سایر منابع:
سایر خبرها
فرماندار کرج خبر داد محدودیت های جدید در عظیمیه، آتشگاه و جاده چالوس
مرکز بهداشت شهرستان کرج پیش از اجرای طرح ملی مقابله با بیماری کرونا، مصوبه اجرای طرح غربالگری در شهرستان ابلاغ شد و تا به اکنون نیز 78 درصد جمعیت این شهرستان غربالگری شده اند که بخشی با انجام مراجعات فردی به 13 مرکز که 16 ساعته فعال است و 3 مرکز 24 ساعته در شهرستان که روند تشخیص و غربالگری مراجعان را انجام می دهند.قاسم پور ادامه داد: پایش نانوایی های کرج در بازه 2270 بار نظارت توسط مرکز بهداشت، کافی
مبتلایان به کرونا در این شهرستان ارتباطی با معدن مس ندارند/11 نفر مبتلا از یک خانواده است
افزود:اگر در حال حاضر 11 نفر مبتلا به ویروس کرونا مشاهده شده به این دلیل بوده که دو نفر زمانی که از مشهد مقدس بازگشتند، دچار این بیماری شده و آن را به خانواده خود انتقال داده اند، البته این دو از همان ابتدا بستری شدند و بهبودی کامل پیدا کردند. فرماندار بوانات با اشاره به ادامه فعالیت معدن مس در این شهرستان گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی بزرگ مثل معادن مس در دستور کار ستاد ملی مبارزه با کرونا نیست.وی
تدابیر سخت تری در پیشگیری از کرونا اعمال خواهد شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، علی محمد کریمی در جمع اعضای شورای تامین و ستاد بحران این شهرستان، با اشاره به مثبت شدن تست کرونای سه نفر دیگر از شهروندان این شهرستان و ابتلای قطعی پنج نفر به این بیماری، گفت: زنگ خطر این بیماری در قیروکارزین به صدا در آمده، تدابیر سخت تری در پیشگیری از کرونا اعمال می شود. او تصریح کرد: به گفته کارشناسان امر، پیک اصلی این
امکانات و توانایی های شهرداری فرون آباد جهت حفظ سلامت و امنیت شهروندان
مقام قضایی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد و همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج یک حضرت امیرالمومنین(ع)، فرماندهی نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت آغاز شده و به منظور کنترل و جلوگیری از ورود خودروهای غیر ساکن و تست تب سنجی از شهروندان این محدودیت ها صورت پذیرفته است. وی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع و گسترش ویروس کرونا و در جهت پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی از شهروندان عزیز تقاضامندیم در خانه بمانند چرا که خانه امن ترین مکان برای جلوگیری از ویروس کرونا است. ...
کاهش بستری بیماران کرونا در آستارا | 386 نفر از بیماران مرخص شده اند
، آنها به مدت چهار هفته در نقاهتگاه استراحت کنند. رستم زاد گفت: اگر دوباره با دوره اوج یا پیک بیماری کرونا مواجه شویم، بیمارستان آستارا ظرفیت پذیرش بیماران زیاد را نخواهد داشت و باید محل جدیدی برای این امر منظور شود. فرماندار آستارا اظهار کرد: 94 هزار و 760 نفر در قالب 31 هزار خودرو از نهم اسفندماه تا پایان روز شانزدهم فروردین ماه، در گردنه حیران برای پیشگیری از بیماری کرونا، تب سنجی شده اند. وی ادامه داد: عوامل هلال احمر و سایر دستگاه ها در گردنه حیران مستقر هستند و ظرف مدت یاد شده 23 نفر به علت تب بالا به مرکز درمانی حیران منتقل شده اند. ...
بازدید کارشناسان وزارت بهداشت و معاونت بهداشت دانشگاه تهران از خدمت رسانی شبکه بهداشت "ری" در آسایشگاه ...
