حضور پررنگ تر دانش آموزان روستایی فارس در مدارس
سایر منابع:
سایر خبرها
دانش آموزان مدارس خاص خلخال از بازگشایی مدارس استقبال نکردند
به گزارش نصیرنیوز ،سخاوت بیرامی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: در حالی که بیشترین سطح استقبال از بازگشایی مدارس پس از سه ماه تعطیلی و توقف فعالیت های تحصیلی حضوری در مدارس مربوط به دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه روستایی و با 35 درصد حضور در سرکلاس های درس است، دانش آموزان مدارس خاص (تیزهوشان) خلخال با مجموع سه درصد حضور در کلاس های درس کمترین شاخص حضور در مدرسه را از
امتحانات پایان سال با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود
کرمانشاه تاریخ برگزاری امتحانات نهایی کلاس دوازدهمی ها را از 17 خرداد تا 15 تیر ماه اعلام کرد و گفت: بر این اساس دانش آموزان می توانند برای رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند. این مسئول از گسترده کردن حوزه های امتحانی خبر داد و افزود: امتحانات پایان سال با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود و همچنین امتحانات پایه نهم به صورت حضوری و منطقه ای برگزار می شود که از هفته آینده آغاز خواهد شد.
پایش بهداشتی مدارس آستارا از هفته آینده
پرورش استان گیلان امتحانات پایه نهم متوسطه دوره اول نیز به صورت حضوری در 37 مدرسه شهری و روستایی برگزار می شود، افزود: تاریخ برگزاری امتحانات پایه نهم فعلا مشخص نیست. 18 هزار و 500 نفر از دانش آموزان شهرستان آستارا در مقاطع مختلف تحصیلی در 160 مدرسه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که در پی تعطیلی مدارس از 3 اسفند ماه سال گذشته تاکنون آموزش از طریق فضای مجازی و صداوسیما دنبال می شد. انتهای پیام/ع
اعلام نرخ شهریه مدارس غیر دولتی تهران
هیچ وجه بحث سرویس نداشتیم و مبالغ به تناسب برگشت داده شد. مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره نحوه بازگشت شهریه مدارس نیز گفت: به مدارسی که شهریه را باید عودت دهند دو راهکار پیشنهاد دادیم، یا به طور نقدی به حساب دانش آموز یا اولیا واریز کنند، یا به عنوان بستانکاری دانش اموز در سال تحصیلی آینده قرار دهند و به دانش آموز صورت حساب دهند. آقای فولادوند گفت: مدیران مدارس شهریه سرویس ها را
امتحانات نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه، مجید یزدان پناه امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از 27 اردیبهشت ماه براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا مدارس در راستای رفع اشکالات بازگشایی شده ولی برای حضور دانش آموزان هیچگونه اجباری نیست. وی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان، تصریح کرد: آزمونی برای دانش آموزان پایه اول تا ششم، هفتم
دو مدرسه دو کلاسه در بخش دژگان بندرلنگه افتتاح شد
دبستان دو کلاسه حضرت زهرا(س) روستای خومگو و مدرسه ولایت روستای تنب سیک از بخش دژگان شهرستان بندرلنگه، در مجموع با زیربنای 202 مترمربع و اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال افتتاح شدند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، فرمانده سپاه امام سجاد( ع) استان هرمزگان، دبستان دو کلاسه حضرت زهرا(س
مدرسه در خانه
/> وی اظهار داشت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش، حضور دانش آموزان را پس از بازگشایی مدارس اختیاری اعلام کرده بود و از طرفی فرزندانم آموزش های لازم را در این مدت دیده بودند، با توجه به شرایط بیماری کرونا ترجیح دادیم در مدرسه حاضر نشوند. این ولی دانش آموز یادآور شد: سایر اولیا نیز همچون ما عمل کردند و کلاس درس حضوری دخترم در ابتدای همین هفته تشکیل نشد. البته این نکته لازم به ذکر است که
استفاده مناسب از بستر شبکه اجتماعی شاد در شرایط اضطرار می تواند یکی از مهمترین عوامل ماندگاری تعامل بین ...
