کمک 20 میلیاردی خیرین به حوزه سلامت/کاهش 80 درصدی تردد خودروها
سایر منابع:
- روز طبیعت
- تب سنجی
- معاون سیاسی امنیتی استانداری
- روابط عمومی اداره کل راهداری
- معاون امنیتی و انتظامی
- ممنوعیت تردد
- محدودیت ترافیکی
- معاون راهداری
- رسانه های غربی
- کمک های مردمی
- فاصله گذاری اجتماعی
- المان
- استاندار مرکزی
- استاندار سیستان و بلوچستان
- ستاد مدیریت بحران
- شورای اطلاع رسانی
- وضعیت ترافیکی
- گلوگاه
- فرمانداران
- معاون عمرانی
سایر خبرها
تردد مسافران غیربومی به شهرهای استان سمنان تا بیستم فروردین ماه ممنوع است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش و قطع زنجیره شیوع کرونا در کشور و سطح استان سمنان از هشتم اسفندماه اجرایی شده است. وی افزود: خوشبختانه از زمان اجرای این طرح در سطح استان سمنان شاهد کاهش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی این استان بوده ایم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی
تردد روان و عادی در جاده های منتهی به تهران
خبرگزاری ایرنا: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به آغاز بازگشت مسافران نوروزی به تهران اظهار داشت: هم اکنون تردد خودروها در کلیه مسیرهای منتهی به پایتخت به صورت روان و عادی در جریان است. عادل مصدقی روز جمعه درباره آخرین وضعیت ترافیکی در کلیه مسیرهای ورودی تهران گفت: از عصر روز گذشته شاهد ترافیک پرحجم در آزاد راه قم - تهران بودیم که این امر نشان می دهد مسافران
گزارش ویدئویی تسنیم| آخرین وضعیت اتباع خارجی در قم / از غربالگری 100هزار تبعه تا رد هرگونه شایعه ورود ...
عمومی شده است. سلیمان پور انجام طرح غربالگری اتباع خارجی در استان را موردتوجه قرار داد و افزود: موانعی برای ثبت اطلاعات 30 هزار خانوار و بیش از 100 هزار اتباع خارجی در سامانه سلامت وجود داشت که این مشکل رفع شده است و آنان نیز کنار هم وطنان مورد پایش سلامت قرار می گیرند. هیچ تبعه ای در شهر تردد ندارد فرمانده انتظامی استان قم نیز در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تمام هتل داران و مکان های نگهداری اتباع خارجی آموزش های لازم را دیده اند و تمامی اتباع سالم هندی و پاکستانی به کشورشان هدایت شده اند. انتهای پیام/450/ ...
معاون امنیتی استاندار سیستان وبلوچستان خبر داد پلمب 438 واحد صنفی و توقیف 369 خودرو در طرح فاصله ...
، شوراهای اسلامی و دهیاران را در دستور کار قرار داده و تلاش شده پیمانکاران پروژه های عمرانی بومی سازی شوند.منصور بیجار گفت: ثبت ترددها نشان می دهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد کاهش تردد در جاده های استان را داشته ایم و در مجموع بیشترین کاهش در حوزه حمل و نقل ریلی به میزان 91 درصد و هوایی به میزان 25 درصد کمترین کاهش بوده است.معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بیان داشت: بر اساس ارزیابی که
تردد دام عشایر غیربومی مستلزم دارا بودن پروانه چرا در استان است
/> خجسته پور گفت: گند زدایی آبشخور های مشترک، توسط اداره کل امور عشایر و محیط زیست استان در دستور کار قرار داشته باشد تا سلامت وحوش و دامها بیش از پیش تامین شود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه تمام تلاش خود را در جهت تقویت و جهش تولید و همچنین حفظ سلامت مردم به کار گرفته ایم افزود: در مسیر فیروزکوه و مراتع این منطقه نیروی انتظامی در کنار منابع طبیعی برای مدیریت بحث چرا دام حضور داشته و تدابیر لازم اندیشیده شود.
