامت و بهورزان از نظر تنگی نفس، سرفه خشک و تب غربالگری شده اند که از این تعداد حدود 600 نفر توصیه به استراحت در منزل و 60 نفر از این افراد به مراکز درمانی ارجاع
گلپایگان 39 بیمار مبتلا به کرونا دارد
مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان نسبت به بهبودی این افراد اقدام لازم را انجام دهند. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه تقریبأ 100 درصد جمعیت این شهرستان در طرح غربالگری کرونا ارزیابی شدند، افزود: بسیاری از بیماران بستری در بیمارستان امام حسین ( ع) گلپایگان مرتبط با بیماری کرونا دارای بیماری پیش زمینه ای بودند. رستمی گفت: گلپایگان 10 هزار بیمار زمینه ای دارد
98 درصد مردم ابرکوه در طرح غربالگری مقابله با کرونا شرکت کردند
شهرستان ابرکوه حدود 55 هزار نفر جمعیت دارد دکتر عبدالحسین اکرمی عصر یکشنبه در حاشیه دیدار امام جمعه ابرکوه با تعدادی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در گفت و گو با ایرنا، از بقیه شهروندان خواست با شرکت در طرح غربالگری مشخصات خود را در سامانه وزارت بهداشت ثبت کنند که این اقدام آنها نقش موثری در پیشگیری از بیماری کرونا دارد، به گفته وی 400 نفر از جوانان در حوزه بهداشت و
غربالگری 100درصدی مردم ایذه برای مقابله با کرونا
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه گفت: طرح غربالگری با پوشش 100 درصد برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان اجرا شد. نعمت الله مقصودی اظهار داشت: همکاران ما در مرکز بهداشت از روزهای ابتدایی شیوع کرونا پای کار بودند و از پایش مسیرها تا طرح غربالگری مشارکت داشته اند. وی افزود: با مشارکت مردم، غربالگری در ایذه از طریق سامانه 4030 به صورت کامل انجام و اطلاعات بیش از 204 هزار نفر
اجرای موفق طرح ملی سلامت کمک ارزشمندی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دارد
ع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته و موجب میشود تا خدمات مطلوبی از سوی کادر درمانی کشور به مبتلایان ارائه شود. وی همچنین از عوامل شبکه بهداشت و بسیجیان برادر و خواهر که در این طرح مشارکت دارند تقدیر کرد. دکتر طباطبایی معاون شبکه بهداشت و درمان قرچک نیز بیان داشت: 251000 هزار نفر از قرچک در سامانه سیب وزارت بهداشت ثبت نام کرده و تاکنون 221000 نفر غربالگری شده اند و این مهم با پیگیری و مشارکت فرمانده سپاه شهرستان و بسیجیان عزیز صورت گرفته است. گفتنی است در این طرح 80 خواهر و برادر بسیجی با شبکه بهداشت و درمان همکا ...
فرماندار کرج خبر داد محدودیت های جدید در عظیمیه، آتشگاه و جاده چالوس
مرکز بهداشت شهرستان کرج پیش از اجرای طرح ملی مقابله با بیماری کرونا، مصوبه اجرای طرح غربالگری در شهرستان ابلاغ شد و تا به اکنون نیز 78 درصد جمعیت این شهرستان غربالگری شده اند که بخشی با انجام مراجعات فردی به 13 مرکز که 16 ساعته فعال است و 3 مرکز 24 ساعته در شهرستان که روند تشخیص و غربالگری مراجعان را انجام می دهند.قاسم پور ادامه داد: پایش نانوایی های کرج در بازه 2270 بار نظارت توسط مرکز بهداشت، کافی
70 درصد یزدی ها در طرح تب سنجی و غربالگری شرکت کردند
به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، فخرالسادات خامسی افزود:این طرح در شهرستان های بهاباد، خاتم و مهریز 100 درصد اجرا شد و آمار غربالگری در ابرکوه به 97.9 درصد، اردکان 92 درصد، اشکذر 92.8 درصد، بافق 93.4 درصد، تفت 96.8 درصد، میبد 82.1 درصد و یزد به 61.8 درصد رسید. این مسوول گفت: مردم می توانند از طریق ثبت نام و خوداظهاری در سامانه سیب سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموز
غربالگری الکترونیکی 87 درصد شهروندان در دیار کریمان
. سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم با اشاره به مراجعه شهروندان به سامانه وزارت بهداشت و ثبت نام الکترونیکی طرح غربالگری افزود: از تعداد افراد ثبت نام شده در سامانه سیب (سامانه سلامت خانوار) که دارای پرنده الکترونیک سلامت هستند، با 257 هزار و 666 نفر از شهروندان تماس گرفته شده و 222 هزار و 4 نفر از شهروندان نیز پاسخگو نبودند و پیامکی مبنی بر تماس با 4030 به آن ها داده شده تا پس از تماس کادر