عشایری که قابلیت بهره برداری از این شبکه را دارا بودند برطرف گردیده است و بستر لازم برای استفاده دانش آموزان فراهم می باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان تاکید کرد که هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان در مدرسه وجود ندارد و صرفا بایستی برای رفع اشکالات درسی و بصورت اختیاری کلاس های درس با رعایت تمام پرتکل های بهداشتی بصورت موقت و محدود تشکیل شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از پروژه های نیمه کاره شهرستان بازدید نمود و ضمن پیگیری تلفنی موضوع درخصوص تکمیل هنرستان 15کلاسه شهید فهمیده آبدانان و دبیرستان حمزه شهرک هزارانی در آینده نزدیک قول مساعد داد. ...
روایت این روزهای مدرسه ای که 3 وزیر را پرورش داده است
نوسازی، آموزش و پرورش و برخی فارغ التحصیلان این مدرسه داشت، خبر از پایان احداث این مدرسه تا شهریور داد و اعلام کرد که مهر امسال دانش آموزان به این مدرسه وارد می شوند. با توجه به اینکه منطقه 10 تهران جزو مناطق دارای تراکم بالای دانش آموز است، این مدرسه می تواند در راستای عدالت آموزشی نیز نقش مؤثری را ایفا کند. انتهای پیام/
معلمان حاضر، دانش آموزان غایب!
لیلا مقیمی/ خبرنگار شنبه 27 اردیبهشت، معلم ها زودتر از دانش آموزان حاضری خود را بر سر کلاس های درس زدند؛ کلاس هایی که حالا سه ماه از تعطیلی آنها می گذرد و از حیاط آنها صدای ولوله و شور و شوق دانش آموزان به گوش نمی رسد. سه چهار روزی از بازگشایی مدارس براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین الزام رعایت پروتکل های بهداشتی می گذرد، اما باز هم خبری از حضور دانش آموزان در مدارس نیست و
فارس من | کمیسیون آموزش مجلس مخالفتش درباره امتحانات حضوری را به دولت اعلام کرده است
دوازدهم حضور دانش آموزان در مدارس جهت امتحانات بوده و نمی توان به آن خرده گرفت چرا که چاره ای نیست اما امتحانات داخلی مدارس براساس سوابق تحصیلی است. وی تصریح کرد: رسانه ها و خانواده ها و آموزش و پرورش باید برای برگزاری اینگونه امتحانات همراهی لازم را داشته و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر همه آحاد جامعه
امتحانات دبیرستانی هاچگونه است؟
ناطقان: علیرضا کمره ای معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهایی و امتحانات پایان سال دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم با اشاره به اینکه امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزاری می شود، اظهار کرد: امتحانات پایه نهم به دلیل تأثیر نمرات در هدایت تحصیلی به صورت حضوری است اما مشابه سال های گذشته امتحانات هماهنگ استانی و منطقه ای نداریم. وی افزود
فارس من| برگزاری امتحانات پایه نهم همچنان حضوری/ مدارس موظف به اجرای شدید پروتکل بهداشتی شدند
پایه نهم یک دستورالعمل کشوری است که بر اساس آن پایه های نهم و دوازدهم امتحانات آن ها حضوری برگزار می شود، تصریح کرد: پروتکل های بهداشتی را وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت تنظیم و برای مدارس ارسال کرده اند، ما هم برای همه مدارس ارسال کردیم. وی با بیان این که بر اساس پروتکل های بهداشتی، دانش آموز باید با ماسک و دستکش در مدرسه حضور پیدا کند، اضافه کرد: مدارس باید مواد ضدعفونی کننده
جلسه ویدئو کنفرانس ستاد اجرایی ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار شد
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی جلسه ویدئو کنفرانس ستاد اجرایی ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این جلسه ضمن تقدیر از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: تلاش می کنیم پروژه های نیمه تمام در مناطقی که جمعیت دانش آموزی بالایی را دارند تا ابتدای سال تحصیلی تکمیل و افتتاح
رعایت پروتکل های بهداشتی پاشنه آشیل بازگشایی موفق مدارس و سلامت دانش آموزان است
/> رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست و فقط جهت رفع اشکال می توانند در مدرسه حضور یابند و دانش آموزان می توانند برای شرکت در کلاس درس با خانواده مشورت نمایند در این میان رعایت پروتکل های بهداشتی پاشنه آشیل بازگشایی مدارس موفق و سلامت دانش آموزان است که گروه جهادی فرهنگیان با اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی زمینه را برای بازگشایی و ادامه فعالیت مدارس هموار کردند.
