افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی به 1819 نفر
سایر منابع:
سایر خبرها
افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 1874 نفر
نفر به طور قطعی به بیماری کووید 19 دچار شده اند. وی با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان خاطرنشان کرد: با کوشش های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون 687 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: آزمایش 2468 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 165 بیمار مشکوک به ابتلا
مردم در تعطیلات عید سعید فطر به سفر نروند
استفاده کنیم و مردم در خانه بمانند می توانیم به قطع سریع تر زنجیره انتقال کرونا امید بیشتری داشته باشیم. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها با اشاره به رشد آمار مبتلایان به کرونا در استان بیان کرد:: افزایش تعداد نمونه گیری های سرپایی در چند روز اخیر، بی تفاوتی نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از دلایل افزایش آمار مبتلایان است. کد خبر 4931065
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 2 خرداد 1399+جدول
خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و آمار فوتی ها نیز به 115 نفر افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی از افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 1874 نفر خبر داد و در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار کرد: در شهرستان های بجنورد 981 نفر، شیروان 213 نفر، فاروج 116 نفر، مانه و سملقان 184 نفر، جاجرم 54
روز بدون کرونا در 10 شهرستان خراسان جنوبی/ کاهش آمار بیماران بستری به یک نفر
کرونایی در استان 587 بیمار از بیمارستان ها ترخیص شدند و یک نفر در بیمارستان بستری است که حال عمومی این بیمار وخیم است. وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشته ایم، افزود: تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی همان 45 نفر هستند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: از روز اول تاکنون چهار هزار و 768 نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شده که نتیجه چهار هزار و 135 آزمایش منفی و نتیجه 633 آزمایش مثبت بوده است. انتهای پیام/3403/ ...
آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به 640 نفر رسید
به گزارش خبرنگار مهر ، کامبیز مهدی زاده ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار و اطلاعات کرونا در استان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 79 آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده است که تنها دو نمونه مثبت بوده است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: از مبتلایان یک نفر در شهرستان درمیان و یک نفر در سربیشه شناسایی شده است. وی با بیان اینکه خوشبختانه طی 24
تازه ترین آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد
راه ملت: به گزارش راه ملت، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 141 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ 4 مورد مثبت گزارش شده است. وی یادآور شد: 1 بیمار مرد و 2 بیمار زن در شهرستان بویراحمد و 1 بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه شناسایی شده است که هر 4 نفر با بیماران مثبت در تماس بوده اند. وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید
افزایش آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به هزار و 849 نفر
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد 970 نفر، شیروان 209 نفر، فاروج 113 نفر، مانه و سملقان 182 نفر، جاجرم 50 نفر، گرمه 34 نفر، راز و جرگلان 116 نفر و اسفراین 175 نفر بطور قطعی به بیماری کووید 19 دچار شده اند.
آمار مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 1849 نفر رسید
زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان ادامه داد: با کوشش های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون 683 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند . سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها بیان کرد: آزمایش 2390 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 176 بیمار مشکوک به ابتلاء به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. کد خبر 4931675
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 1 خرداد 1399+جدول
داشتی و درمانی استان ادامه داد: با کوشش های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون 683 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها بیان کرد: آزمایش 2390 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 176 بیمار مشکوک به ابتلاء به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. افزایش 4 درصدی آما
ممنوعیت بازگشایی سالن های ورزشی در چهار شهرستان خراسان شمالی
