پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تهران نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۵

معلم هایی که مبتلا به کرونا شدند اما تدریس را رها نکردند

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، امشب در برنامه مکث که ساعت 19:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، گیتی خامنه در بخش نخست برنامه میزبان معلمی است که با وجود ابتلا به کرونا و بدحالی تدریس را رها نکرده و به صورت مجازی به دانش آموزانش درس می دهد. میهمانان بخش دوم نیز خواهر و برادری معلم و کارگر معدن هستند. معلمی که کرونا را پشت سرگذاشته و کارگر معدنی که در کل زمان انجام خدمت ناچار است از ماسک هایی بزرگ و سنگین استفاده کند و در شرایطی کار می کند که به قرنطینه ای سخت شبیه است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)