ثبت نام 80 درصد جمعیت شهرستان رشت در طرح غربالگری کرونا
از طریق "سامانه سلامت " افزود: 717 هزار و 420 نفر در شهرستان رشت با همکاری سپاه و کارشناسان بهداشت از طریق تماس با شهروندان غربالگری شدند و 46 هزار و 630 نفر از طریق ثبت نام در سامانه www.salamat.gov.ir خوداظهاری کردند. رئیس بهداشت شهرستان رشت با بیان اینکه در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا اقداماتی برای افراد دارای علائم بیماری انجام شد، اضافه کرد: به 11هزار و 865 نفر استراحت در
همکاری 100 داوطلب قزوینی در طرح غربالگری کرونا
کرونا در مرکز بهداشت شهید بلندیان افزود: استفاده از ظرفیت های جهادگران و نیروهای بسیجی و داوطلب در دستور کار قرار گرفت که از توان آنان در افزایش غربالگری بیماری کرونا و اخذ اطلاعات مردم و ثبت در سامانه سلامت استفاده می شود. گلناری ادامه داد: خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران مرکز بهداشت شهید بلندیان، خصوصاً مراقبان و بهورزان و تشکیل تیم های مشترک با حضور داوطلبان جهادی و نیروهای بسیجی مذکور 80 درصد از جمعیت شهرستان قزوین تا روز 15 فروردین 99 در سامانه سلامت وزارت بهداشت، غربالگری و بیماران، شناسایی و پیگیری شدند. ...
97 درصد از جمعیت پیشوا در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند
دکتر امیر امینی روز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت مقابله با ویروس کرونا که در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد اظهار کرد: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب)، بیش از 97 درصد جمعیت شهرستان پیشوا شامل شهروندان ایرانی و اتباع افغانستان در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند و وضعیت سلامت آنان مورد ارزیابی قرار گرفت. وی افزود: بخشی از این افراد با مراجعه به سامانه ww.salamat.gov.ir
شرایط اسدآباد رو به ثبات است
سامانه خوداظهاری 95.31 درصد بوده که در این راستا اسدآباد در 10 روز گذشته بین رتبه اول تا سوم قرار داشته است. لیلا امیدی با اشاره به سامانه سیب نیز اعلام کرد: 97 هزار و 597 نفر از جمعیت 100 هزار و 600 نفری شهرستان در سامانه سیب غربالگری شده و در این راستا دانشکده اسدآباد در سطح کشور جزء 10 دانشکده ای است که غربالگری را انجام داده و در تلاش هستیم که به صورت 100 درصدی صورت گیرد.
اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس در دزفول
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، شاپور مسعودی فرمعاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه غربالگری کرونا برای 97.5 درصد از جمعیت 735 هزار نفری تحت پوشش این دانشگاه شامل شهرستان های دزفول، شوش و گتوند انجام شده است گفت: تاکنون فقط 11 درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول اطلاعات خود را در این سامانه خود اظهاری سلامت ثبت کرده اند. او افزود: 98
جزئیات عملیات غربالگری و تب سنجی 21 میلیون مسافر نوروزی
پایان روز 14 فروردین اقدام به بررسی سلامت مسافرین و ارجاع افراد مورد نیاز به درمان، به نیرو های بهداشت و درمان شد و این طرح با هماهنگی استانداری ها و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، راهداری و ضابطین قوه قضائیه انجام شد. وی درباره تعداد افراد کنترل شده در طرح غربالگری و تب سنجی جمعیت هلال احمر، گفت: در طول اجرای طرح 21 میلیون و 640 هزار و 861 نفر غربالگری شدند که
غربالگری340 هزار نفر از جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
تلاش های مدافعان سلامت در حوزه بهداشت از اقشار مختلف مردم خواست با انجام خود اظهاری در سامانه salamat.gov.ir با کارکنان حوزه بهداشت همکاری و با انجام غربالگری، رعایت دستورات بهداشت فردی و قرنطینه خانگی، زنجیره انتقال ویروس بیماری کرونا را قطع کنند. دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 363 هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد. این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه و 20 تخت در مه ولات دارد. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. انتهای پیام ...