محمد بروحی گفت: بازگشایی سالن های ورزشی در بجنورد، رازوجرگلان، جاجرم و فاروج ممنوع است. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، وی افزود: در پی ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص ضوابط بازگشایی مجدد باشگاه های ورزشی استان و باتوجه به شیوع بالای شیوع ویروس کرونا در برخی شهرهای استان و قرمز بودن وضعیت شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، جاجرم و فاروج
انتقال دفنگاه به محل جدید تا یک ماه آینده انجام شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن محمدی سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در کارگروه پسماند استان اظهار داشت: تا زمان انتقال دفنگاه برای دفن زباله ها باید از آهک ریزی استفاده شود. محمدی با تاکید بر راه اندازی هر چه سریعتر کارخانه کمپوست، عنوان کرد: موضوع تفکیک از مبدا زباله ها باید به صورت پایلوت در برخی از محله های شهر بجنورد اجرا
شناسایی 5 مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند،گفت: در 24 ساعت گذشته از 88 آزمایش انجام شده، 83 مورد منفی و 5 مورد مثبت اعلام شده است. او افزود: از 5 مورد مبتلا در شبانه روز گذشته، یک نفر از بیرجند و 4 نفر از شهرستان درمیان بوده است. مهدی زاده بیان کرد: در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا در استان
آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد/آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان ها
راه ملت: به گزارش راه ملت، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 138 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ 5 مورد مثبت گزارش شده است. وی یادآور شد: 2 بیمار مرد و 1 بیمار زن در شهرستان بویراحمد و 2 بیمار زن در شهرستان کهگیلویه شناسایی شده است که 3 نفر از این افراد با بیماران مثبت در تماس بودند. وی ابراز داشت: با احتساب آمار
آمار مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی به 1819 نفر رسید
به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "احمد هاشمی" امروز چهارشنبه (31 اردیبهشت) اعلام کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده تا ظهر امروز، هزارو 819 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد فوتی ها نیز به 115 نفر افزایش یافت. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد 943 نفر
زلزله 4 ریشتری قاضی در خراسان شمالی را لرزاند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران از وقوع زمین لرزه ای 4 ریشتری در شهر قاضی شهرستان آشخانه خبر داد. این زمین لرزه که ساعت 19 و 7 دقیقه امروز 31 اردیبهشت ماه به وقوع پیوست، دارای عمق کانونی 10 کیلومتر از سطح زمین بود. کانون این زلزله در موقعیت جغرافیایی 37.57 شمالی و 54.74 درجه شرقی بوده که واقع در 9 کیلومتری شهر قاضی، 16 کیلومتری آشخانه و 24 کیلومتری پیش قلعه قرار دارد. گفتنی است این زمین لرزه در منطقه واقع شده، خسارتی را ایجاد نکرده است. انتهای پیام/ ...
شناسایی 55 مورد جدید مبتلا به کرونا در خراسان شمالی
اند. ️ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تقدیر از زحمات کارکنان بهداشتی و درمانی استان خاطرنشان کرد: با کوشش های شبانه روزی انجام پذیرفته تاکنون 667 نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی در سطح استان مرخص شده اند. وی در انتها گفت:: آزمایش 2308 نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون 172 بیمار مشکوک به ابتلاء به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. کد خبر 4930691
هزار و 819 نفر آمار جدید مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد 943 نفر، شیروان 206 نفر، فاروج 113 نفر، مانه و سملقان 182 نفر، جاجرم 50 نفر، گرمه 34 نفر، راز و جرگلان 116 نفر و اسفراین 175 نفر بطور قطعی به بیماری کووید 19 دچار شده اند. ️
45 بیمار جدید و 4 فوتی به آمار بیماری کرونا در خراسان شمالی اضافه شد
به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ احمد هاشمی امروز سه شنبه (30 اردیبهشت) اظهارکرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده تا ظهر امروز، هزارو 764 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد فوتی ها نیز به 114 نفر افزایش یافته است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها اظهار داشت: در شهرستان های بجنورد 899 نفر
افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی
دنیای اقتصاد – بجنورد : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 27 اردیبهشت، 1576 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد فوتی ها نیز به 106 نفر افزایش یافت. دکتر سید احمد هاشمی در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار کرد: در شهرستان های بجنورد 774 نفر، اسفراین 172 نفر، شیروان 189 نفر، فاروج 105 نفر، مانه و سملقان 156 نفر، جاجرم 48 نفر، گرمه 33 نفر و راز و جرگلان 99 نفر به طور قطعی به بیماری کووید 19 دچار شده اند. ...
