قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار از همکاری مردم در کنترل کرونا
سایر منابع:
سایر خبرها
97 درصد از صنوف مختلف در استان تعطیل است/308 مصوبه ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا/97 درصد طرح غربالگری ...
افزود: همچنین با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تاکید ستاد ملی و استانی مدیریت و مبارزه با کرونا میزان مصرف بنزین در این مدت بیش از 60 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است. استاندار همراهی و همگامی مردم و البته تلاش مجموعه رسانه ای، هنرمندان، علما و روحانیت را در اقناع سازی افکار عمومی برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مثبت و امیدوارکننده ارزیابی کرد. کلانتری از عموم مردم استان
همکاری و همفکری ارتش از ابتدای بحران کرونا ستودنی است
م و کمک کنیم تا از این بحران به سلامت بیرون بیاییم . وی همچنین گفت: در جامعه نیز تمامی نهادها و ارگان های دیگر از جمله علوم پزشکی، بهداشت و درمان، سیستم های اجرایی استان، نیروهای مردمی، شهرداری، نیروهای مسلح، سپاه، خبرگزاری ها ، صدا و سیما، مطبوعات، روحانیت و کانال های جهادی و مساجد همه دست به دست هم داده اند که با یک مبارزه جدی بر علیه این بحران داشته باشند و به فضل خداوند هم پیروز خواهیم شد .
مهمترین رخدادهای هرمزگان در هفته ای که گذشت
هرمزگان و اقدام های انجام شده در این استان برای مقابله با سیل و کرونا طی تماس تلفنی استاندار به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ارایه شد. معاون اول رییس جمهوری در این گفت وگوی تلفنی بر ضرورت آمادگی همه جانبه برای مدیریت بارش ها و مهار سیل تاکید کرد و در جریان آخرین اقدام ها برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا در این استان قرار گرفت. اسحاق جهانگیری با اشاره به بارش های شدید و
تعطیلی پارک ها و سواحل استان با هدف حفظ سلامت مردم انجام شد
. وی افزود: در استان بوشهر استقبال خوبی از طرح فاصله گذاری اجتماعی شده به طوری که میزان مصرف سوخت در استان 45 درصد کاهش یافته است. استاندار بوشهر بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی برای تهیه اقلام مورد نیاز مردم در شرایط کنونی ضروری است. گراوند گفت: بسته شدن پارک ها و سواحل استان با این هدف انجام می شود که سلامت مردم حفظ شده و شاهد انتقال ویروس در استان نباشیم، مهمترین موضوع
موفقیت طرح کنترل بیماری کرونا منوط به استمرار مشارکت مردم است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه که عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این کمیته با حضور معاون اقتصادی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی برای بررسی وضعیت کسب و کار ها تشکیل و پیشنهادات مصوب به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه خواهد شد.
پرداخت یکجای یارانە سە ماهە اول سال بە مردم/ طرح فاصلە گذاری اجتماعی با دقت در کردستان در حال اجرا است
حاشیەنشین تقسیم شد و در تلاش هستیم برای 10 هزار خانوار بستەهای مواد غذایی تهیە و توزیع کنیم. استاندار کردستان همچنین به اجرای طرح فاصله گذاری در استان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از همان روز ابلاغ در کردستان به اجرا گذاشته شد. وی افزود: در این طرح 25 نقطه استان با 450 نیرو کنترل می شود و با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر مدارا با مردم تاکنون در این طرح 55 مورد جریمه
جزییات فعالیت ادارات تا 20 فروردین در هرمزگان
موظف به غربالگری و تب سنجی کارکنان خود از روز شنبه خواهند بود. معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: دور کاری و اعطای مرخصی استحقاقی(بدون احتساب) برای کارکنانی که حضور آنها در محل کار ضروری نیست، با رعایت نوبت کاری توسط مدیران انجام شود تا خللی در خدمات رسانی به مردم وارد نشود. شیبانی ادامه داد: شرایط مناسب بهداشتی در محل کار برای پرسنلی که حضور آنها در محل کار ضروری است، ایجاد شود