26 درصد دانش آموزان زنجان در کلاس های درس حاضر شدند
های هدف خود پرداختند. این مسؤول با اشاره به عدم استقبال دانش آموزان شهری از حضور در کلاس های درس ادامه داد: با توجه به دسترسی دانش آموزان نقاط شهری و برخوردار استان به شبکه آموزشی و دریافت آموزش های غیرحضوری از طریق فضای مجازی و اقناع نسبی دانش آموزان از طریق آموزش های الکترونیکی عدم استقبال آنها در مدارس شهری امری طبیعی است. وی اظهار داشت: ضمن اینکه طبق پروتکل های بهداشتی حضور
21 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در مدارس حضور پیدا کردند
25.70 درصد دانش آموزان در مناطق روستایی در مدارس حاضر شدند. به گفته قائدامینی، 99.42 درصد مدیران و 98.33 درصد معلمان نیز در مدارس مقطع متوسطه اول حضور داشتند. وی، کمترین میزان استقبال از مدارس استان را در مقطع متوسطه دوم اعلام کرد و گفت: در این مقطع نیز 15 درصد دانش آموزان در مدارس شهری و 21 درصد دانش آموزان در مدارس روستایی حضور پیدا کردند. مدیرکل آموزش و پرورش
استقبال دانش آموزان مناطق روستایی فارس از کلاس های درس بیشتر است
: آمارها در باره حضور دانش آموزان در مناطق مختلف استان فارس در حال جمع آوری است و به زودی اعلام خواهد شد. مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: حضور اختیاری دانش آموزان بر اساس برنامه کلاسی در مدارس سبب می شود جمع آوری آمار کمی به طول بینجامد. شعبانی اضافه کرد: با توجه به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس در روزهایی که دروس دشوارتر ارائه می شود بیشتر خواهد بود و در
امتحانات حضوری دانش آموزان دماوندی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود
دستوراتی که وزارت خانه آموزش و پرورش از ستاد مدیریت بحران کرونا گرفت، مدارس از 27 اردیبهشت در مقطع ابتدایی و متوسطه به جز مدارس استثنایی برای رفع اشکال دانش آموزان به صورت حضور اختیاری بازگشایی شد. رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار کرد: در تاریخ 27 تا 31 اردیبهشت ماه حضور مدیران و معلمان در مدارس الزامی است و با در نظر گرفتن این نکته که چه دانش آموزان استقبال کنند و یا نکنند کادر
فضای مجازی وقفه تحصیلی ناشی از کرونا را جبران کرد
الکترونیکی، آموزش های لازم را به ان ها ارائه داده است. وی در ادامه به بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت جاری اشاره کرد و گفت: در نخستین روز بازگشایی مدارس، از 85 درصد مدارس خمیر بازدید میدانی شد که حدود 10 درصد دانش آموزان در کلاس های درس حضور داشتند. ارزشیابی دانش آموزان تنها بر پایه امتحانات غیرحضوری نیست وی همچنین گفت: فرایند ارزشیابی دانش آموزان تنها برپایه امتحانات غیرحضوری
از کلاسهای رفع اشکال مدارس شهرستان بندرترکمن بازدید به عمل آمد
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پروش استان به همراه روسای اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ، صبح روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه 99، از مدارس شهری سیزده آبان و هنرستان هفده شهریور و مدارس روستایی دین و دانش روستای اورکت حاجی و خرید خدمات شهید ایمری بندر ترکمن بازدید کردند
برگزاری امتحانات نهایی بر اساس پروتکل های بهداشتی/ دانش آموزان کیف به خانه نبرند
کرد: دفتر نظارت بر استان ها و دفتر مناطق گزارش هایی ارائه می دهند و در صورت بروز هر گونه نارسایی مسئولان امر با آن برخورد خواهند کرد و باید تمهیدات بهداشتی در اولویت قرار گیرد. حمیدی گفت: دانش آموزان در روند بازگشایی مدارس تحت آموزش های لازم در راستای رعایت مسائل بهداشتی قرار می گیرند. پیشنهاد می شود والدین دانش آموزان را به مدرسه ببرند و بازگردانند. او با بیان اینکه فاصله
شورای مدرسه مرجع تصمیم گیری در دوره بازگشایی مدارس است
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تعیین تاریخ امتحانات و تعداد هفته های بازگشایی مدارس بر عهده شورای هر مدرسه است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علیمراد کرمی در نشست ویدیو کنفرانس با روسا و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق هجده گانه استان با اشاره به بازگشایی مدارس از ابتدای هفته جاری به منظور رفع اشکالات درسی دانش آموزان گفت: حضور
رفع اشکال درسی دانش آموزان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، از اهداف بازگشایی مدارس است
محروم بوده اند، راه گشا خواهد بود. این مقام مسئول افزود: تمهیدات لازم برای ارزشیابی و ارتقای پایه تحصیلی دانش آموزان در نظر گرفته شده است و جای نگرانی برای اولیا وجود ندارد. معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: تنها امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری و با رعایت اصول بهداشتی در مدارس برگزار خواهد شد. براهوئی ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در مدارس اظهار داشت: عوامل مدارس در اولین فرصت شورای مدرسه را تشکیل داده تا با توجه به بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان نسبت به حضور آنان در مدرسه برنامه ریزی کنند. ...