مورد شرایط مددجویان با منصوره جمالی نسب مدیر تیم شبکه بهداشت شهرری مستقر در آسایشگاه صحبت کردند. جمالی نسب با اشاره به فعالیت مستمر تیم شبکه بهداشت از بیستم اسفندماه سال 1398 تاکنون گفت: هم زمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به شرایط خاص مددجویان آسایشگاه، شبکه بهداشت شهرستان ری به سرعت وارد عمل شد و تیمی مشتمل بر کارشناسان بهداشت، پیشگیری و مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط به
فعالیت اصناف و کسبه قزوین تا پایان هفته ممنوع است
برداشته و باعث رواج فرهنگ در خانه ماندن در جامعه شده اند. محمد شفیعی در رابطه با فعالیت صنوف غیر ضروری اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی مقرر شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری همه اصناف غیر ضروری در سطح شهرستان قزوین تا پایان هفته جاری تعطیل باشند. وی تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی افراد به دستگاه قضا معرفی شده و واحد صنفی نیز به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد. شفیعی از کسبه و اصناف شهرستان قزوین درخواست کرد با همکاری خود با مسئولان و تعطیلی مغازه ها نسبت به تداوم سلامت شهروندان مشارکت کنند. ...
بهارستان به 61 منطقه برای مبارزه با کرونا تقسیم شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ، مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به اهمیت همکاری همگانی در جهت مبارزه با کرونا، بیان داشت: در راستای بهره گیری از ظرفیت اقشار مختلف مردم و همچنین ایجاد همدلی و انسجام بهتر بین شهروندان و مسئولان بهارستان برای مقابله با کرونا، شهرستان به 61 منطقه تقسیم بندی شد . وی در ادامه باتاکید بر تدابیر اندیشیده شده به دنبال تقسیم شهرستان
ضرورت تست نیروی های خارج از شهرستان بافق برای شروع به کار
که نسبت به جمعیت شهرستان و شرایط معدنی و صنعتی این آمار معقول است. وی با بیان اینکه پیشگیری های لازم برای مقابله با این ویروس در حال انجام و تمام سعی و تلاش ما برای جلوگیری از تصاعدی شدن آمار کرونا است ادامه داد:طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری بین بخشی فرمانداری، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و بسیج روند اجرایی مناسبی را طی می کند. فرماندار بافق افزود: تاکنون شهروندان، تشکل های مردمی
غربال گری و تب سنجی در ورودی و خروجی لارستان همچنان در حال اجراست
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، تاکید کرد: ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، تمام توان خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا به کار گرفته است. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، بار دیگر، جاده های مواصلاتی شهرستان را مورد بازدید قرار داد. در این بازدید، فرماندار ویژه
تولید روزانه 6 هزار ملزومات بهداشتی در کبودرآهنگ
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حجت الله مهدوی، فرماندار کبودراهنگ گفت: روزانه 4 هزار ماسک و 2 هزار گان پزشکی در شهرستان با کمک نیرو های بسیجی و تولیدی های شهرستان تولید می شود. او بیان کرد: مردم در قالب گروه های جهادی با شبکه بهداشت و درمان و شهرداری همکاری دارند و شهر ها و روستا ها را هم ضد عفونی می کنند. فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: در تمامی ورودی ها ی شهرستان تب سنجی با کمک نیرو های داوطلب هلال احمر انجام می شود. انتهای پیام/ا
فرماندار شهرستان آران و بیدگل: شهروندان تا پایان 20 فروردین ماه، دستورالعمل های طرح فاصله گذاری اجتماعی ...
فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ماه، اعمال محدودیت ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بازارها و فعالیت ادارات با حداکثر یک سوم کارکنان ادامه دارد و همچنین فعالیت مشاغل و صنوف اقلام ضروری، استمرار و مشاغل غیرضرور تعطیل خواهد بود . دکتر بایبوردی تصریح کرد: در قالب این طرح تردد افراد غیر ساکن در داخل شهرستان آران و بیدگل ممنوع است و گیت های ایست و بازرسی مستقر در ورودی های شهرستان
برخورد با مسافربر های شخصی در تربت حیدریه
داد: در راستای تدابیر و تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس جهت رفاه حال همشهریان عزیز و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تاکسی های برون شهری شهرستان انسجام یافته و در حد نیاز در ایستگاه های مشخص شده مستقر باشند. فرماندار تربت حیدریه با اشاره به مقایسه آمار تردد ها در کل محور های مواصلاتی این شهرستان از 1 تا 13 فروردین امسال نسبت به دور مشابه پارسال، گفت: در این راستا در سال 98
ادامه اقدامات پیشگیرانه در راستای شیوع کرونا در پاکدشت
... فرماندار پاکدشت ، در مورد وضعیت درمان کرونایی دو بیمارستان پاکدشت گفت: روزهای اول با مشکلاتی مواجه بودند اما امروز شرایط ، خیلی بهتر شده است. وی در مورد پیش بینی برای شرایط خاص و ویژه گفت: به یاری خدا از این وضعیت عبور خواهیم کرد . با این حال فرمانداری محض احتیاط ، با همکاری دادستان محترم و مشارکت شهرداری پاکدشت ،سپاه ،شبکه بهداشت و اداره کار با تجهیز سالن کارگران، نقاحتگاهی با ظرفیت 120 تخت ایجاد نمودیم تا در زمان اضطرار با مشکل مواجه نشویم و امیدواریم با مشارکت اقشار مختلف مردم هر چه زودتر شاهد شکست کامل این ویروس منحوس باشیم ...
مراقبت ها برای مبارزه با کرونا را ادامه دهیم
بیشتر در معرض خطر ابتلا به کروناویروس هستند باشیم گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری بین بخشی در بافق بین نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، بسیج و در راس آن مجموعه فرمانداری این شهرستان که هماهنگی، نظارت و ارزیابی را انجام می دهد به شیوه مطلوب و خوب در حال اجراء است. این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام سعی، کوشش و تلاش ما برای جلوگیری از تصاعدی شدن آمار کرونا است ابراز کرد: شهروندان
فرماندار نجف آباد: تعطیلی اصناف غیر ضروری همچنان ادامه دارد
ستاد ملی مقابله با کرونا غیر فعال باشند، اتاق اصناف و اداره صمت نیز در صورت مشاهده تخلف بر اساس ضوابط موجود اقدام می کنند. فرماندار شهرستان نجف آباد درباره تمدید احتمالی طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: بررسی طرح جدید فاصله گذاری هوشمند در وزارت بهداشت در حال انجام است. در این طرح بسیاری از اصناف می توانند با رعایت مقررات و دستور العمل های بهداشتی فعالیت صنفی خود را آغاز کنند، با این
درخواست از نمایندگان برای تست مجدد کرونا
بهداشت شهرستان با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تماس بگیرند و آنها مجدد تست کرونا بدهند. عضو فراکسیون نمایندگان اصولگرای ولایی مجلس افزود: با اینجانب هم از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و هم از سوی شبکه بهداشت خمینی شهر تماس گرفته شد تا بروم تست بدهم اما من گفتم که فعلا علائمی ندارم و نیازی به دادن تست نمی بینم. ابطحی تاکید کرد: مسئولین وزارت بهداشت و درمان باید از
آمار تب سنجی در ورودی آستارا به 94 هزار و 760 نفر رسید
حسن رستم زاد روز شنبه در فرمانداری آستارا اظهار کرد: عوامل هلال احمر و سایر دستگاه ها در گردنه حیران مستقر هستند و ظرف مدت یاد شده 23 نفر به علت تب بالا به مرکز درمانی حیران منتقل شده اند. وی افزود: شهروندان آستارا نیز هنگام خروج یا ورود به استان گیلان تب سنجی می شوند و روزانه به صورت میانگین از ورود 500 دستگاه خودرو پلاک غیر گیلان به این استان جلوگیری می شود. وی ادامه داد
برگزاری جلسه ستاد ساماندهی و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان شهریار