کرونا در قم| معاون استاندار: 336 نفر از اتباع هندی در قم تحت کنترل هستند
شفقنا- معاون سیاسی امنیتی اجتماعی قم از کنترل 336 نفر از اتباع خارجی در دو مرکز قرنطینه خبر داد. به گزارش شفقنا، بیژن سلیمان پور با اشاره به بخشی از عملکرد کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت بحران قم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: کاری که استان قم در بحث اتباع خارجی انجام داد، اقدام شایسته و بی نظیری بود. او افزود: تعامل های خوبی که با
گلریزان برای مبارزه باکرونا درقم تاطرح تقدیرازخانواده های مدافعان سلامت
ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم گفت: مصرف بنزین از نوروز 99 تاکنون نسبت به مدت مشابه در نوروز 98، 65 درصد کاهش یافته که نشان دهنده توجه مردم به رعایت دستورات و الزامات بهداشتی و عدم تردد و سفر است. سید محمود طاهری در گفت وگو با ایرنا افزود: مصرف بنزین در اسفندماه 98 نسبت به دوره مشابه در سال 97، 45 درصد و نسبت به بهمن ماه، 35 درصد کاهش داشته است. اجرای طرح منع ورود افراد
تب سنجی بیش از 700 هزار نفر در خراسان شمالی
77 درصد کاهش یافته است، افزود: از ورود 325 و خروج 276 دستگاه خودرو جلوگیری شده است و هزار و 810 دستگاه خودرو نیز به کمربندی ها هدایت شده اند. معاون سیاسی استاندار خاطر نشان کرد: در 24 ساعت گذشته 6 هزار و 621 خودرو از استان خارج شده است که نسبت به روز قبل 20 درصد و در مقایسه با روز مشابه سال قبل 74 درصد کاهش یافته است. حیاتی افزود: میزان مصرف بنزین خراسان شمالی نیز در 24 ساعت
رئیس پلیس راه خوزستان: اعمال محدودیت ترافیکی در شهرهای استان تا 20 فروردین ادامه دارد
هستند به سمت شهرهای خود هدایت می شوند، اما این خودروها دیگر نباید از شهرهای خود خارج شوند و در صورت مشاهده بر اساس قانون با آنها برخورد می شود. سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم در محدودیت هایی که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده ، همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و به توصیه های مسوولان وزارت بهداشت و استان بیشتر توجه کنند. محدودیت ترافیکی در
ورود و خروج دام به مراتع استان سمنان مستلزم نظارتی جدی است
گندزدایی و ضدعفونی کردن آبشخورهای مشترک دام از سوی اداره کل امور عشایر و محیط زیست استان سمنان تأکید کرد. وی ضدعفونی آبشخورهای دام را برای تأمین سلامت وحوش و دام بسیار ضروری دانست و در ادامه بر حضور نیروی انتظامی در کنار منابع طبیعی در مسیر فیروزکوه و مراتع این منطقه با هدف مدیریت و نظارت بر تردد دام تأکید کرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در مورد اقدامات انجام شده در سطح استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: در مرحله مدیریت بیماری کرونا بسیار موفق عمل کرده ایم و این روند باید تا ریشه کن شدن کامل این ویروس خطرناک تداوم یابد. انتهای پیام ...
کاهش 65 درصدی تردد در جاده های لرستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد خودروها در چهاردهم فروردین ماه امسال در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد کاهش یافت. به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عباس شرفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس گزارش تردد شمار خودرو در چهاردهم فروردین ماه امسال 18 هزار و 912 دستگاه وسیله نقلیه خروجی در محورهای استان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته
کاهش 90 درصدی ترددها در روز طبیعت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار اصفهان با بیان اینکه از امروز تا بیستم فروردین طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد همه خودروها در شبکه معابر شهری به طرح زوج و فرد از درب منازل تبدیل شده است و تردد بین شهرها با قوت ادامه دارد . عباس رضایی با بیان اینکه حمل کالای ضروری و نیازمندی های استان برای مقابله با کرونا باید هرچه سریع تر انجام شود، تاکید
نتایج بررسی بازگشایی برخی گروه های شغلی استان مرکزی فردا اعلام می شود
/> معاون اقتصادی استاندار مرکزی تصریح کرد: در چند هفته اخیر با توجه به شیوع کرونا لازم بود به منظور قطع زنجیره انتقال، مردم از یکدیگر فاصله بگیرند که در این راستا موضوع قرنطینه و محدودیت کسب و کارها و تردد افراد مطرح شد که احتمالا این محدودیت ها ادامه خواهد داشت، اما مجبوریم در کنار این موارد نیم نگاهی به مسائل اقتصادی نیز داشته باشیم تا بتوان با ارائه راهکارها و پیشنهادات مناسب زخم وارد بر فعالیت های