مراسم سومین روز شهادت سردار سلگی به صورت مجازی برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری گرو ، مسلم مخفی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج میرزا سلگی، از برگزاری مراسم سومین روز شهادت این سردار بزرگ خبر داد و اظهار داشت: به سبب شرایط موجود و لزوم رعایت موارد بهداشتی و حفظ سلامت مردم، امکان برگزاری مراسم وجود ندارد، اما به دلیل ارادت و علاقمندی اقشار مختلف مردم به این شهید عزیز، تصمیم گرفته شد تا مراسمی در روز سوم شهادت، با همکاری صدا و سیمای استان، بصورت پخش
ملاقات بیش از دو هزار و 400 نفر با مسئولان دادگستری هرمزگان طی سال 1398
است و اقشار مختلف مردم می توانند در این دیدار ها، درخواست ها و نقطه نظرات خود را مطرح نمایند. وی با اشاره به اینکه یک روز هفته به صورت ویژه به دیدار مردم و مسئولان قضایی استان هرمزگان اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: به طور حتم تداوم این دیدار ها موجب افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه قضائی می شود و تحقق عدالت آسان را در پی خواهد داشت. صالحی در ادامه اظهار داشت: ترویج فرهنگ
کارخانه تولید الکل در حاجی آباد به چرخه تولید بازگشت
بانک مدیران دستگاه های اجرایی همچون سازمان صمت ، شرکت شهرک های صنعتی استان و اداره کل استاندارد پیگیری های ارزنده ای برای فعال شدن این واحد تولیدی داشتن که قابل تقدیر است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: راه اندازی مجدد کارخانه تولید الکل حاجی آباد یکی از مطالبات و مأموریت های جناب دکتر همتی استاندار محترم استان به عنوان رئیس ستاد کرونا به معاونت اقتصادی برای فعال
تولید همزمان برق و مواد ضدعفونی کننده در نیروگاه بندرعباس
در سطح استان هرمزگان و لزوم ضدعفونی کردن اماکن و نهادهای مختلف مجموعه نیروگاه بندرعباس با توجه به رسالت اجتماعی خود و در راستای کمک به نهادهای خدماتی پزشکی و بهداشتی اقدام به تولید آب ژاول کرد . سلیمی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 404 هزار لیتر آب ژاول تولیدی این نیروگاه، در اختیار نهادهایی همچون نیروی نظامی، شهرداری بندرعباس (ایمنی و آتش نشانی ) قرار گرفته است. وی افزود
طی24ساعت گذشته فوتی بر اثر بیماری کرونا درهرمزگان وجود نداشته است
از هرمزگانی ها با دلیل رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه در روز 13 بدر، گفت: جا دارد از طرف ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان از تمامی مردم عزیز استان که صبورانه در این روز همراهی کردند و در خانه های خود ماندند و کمک کردند این روز با کمترین دغدغه و مشکلی سپری شود تشکر کنیم. وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان هرمزگان، افزود: خوشبختانه در اجرای طرح فاصله گذاری
بیش از 83 درصد مردم هرمزگان غربالگری شده اند/مردم از بستری شدن در بیمارستان نترسند
اطلاعات خود را در سامانه سلامت ثبت کرده اند. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: نوع دیگر اجرای طرح غربالگری برقراری تماس مراقبین سلامت مراکز خدمات جامع سلامت با افراد ساکن در استان و مطلع شدن از حال افراد است که در این طرح هم 83/53 درصد از جمعیت استان مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته اند و به زودی این آمار به 100 درصد خواهد رسید. نوروزیان ابراز داشت: مردم باید
کارخانه هرمز الکل بندر شهرستان حاجی آباد به چرخه تولید بازگشت
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در آیین افتتاح و فعالسازی واحد هرمز الکل بندر شهرستان حاجی آباد با اشاره به اقدامات ستاد مبارزه و پیشگیری بیماری کرونای استان اظهار کرد: در ستاد مبارزه با کرونای استان با مدیریت جهادی و پیگیرانه استاندار برای همه حوزه های کاری برنامه تعریف شد که یکی از ماموریت های ستاد راه اندازی واحدهای تولیدی سلامت محور از
موفقیت در مرحله مدیریت بیماری کرونا
مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با تاکید بر این نکته که مردم با شنیدن این اخبار خوشایند به هیچ وجه تصور بر اتمام اپیدمی بیماری نداشته باشند بیان کرد: انتظار داریم تا مردم قانونمند استان همچون گذشته با پایبندی به مقررات اعمال شده، سهم خود را در ریشه کنی این بیماری ایفا نمایند. او با قدردانی از تلاش استاندار، اعضای ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و مجموعه ی دست اندرکاران مقابله با
جنجال سازی رسانه های غربی درباره ورود اتباع خارجی به قم کذب محض بود
