پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری صدا و سیما ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۸

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار از همکاری مردم در کنترل کرونا

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان و حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در بیانیه مشترکی از همراهی و مشارکت مردم استان برای مقابله با شیوع کرونا، قدردانی کردند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)