با کمترین سخت گیری ، شاهد بیشترین بازدهی طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان سمنان هستیم
. استاندار سمنان عنوان کرد : همزمان با اجرای این طرح شاهد کاهش محسوس ترددهای بین استانی بوده و خوشبختانه در سطح استان نیز با کاهش 75 درصدی تردد خودروها مواجه می باشیم. آشناگر افزود : بر اساس آمار و تحلیل های انجام شده طی پنج روز اجرای این طرح در استان سمنان 72 درصد از میزان مصرف بنزین در استتن سمنان کاهش یافته و این میزان از 1540000 لیتر در مدت مشابه در سال گذشته به 420000 لیتر
طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین در قزوین ادامه دارد
کارکنان دستگاه های اجرایی ادامه دارد و دانشگاه ها و مدارس نیز تعطیل هستند معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: ادارات و دستگاه های دولتی همچنان با 30 درصد پرسنل خود باید خدمت رسانی کنند و کسب و کارهای غیر ضروری نیز همچنان تعطیل خواهند بود و تنها اصناف تأمین کننده مایحتاج ضروری و اساسی مردم فعال هستند. حبیبی اظهار داشت: با محدودیت های اجرا شده از ورود و تردد خودروها با پلاک غیربومی
گلوگاه های ورود دام به استان سمنان نظارت و پایش می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حبیب الله خجسته پور در حاشیه جلسه بررسی کوچ عشایر در سطح استان سمنان در گفتگوبا خبرنگاران با اشاره به بارندگی های مطلوب سال جاری و ترسالی پیش رو گفت : مجوز حضور دام های عشایر استان سمنان در مناطق قشلاقی تا 30 فروردین تمدید شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه توصیه می شود جهت حفظ ایمنی و سلامت و رعایت موارد و اصول
تردد برای خودرو های پرتردد و دارای پلاک غیر یزدی ممنوع است
مردم و عدم تردد غیر ضرور آن ها در جاده برون شهری و خیابان های درون شهری دانست و افزود: از مردم عزیز استان تقاضا می شود خدمتگذاران خود را در اجرای طرح فاصله گذاری یاری نمایند. معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این که بیشترین تردد در شهر یزد در بلوار شهید بهشتی، بلوار دانشجو، بلوار کوثر، زیرگذر ابوالفضل و بلوار 17 شهریور انجام شده است، گفت: بیشترین تردد ها در ساعت 20 الی 24 است که نشان از تردد های غیر ضرور در شهر و بیشتر با اهداف تفریحی و دید و بازدید های خانوادگی دارد. انتهای پیام/ ...
تمدید ممنوعیت ورود به بوستان ها و پارک ها در اصفهان تا 20 فروردین/ نورپردازی تمام المان های شهر خاموش است
در بوستان ها و پارک ها می شود و در این ایام هم با کلید به دستان، برخورد کرده اند. این اکیپ ها در روزهای 12 و 13 فروردین، به طور ویژه فعالیت داشتند. این گشت ها در حاشیه رودخانه زاینده رود و دیگر مناطقی که احتمال حضور مردم و تردد خودروها وجود دارد مشغول گشت زنی هستند. معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: حاشیه رودخانه با نوارهای خطر امکان حضور و تردد شهروندان را کاهش داده و مأموران
بازدید معاون استاندار از اداره کل اقتصادی استان قم
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم، محمّد رضا گروسی 29 اسفندماه ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره کل با سامانه "بنک لت" و "حواله الکترونیک" به عنوان شیوه های نوین خزانه داری الکترونیک، آشنا شد. در این بازدید، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم ادارات کل اموراقتصادی و دارایی در سراسر کشور، خدمات دولت به دولت در قالب خدمات
نگاهی به مهم ترین اخبار کرونایی قم
استان قم منتشر کرده، افزوده است: دین ما عقلانیت است و ما در کنار توصیه های پزشکی که مردم آن را رعایت می کنند و در خانه می مانند تا بقیه مردم آسیب نبینند، گنجینه گران بهایی از ادعیه را نیز داریم که باید از آن ها بهره ببریم. قدردانی وزیر بهداشت از همراهی استاندار قم در مقابله با کرونا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن قدردانی از همراهی استاندار قم در زمینه مقابله با
طرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین ادامه دارد
منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته و همچنین آثار مثبت این طرح درکاهش ویروس کرونا، مقررشد که طرح فاصله گذاری اجتماعی تا چهارشنبه هفته آینده ادامه داشته باشد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: ادارات و دستگاه های دولتی همچنان با 30 درصد از نیروهای خود به ارائه خدمات می پردازند