به گزارش پایگاه خبری راه مبین ،جلسه ستاد ساماندهی و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان شهریار به ریاست مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و با حضور غلامی سرپرست معاونت سیسی، امنیتی و اجتماعی و عبدالعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، منجیری بخشدار مرکزی شهریار، دکتر ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان، مصلی رئیس اداره صمت، نادرزاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار، شهرداران شهرهای شهریار
لزوم مدیریت توزیع ماسک و دستکش در ایست های بازرسی و کنترل شهربابک
عمومی به مردم، ریاست شبکه بهداشت و درمان است که آمار مبتلایان و کسانی که نتیجه تست آن ها بر اساس یافته های آزمایشگاهی مثبت شده را به صورت روزانه اطلاع رسانی می کند. او بر ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه تجمع سفارش و تصریح کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شربت و شیرینی به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) ممنوع است. قائینی ابراز امیدواری کرد: شهرستان شهربابک با ادامه همکاری شهروندان بتواند به عنوان الگویی موفق از همکاری مردم و دولت، هر چه زودتر با کنترل کامل بیماری کرونا، جشن عادی شدن روال زندگی و رهایی از این ویروس منحوس را برپا کند. انتهای پیام/ ...
تاکید شهردار فرون آباد بر عزم جدی شهرداری برای مبارزه با ویروس کرونا
احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت آغاز شده و با توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با ویروس کرونا و به منظور کنترل و جلوگیری از ورود خودروهای غیر ساکن این محدودیت ها ادامه دارد. وی بیان داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری مسری کرونا شهرداری فرون آباد مجموعه اقداماتی را اجرا نموده است که عملیات ضدعفونی اماکن عمومی، معابر و تاکسی ها و خودروهای عبوری شهر از جمله این اقدامات است که به
پلمب 8600 واحد صنفی غیر ضروری در شهرستان بهارستان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، مجتبی خانجانی گفت: با توجه به دستور العمل فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از ویروس کرونا 3 جلسه در خصوص تعطیلی اصناف غیر ضروری برگزار شد. وی با اشاره به اینکه اولویت ما در شهرستان سلامت شهروندان است، افزود: شهرداری ها، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت تا کنون 8600 صنفی که در حوزه فروش کالاهای اساسی فعالیت داشتند را پلمب کرده اند
رتبه پایین خودارزیابی مردم شاهین شهر و میمه در سامانه وزارت بهداشت
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان: فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: جلوگیری از ورود 4500خودرو به شهرستان، شناسایی 350فرد مشکوک به کرونا، غربالگری فرد به فرد و تلفنی کوید19 بیش از 90درصد شهروندان و پیشرفت 40درصدی غربالگری خانوارها نتیجه اجرای طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان شاهین شهر و میمه است. اسفندیار تاجمیری با بیان اینکه بیش از 90درصد از مغازه ها در شاهین شهر اجاره ای است و نیاز به حمایت و مساعدت مالکان و مسئولان دارند افزود: مردم برای خود ارزیابی به سامانه salamat.gov.ir وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکب مراجعه و ثبت نام کنند. ...
فرماندار فیروزکوه: به همت شهروندان وضعیت شهرستان در شرایط مطلوب قرار گرفت
...> وی ثبت نام و خود ارزیابی شهروندان در سامانه متمرکز وزارت بهداشت را دستاورد دیگری قلمداد کرد و گفت : بر طبق آماری های موجود شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه توانسته است که قریب به 94 درصد اطلاعات بهداشتی و درمانی مردم شهرستان را در سامانه سیب وزارت بهداشت وارد کند که این مسئله در نوع خودش در کشور یک رکورد محسوب می شود. فرماندار شهرستان ضمن تشکر مجدد از تمامی مدافعین سلامت شهرستان و شهروندان محترم در پایان خاطر نشان کرد :ازعموم مردم فرهیخته شهرستان تقاضا شده به مانند گذشته به موضوع قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته تا به لطف الهی و همت یکدیگر بتوانیم این بحران را پشت سر گذاریم. ...