به گزارش شهر بیست به نقل از تسنیم قم، بیژن سلیمان پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، ضمن تقدیر از تلاش رسانه های خبری قم در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: اصحاب رسانه هوشمندانه وارد میدان شده و به خوبی تشخیص دادند که نقاط ضعف و قوت چه بوده و چه کارهایی را باید انجام دهند. معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به جنجال رسانه های غربی در خصوص اتباع خارجی گفت
همه دستگاه ها با تمام توان پای کار مبارزه با کرونا هستند/ آثار اجتماعی و اقتصادی کرونا بررسی شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدرضا پورمحمدی در پانزدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، افزود: مردم استان در روز سیزدهم فروردین، با درک بالای خود، یک روز تاریخی را رقم زدند و نمادی از همبستگی و اعتلای فرهنگ نوع دوستی را به نمایش گذاشتند. وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا تاکنون 190 کشور را درگیر کرده
استاندار سمنان از مقام شهید خدمت نظام سلامت استان تجلیل کرد
خدمات رسانی بی منت می کنند تسلیت گفته و از خداوند سبحان خواستارم این شهید بزرگوار را با معصومین(ع) و اولیاء الهی محشور نماید. در ادامه این پیام آمده است، بی تردید مردم فرهنگ مدار و قانونمند استان سمنان تلاش ارزشمند و خالصانه مجموعه پرسنل پرهمت سهیم در مقابله با این بیماری اعم از پزشکان، پرستاران، بهورزان، بهکاران و نیز پرسنل رشید نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج ، هلال احمر و نیز اصحاب محترم رسانه را هیچگاه فراموش ننموده و با تبعیت از مقررات و ضوابط مشخص شده و همراهی و هم دلی با مجریان طرح فاصله گذاری اجتماعی این روزهای سخت را با صبر و شکیبایی سپری خواهند نمود. ...
کمک 20 میلیاردی خیرین به حوزه سلامت/کاهش 80 درصدی تردد خودروها
. وی با اشاره به مشکلات موجود در آمریکا گفت: آمریکایی ها که ادعای بهداشت و درمان در دنیا را می کردند، در جریان کرونا با مشکل برخورده و حتی پرستاران آنها نیز کیسه زباله به تن می کنند. سلیمان پور گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که با همدلی و توجه به کرامت انسانی بر مشکلات غلبه کرده و همه یک صدا شده و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند. معاون استاندار قم ضمن
لزوم هماهنگی رسانه ها برای مقابله با قم هراسی دشمنان
صدا و سیما در مسایل مرتبط با کرونا، از همه رسانه ها خواست قم هراسی دشمنان را خنثی کنند. سلیمان پور همچنین افزود: رسانه ها باید نسبت به انعکاس فعالیت گروه های جهادی، طلاب، مشارکت مردم و خیرین نیز اهتمام بورزند. وی خاطر نشان کرد: همه رسانه ها به ویژه رسانه ملی باید نسبت به اطلاع رسانی لغو برنامه های نیمه شعبان در قم نیز توجه جدی داشته باشند. معاون سیاسی امنیتی و
معاون استاندار قم: سخنان مراجع عظام تقلید در راستای مدیریت کرونا بسیار کمک کننده بود
شفقنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به تمکین مردم از قوانین ستاد ملی کرونا اظهار کرد: همکاری مردم با دولت در مقابله با این بیماری کرونا چشمگیر بوده است به گزارش شفقنا، بیژن سلیمان پور در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم طی سخنانی وحدت فرماندهی و مدیریت بحران در استان قم در راستای مقابله با بیماری کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: اقدامات بسیار مهمی در استان قم در
حمایت های بخش خصوصی تا مهار کرونا ادامه دارد
محمدرضا صفا روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه مند بوده است و ما فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان خواهیم ماند. وی افزود: اگر هرمزگان امروز در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفق عمل کرده نتیجه مدیریت عالی استاندار هرمزگان به عنوان رییس ستاد استانی بیماری کرونا و
استاندار خراسان جنوبی: رفتار مردم مسوولانه بود