همدانی ها کرونا رو شوخی گرفته اند
غربالگری شدند و تعداد 617 هزار نفر در سامانه سیب مورد غربالگری قرار گرفتند که با احتساب این آمار، 83 درصد مردم در شهرستان همدان و 90 درصد مردم در استان همدان غربالگری شده اند.خیراندیش با اشاره به گندزدایی معابر توسط سپاه و بسیج تأکید کرد: گندزدایی امر مهمی است اما بنا به گفته های سازمان جهانی بهداشت، گندزدایی در کنترل بیماری تأثیری ندارد و هدررفت انرژی و امکانات را در پی خواهد داشت.وی خاطرنشان
اسامی 998 مادر باردار در سامانه سیب ثبت شد
سیده معصومه هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: از این تعداد 992 نفر (99.39 درصد) در خصوص بیماری کرونا غربالگری شده اند. سرپرست مرکز بهداشت و درمان شیروان اظهارداشت: تاکنون 16 نفر از مادران باردار دارای علائمی مانند سرفه و گلودرد و ... بودند که پیگیری های لازم توسط بهورزان و مراقبین سلامت، ماماها و کارشناسان واحد سلامت خانواده انجام شد یا در حال انجام است
رتبه پایین خودارزیابی مردم شاهین شهر و میمه در سامانه وزارت بهداشت
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان: فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: جلوگیری از ورود 4500خودرو به شهرستان، شناسایی 350فرد مشکوک به کرونا، غربالگری فرد به فرد و تلفنی کوید19 بیش از 90درصد شهروندان و پیشرفت 40درصدی غربالگری خانوارها نتیجه اجرای طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان شاهین شهر و میمه است. اسفندیار تاجمیری با بیان اینکه بیش از 90درصد از مغازه ها در شاهین شهر اجاره ای است و نیاز به حمایت و مساعدت مالکان و مسئولان دارند افزود: مردم برای خود ارزیابی به سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکب مراجعه و ثبت نام کنند. ...
86 درصد از جمعیت اسلامشهر در طرح مقابله با کرونا غربالگری شدند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، مسعود مرسلپور روز شنبه افزود: براساس اعلام معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران، این شهرستان در زمینه اجرای طرح غربالگری حائز رتبه نخست استان است. وی ادامه داد: با وجود آنکه شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید- 19 به عنوان یک بیماری ناشناخته بسیاری از جوامع و کشورها را غافلگیر کرد اما دولت و مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اجرای
غربالگری بیش از 525 هزار نفر از مردم غرب اهواز
به گزارش تابناک از اهواز مهرداد شریفی با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس کرونا کووید 19 در کشور و به تبع آن استان خوزستان و شهرستان اهواز، کارشناسان مرکز بهداشت غرب اهواز ضمن ارائه آموزش های لازم در خصوص راه های پیشگیری از کرونا ویروس در منطقه تحت پوشش موفق به ثبت غربالگری بیش از 525 هزار نفر از افراد این شهرستان در زمینه بیماری (کووید- 19)شدند. وی ضمن دعوت
ثبت 224هزار نفر از مردم قرچک در طرح غربالگری کرونا/ تولید 10هزار ماسک توسط بسیجیان
/> فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد قرچک ابراز داشت: در اجرای طرح غربالگری، ادارات مانند آموزش و پرورش، اصناف، اقشار مختلف بسیج، کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی همکاری بسیار خوبی داشتند تا با موفقیت انجام شود. سرگرد شهیری خاطرنشان کرد: از 251هزار نفر ثبت نامی در سامانه سیب شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکنون 224هزار نفر در طرح غربالگری ثبت شده که قریب به 80 نفر از نیروهای بسیج در خدمت شبکه بهداشت به
93 درصد از جمعیت آران و بیدگل غربالگری سلامت شدند
دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تاکنون 93 درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند و از طریق خوداظهاری در این سامانه، پایش و غربالگری شدند. فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: بر اساس خروجی این سامانه، 99 هزار نفر از جمعیت 105 هزار نفری شهرستان آران و بیدگل در این طرح شرکت کرده اند و از نظر ابتلا به ویروس کرونا
غربالگری بیش از 500 هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان یزد
کرونا در استان یزد از تاریخ 9 اسفند ماه 98، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در محور های ورودی و خروجی استان، شهرستان ها و راه آهن و ترمینال با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی و شهرداری و دیگر دستگاه های خدمت رسان استقرار یافتند. حرازی زاده با اشاره به این که 244 هزار و 38 خودرو سواری در محور های مواصلاتی استان یزد تب سنجی و غربالگری شدند،گفتکرد: طبق آخرین آمارگیری انجام شده 575
تعطیلی صنایع، بازگشت مسافران نوروزی و نبود تب سنج در ایستگاه های ورودی شهرستان اشکذر
استانی است و به این دلیل است که صرفا نشانه کرونا تب نمیباشد و احتمال اینکه شهروندان بانگاه نداشتن تب اطمینان از ناقل نبودن پیدا میکردند؛ لذا مقرر شد کلیه ایستگاههای ورودی شهرستانها صرفا پلاک خودروها را کنترل و ورود پلاکهای بومی را اجازه بدهند. رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان اشکذر؛ در ادامه بر انجام تست سلامت در پایگاه غربالگری معرفی شده از سوی وزارت یهداشت، درمان و آموزش
97 درصد جمعیت مانه و سملقان در سامانه غربالگری کرونا ثبت نام کردند
محمود رضا معموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آشخانه اظهار داشت: با تلاش مجموعه نیروهای شهرستان تا کنون موفق شده ایم درصد خوبی را در سامانه غربالگری وزارت بهداشت ثبت کنیم. فرماندار مانه و سملقان عنوان کرد: در این شهرستان طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است و مردم همکاری خوبی را با نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و راهداری داشته اند. وی بیان کرد: این طرح
پایش سلامت بیش از 312 هزار نفر توسط پایگاه های هلال احمر سمنان
غربالگری و پایش سلامت برپا شده است اضافه کرد: این پایگاه ها با هدف عدم شیوع بیشتر ویروس کرونا و انتقال آن راه اندازی شده اند. وی با اشاره به اینکه 344 نفر از افراد تب سنجی شده که دارای علائم مشکوک به کرونا بودند به پایگاه های درمانی اعزام شدند اظهار کرد: یک هزار و 459 داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال احمر کار تب سنجی از مسافران و مردم را در ورودی و خروجی شهرهای استان انجام دادند.
درمان 8 بیمار مبتلا به کرونا در سراوان/پوشش غربالگری غیرحضوری به 100 درصد رسید
و طرح فاصله اجتماعی نیز نقش مهمی در ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ایفا کرده است، همچنین غربالگری مردم به صورت تلفنی یا با مراجعه به سامانه در نظرگرفته شده گام دیگری در پیشگیری از کووید19 به شمار رفته و نشان از اعتماد مردم به نظام سلامت می باشد. محمد قره بیگلو، مدیر شبکه بهداشت ودرمان سراوان در گفت وگو با خبرنگار ما درخصوص اقدامات پیشگیرانه این مرکز برای مقابله با ویروس کرونا افزود:از
شناسایی 72 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس
...> استهبان و بوانات هرکدام 13 نفر ممسنی 10 نفر داراب و زرقان هرکدام 9 نفر ارسنجان 7 نفر فیروز اباد 6 نفر نی ریز و رستم هرکدام 5 نفر بیضا 4 نفر سپیدان 3 نفر سرچهان و زرین دشت ،مهر و خنج هرکدام 2 نفر لامرد،فراشبند و خرامه هرکدام یک نفرو شهرستان های کوهچنار، بختگان، پاسارگاد، اوز و خفر هم تاکنون موردی را گزارش نکرده اند. او در ادامه از مردم خواست تا با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت و ثبت اطلاعات سلامت خود و خانواده، تیم های سلامت را در مهار هرچه سریع تر کروناویروس در کشور یاری کنند. 48 کد خبر 1372261 ...