عدم تردد غیرضروری شهروندان و ماندن در منزل مهم ترین گام برای شکست کرونا است
چشمگیری کاهش یافته است. فرماندار اندیمشک با تاکید بر لزوم تداوم همراهی شهروندان با برنامه های مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: عدم تردد غیرضروری شهروندان و ماندن در منزل مهم ترین گام برای شکست کرونا است. وی در پایان از خدمات ارزنده پرستاران، پزشکان و کارکنان مرکز بهداشت و درمان این شهرستان که برای مدیریت و مقابله با ویروس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و خالصانه در این نبرد و آزمون بزرگ همت کرده اند، تقدیر و تشکر کرد. پایان پیام/ 661
هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در تفرش ثبت نشده است
به گزارش دیار آفتاب ؛ دالوندی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش در گفتگو با ندای تفرش ، گفت: تست کرونا 20 نفر در تفرش مثبت شده که همه آنها تحت نظر هستند. از این تعداد 10 نفر بهبود یافته و دوران بیماری را سپری کرده اند. در حال حاضر هم 3 نفر در بیمارستان بستری هستند. دالوندی با تاکید براینکه هیچ مورد فوتی به دلیل کرونا در تفرش ثبت نشده است، اظهار کرد: نباید مرگ افراد به دلیل کهولت سن
بازار ماهشهر تا روز شنبه 23 فروردین همچنان تعطیل است
فرماندار ماهشهر گفت : در راستای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار این بیماری بازار شهرستان ماهشهر تا روز شنبه 23 فروردین همچنان تعطیل است. به گزارش تابا ؛محسن بیرانوند اظهار داشت: از بیست و سوم فروردین به بعد برای تعیین تکلیف فعالیت اصناف باتوجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان اقدام می شود تا اصناف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند.
استقبال قمی ها از طرح های مبارزه با کرونا
علوم پزشکی این طرح ملی را اجرا کردند. همدلی و هم بستگی های موجود بین دستگاه های اجرایی و کارگروه های این طرح و از همه مهم تر مشارکت نهادهای مردمی و نیروهای جهادی، اجرای این طرح ملی یادآور همدلی ها و همبستگی های دوران 8 سال دفاع مقدس است چرا که همه در این طرح به حسب ظرفیت و توانایی خود در برابر یک دشمن به نام کرونا متحد هستند.برای اجرای موفق طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا استاندار قم فرماندار
بازدید معاون عمرانی استاندار ایلام از ورودی های شهرستان چرداول
غیر بومی وبین شهری پایش و تست تب سنجی مسافرین وهمچنین قرنطینه موقت افراد مشکوک به کرونا انجام می گیرد. اودر ادامه گفت:در 24 ساعت گذشته تعداد 170 دستگاه خودرو غیربومی در ورودی استان عودت،تعداد 3200مورد تست تب سنجی و غربالگری انجام گرفته است . کرمی اضافه کرد : باهدف پیشگیری از بیماری کرونا وحفاظت ازسلامت مردم با تلاش ستاد کرونا شهرستان 290مسیر ورودی خروجی وهمچنین جادهای منتهی به
تشریح تازه ترین اقدام های بهداشت و درمان نفت برای مقابله با کرونا
دستگاه تنفسی تدارک دیدیم تا ظرفیت آی سی یو افزایش یابد. مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به خرید دیگر تجهیزات ادامه داد: حدود 150 دستگاه برای اکسیژن سنجی خون شریانی و 100 دستگاه تب سنج خریداری شد که در کل مناطق زیر پوشش اینسازمان توزیع شد. سمیع گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا پروژه خریداری 10 دستگاه آمبولانس شتاب گرفت، عمده این آمبولانس ها برای مناطق عملیاتی