این راستا دستگاه های خدمات رسان در نیروی انتظامی، هلال احمر، پلیس راه، راهداری، بسیج و سایر دستگاه های مرتبط در نقاط کنترلی مستقر شدند و تمام تلاش خود را برای اجرای طرح و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس به کار گرفتند، تلاش هایی که تا شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت و به نتیجه رسیدن تلاش های این عوامل، نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است. استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: رفتار آگاهانه مردم
مردم کرمانشاه امروز امید را به زندگی گره زدند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیم ا مرکز کرمانشاه، هوشنگ بازوند عصر امروز در بازدید از محور های مواصلاتی استان گفت: از مردم فهیم، شریف و فرهیخته استان کرمانشاه به دلیل مشارکت در طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا صمیمانه سپاسگزارم. وی افزود: مردم قهرمان پرور این دیار با رفتار خردمندانه و همراهی و همدلی خالصانه ضمن عمل به مسوولیت اجتماعی، " سلامت" را به همنوعان خود هدیه دادند و "امید" را به زندگی گره
قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان از نه مردم به کرونا در روز طبیعت
قدرشناسی از تلاش ایثارگرانه مدافعان سلامت بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا عمل می کنند. مردم هرمزگان درصحنه های سیاسی اجتماعی مختلف خالق حماسه بوده و وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و رهبرمعظم انقلاب نشان داده اند. دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان تا روز 13 فروردین ماه به 199 نفر و شمار افراد فوت شده
آمارها، نشاندهنده همراهی مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی
تعریف شده برای اجرای طرح، گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا بنا بود مرحله اول طرح تا 15 فروردین باشد، اما مصوبه روز گذشته ستاد از استمرار مرحله دوم طرح تا 20 فروردین حکایت دارد. معتمدیان افزود: چنانچه همراهی مردم ادامه یابد و با پذیرش توصیه های بهداشتی، همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن را جدی بگیرند، موفقیت ما در قطع زنجیره کرونا حتمی خواهد بود
نتیجه مطلوب طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان
اجتماعی از سوی مردم همدان صورت گرفته است، بنابراین طبق برنامه ستاد ملی مبارزه با کرونا، تا 20 فروردین طرح را ادامه خواهیم داد. وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان همدان نیروهای مراقبت از سلامت مردم، در 27 نقطه ثابت و 2 نقطه به طور سیار، در حال کنترل کلیه ورودی ها و خروجی های استان هستند عنوان کرد:همکاری و هم افزایی قابل ملاحظه ای بین اعضای ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با
تلاش مسئولان؛ کار کوچکی در مقابل اراده بزرگ مردم
قدردانی استاندار از مردم بابت توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، سیدموسی خادمی از مشارکت گسترده مردم و عدم حضور در تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک های استان در روز طبیعت، قدردانی کرد و اظهار داشت: باید از مردم خوب، شریف و با فرهنگ لرستان تشکر کنیم که به منظور حفظ سلامتی جامعه در این روزها، به خوبی به توصیه های مسئولان و کارشناسان توجه دارند و نمونه
گلستان از نقطه اوج شیوع کرونا فاصله گرفته است/ قدردانی از همراهی مردم در روز طبیعت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، هادی حق شناس امروز(چهارشنبه 13 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم استان گلستان با مشارکت و همراهی مطلوب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه(12 و 13 فروردین) روز تاریخی را به ثبت رساندند. استاندار گلستان از همراهی مردم و تلاش علمای اهل شیعه و اهل تسنن، فرمانداران، مدیران، نیروهای نظامی و انتظامی و اهالی رسانه قدردانی کرد و ادامه داد: در
قدردانی استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم استان
، تنها راه آرامشِ دل، سلامتِ جسم و آسودگیِ خاطر بود که مردم شریف استان با رعایت نمودن به پیشگیری از شیوع ویروس، اهتمام ورزیدند. اینجانب با کمال مسرت از این اقدام نتیجه بخش مردم فهمیده و همراه استان، نهایت قدردانی و تشکر خود را از آحاد مردم عزیز چهارمحال و بختیاری برای رعایت موازین طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن در روز سیزده فروردین و همه عوامل تلاشگر انتظامی، سپاه، بسیج، منابع