دشمنان در تلاش بودند جایگاه قم را تضعیف کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: قم اولین استانی بود که توانست ویروس کرونا را کشف کند ولی دشمنان به دنبال تفرقه افکنی افتاده و با مطالبی در تلاش بودند که جایگاه قم را تضعیف کنند اما این پزشکان قمی بودند که هنرمندانه توانستند این ویروس را تشخیص دهند. به گزارش ایسنا، به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر بیژن سلیمان پور معاون استاندار قم در گفت وگویی اظهارکرد: کادر بهداشت و
جنجال رسانه های غربی درباره ورود اتباع خارجی به قم همگی بر پایه دروغ استوار است
بوده است. سلیمان پور اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا را مورداشاره قرار داد و گفت: توانستیم 76 درصد از هم وطنانمان را با سامانه سلامت غربال گری کنیم. معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور عنوان کرد: حدود 80 درصد کاهش تردد خودروها را در روزهای نهم، دهم و یازدهم فروردین امسال نسبت به سال های گذشته در استان داشتیم، همچنین شاهد کاهش 66 درصدی مصرف بنزین در مدت مشابه در سال گذشته بودیم. انتهای پیام/451/ ت
کاهش تردد در جاده های استان سمنان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان سمنان ، خجسته پور با قدردانی از مشارکت مردم استان سمنان به علت حضور نیافتن در بوستان ها در روز طبیعت گفت: در 24 ساعت گذشته 5هزار و300 مورد تردد در جاده های استان ثبت شد که در مقایسه با روز قبل از 7 فروردین یعنی آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی که 17هزار و500 تردد ثبت شد کاهش قابل توجهی داشته است. وی افزود: در 24 ساعت گذشته نیز 196 هزار و 900 لیتر بنزین در استان سمنان مصرف شد که در مقایسه با روز قبل از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی که 586 هزار لیتر بنزین مصرف شده بود کاهش داشته است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
197 هزار لیتر بنزین در استان سمنان مصرف شده است
کار آحاد مردم قرار گیرد، یادآور شد: امیدواریم در روزهای آتی بتوانیم خبر مهار و کنترل این بیماری به سمع و نظر مردم برسانیم. حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه هم زمان با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی میزان مصرف بنزین و تردد خودروها در سطح استان روند نزولی پیش گرفته است، اظهار داشت
لزوم هماهنگی رسانه ها برای مقابله با قم هراسی دشمنان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، بیژن سلیمان پور،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم امروز در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی قم، با اشاره به اینکه اولین نمونه مثبت کرونا در قم ثبت شد، گفت: مسئولان استان با شجاعت این مساله را اعلام کردند، اما دشمنان همواره تلاش کردند با تخریب و دروغ، به اهداف خود دست یابند. وی با تصریح بر اینکه در همه بحران ها، نقص و کمبود وجود دارد، افزود
71 واحد صنفی متخلف قم پلمب شدند
/> استاندار هم در این جلسه با دعوت مردم به حفظ قرنطینه خانگی به کاهش تردد ها در سطح استان اشاره کرد و گفت: در روز های گذشته 77 درصد تردد در استان کاهش داشته است و این نشان می دهد مردم فهیم قم در قبال جامعه مسئولانه عمل می کنند. انتهای پیام/111
معاون استاندار قم: سخنان مراجع عظام تقلید در راستای مدیریت کرونا بسیار کمک کننده بود
شفقنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به تمکین مردم از قوانین ستاد ملی کرونا اظهار کرد: همکاری مردم با دولت در مقابله با این بیماری کرونا چشمگیر بوده است به گزارش شفقنا، بیژن سلیمان پور در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم طی سخنانی وحدت فرماندهی و مدیریت بحران در استان قم در راستای مقابله با بیماری کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: اقدامات بسیار مهمی در استان قم در
کاهش تردد خودروها در جاده های فارس در روز طبیعت
سنگین به ثبت رسیده که این تعداد در مدت مشابه دیروز سه هزار و 55 دستگاه بوده است. او اظهار داشت: در محور شیراز - مرودشت نیز طبق زمان مورد اشاره تردد خودروها از چهار هزار و 302 دستگاه به یک هزار و 859 دستگاه کاهش داشته است. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اضافه کرد: به طور میانگین حدود 50 درصد از ترددهای ثبت شده نیز مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که فعالیت آنها با توجه به لزوم