تشریح پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی مدارس
است و دستورالعمل های سختگیرانه تری دارد نسبت به شرایط فعلی بازگشایی مدارس که حضور دانش آموزان اختیاری است و به گفته وزیر آموزش و پرورش 10 تا 15 درصد دانش آموزان در مدارس حضور دارند، گفت: بله دو بخشنامه ابلاغ شده است و با توجه به شرایط جدید و بازگشایی با مدل جدید هفته گذشته ابلاغیه دیگری با امضای خود من به مدارس ارسال شده است که درباره دو موضوع بازگشایی مدارس و بحث برگزاری امتحانات نهایی و امتحانات
بازدید سرزده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پروش استان ایلام
امیرمهردادی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام به صورت سرزده از دبستان تزکیه بازدید کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام، امیرمهردادی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام امروز صبح به ص ورت سرزده از دبستان تزکیه بازدید کرد . مهردادی در این بازدید ضمن خداقوت به همکاران و آرزوی سلامتی برای آنان گفت: باز شدن کلاس های درس به منزله
آخربن اخبار کرونا چهارمحال و بختیاری | از غربالگری عشایر در بدو ورود تا استقبال کم دانش آموزان از ...
استان اظهار کرد: 444 مدرسه در مقطع متوسطه اول در استان وجود دارد که 228 مدرسه مورد بازدید میدانی قرار گرفت که 99/42 درصد از مدیران و 98.32 درصد از معلمان در این مدارس حضور داشتند و از مجموع دانش آموزان 16/32 درصد از دانش آموزان روستای و 35/70 درصد از دانش آموزان شهری به صورت میانگین 20/42 درصد در مقطع متوسطه اول در مدارس حضور داشتند. مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: هزار و 31 مدرسه
10 درصد دانش آموزان اردکان در مدرسه حضور یافتند
حضور دانش آموزان در مدرسه و ترس خانواده ها از احتمال ابتلای فرزندانشان به این بیماری ذکر کرد. وی اضافه کرد: بر این اساس بسیاری از مدیران و معلمان همانند روزهای عادی به موقع در مدرسه حاضر ، ولی با حضور اندکی از دانش آموزان در کلاس های درس مواجه شدند. رییس آموزش و پرورش اردکان با بیان اینکه تمامی تمهیدات بهداشتی برای حضور دانش آموزان در مدرسه فراهم است، تصریح کرد: در این هفته
آزمون پایه های نهم و دوازدهم غیرحضوری برگزار نمی شود
ناظم زاده درباره اینکه دیده شده برخی مدارس امتحانات پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم را حضوری اعلام کرده اند، بیان کرد: برگزاری امتحانات حضوری در این پایه ها خلاف قانون است و دانش آموزان و والدین مصادیق آن را به آموزش و پرورش اعلام کنند تا پیگیری کنیم. حضور در مدارس برای رفع اشکال نیز اختیاری است و هیچ اجباری در این خصوص وجود ندارد. وی درباره اینکه سوالات آزمون از چه بخشی از محتوای
بازگشایی مدارس در شهرستان بن
در مدارس حضور خواهند یافت؛ دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند برای رفع اشکالات خود به آموزشگاه مراجعه کنند. او در پایان عنوان کرد: در مورد برگزاری امتحانات، طبق دستورالعملی که به ما اعلام شده است، کلیه پایه ها به جز امتحانات پایه نهم و دوازدهم به علت بحث هدایت تحصیلی و کنکور غیر حضوری بوده و نحوه برگزاری امتحانات غیر حضوری نیز به عهده شورای مدرسه است. خبرنگار دانش آموز: معصومه علی بیگی