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 31 اردیبهشت 1399+جدول
حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است. وی با بیان اشاره به اینکه در چند روز گذشته 53 بیمار جدید تنها در روستای نجف آباد خاش شناسایی شده است، گفت: طی بررسی های به عمل آمده شرکت مردم این روستا در مراسم تعزیه یکی از اهالی روستا منجر به ابتلای تعدادی از اهالی این منطقه به کرونا شده است. مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان اگر به توصیه های بهداشتی توجه نکنند و در تجمعات حضور پیدا کنند قطعاً شاهد ا
تعداد مبتلایان به کووید 19 در خراسان شمالی به 1764 نفر رسید
جامعه درگیر مبارزه با کرونا است، بر پرهیز از تجمعات و ترددهای غیر ضروری و رعایت مسائل بهداشتی تاکید کرد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 30 اردیبهشت، تعداد مبتلایان به 1764 نفر ، تعداد فوتی ها 114 نفر، تعداد بهبود یافتگان 653 نفر، تعداد نمونه های منفی گزارش شده 2235 نفر، تعداد بستری در بیمارستان ها 156 نفر رسید.
آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد
راه ملت: به گزارش راه ملت، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 101 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج؛ 8 مورد مثبت گزارش شده است. وی یادآور شد: 1 بیمار مرد و 6 بیمار زن در شهرستان بویراحمد و 1 بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه شناسایی شده است که 5 نفر از این افراد با بیماران مثبت در تماس بودند. وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز
50 درصد پرستاران مشهدی با بیماران کرونایی ارتباط داشته اند
کمبود نیروی پرستاری در مقابله با کرونا در بیمارستان های شریعتی و امام رضا (ع) مشهد ویژه درمان و ارجاع بیماران کرونایی به کارگیری شدند. بانوان بیش از 65 درصد پرستاران شاغل در بیمارستان های مشهد را تشکیل می دهند. افزون بر 75 درصد جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی در قالب 12 شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 25 درصد دیگر جمعیت این استان زیرپوشش خدمات دانشگاه ها و دانشکده
برداشت گل محمدی در شهرستان جاجرم آغاز شد
محمدی یک نفر اشتغالزایی دارد این امر می تواند در زمینه اشتغال شهرستان مؤثر باشد. عباسیان با اشاره به احداث و فعالیت کارخانه فرآوری گیاهان دارویی در زمینه تولید عرقیات، اسانس و عصاره در شهرک صنعتی جاجرم بیان کرد: این امر می تواند تأثیر مثبتی در افزایش سطح زیر کشت و رغبت کشاورزان در تولید گل داشته باشد. مدیر جهاد کشاورزی جاجرم در انتها گفت: میزان تولید گل در هکتار گل محمدی، بعد از سال سوم 3 تن در هکتار می باشد. شهرستان جاجرم با حدود 36 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال شرق به شهرستان بجنورد محدود می شود. کد خبر 4930585 ...
رشد 13 درصدی فوت شدگان سوانح رانندگی در خراسان جنوبی/پراید همچنان بیشترین جان را می گیرد
خراسان جنوبی انجام شد. کمبود نیرو در پزشکی قانونی خراسان جنوبی وی تصریح کرد: در شهرستان ها یک پزشک و یک کارمند فعالیت دارند و کمبود نیرو داریم. اکنون با حدود یک چهارم چارت مصوب استان کار می کنیم. مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: نیاز است حمایت بیشتری از کارکنان پزشکی قانونی در شهرستان ها جهت تأمین اقلام بهداشتی شود. دانشگاه علوم پزشکی سهمیه اقلام بهداشتی
شناسایی یک مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا
جدید مبتلا به کرونا در 24ساعت گدشته از بین 90 آزمایش انجام شده، عنوان کرد: نمونه مثبت امروز مورد مربوط به شهرستان بیرجند است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشتیم ادامه داد: تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی همان 45 نفر هستند. بیشتر بخوانید: ثبت نام 88 متقاضی برای راه اندازی مراکز مثبت زندگی او غربالگری مرحله دوم این بیماری را 452 هزار و 777 نفر از افراد بالای 15سال عنوان کرد. ...
هشدار به شهروندان درباره خطر وضعیت قرمز
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، دکتر هاشمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، به مردم توصیه کرد: با رعایت اصول ساده بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی، مانع تبدیل وضعیت استان به وضعیت قرمز شوند. در خراسان شمالی با ثبت 45 مبتلای جدید، شمار مبتلایان کرونا به هزار و 764 نفر افزایش یافت. آمار جانبختگان هم با ثبت 4 مورد جدید به 114 نفر رسید. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
برخی خلاء های قانونی مبارزه با مواد مخدر را سخت کرده است
قول می دهیم با تامین خودرو مناسب، فعالیت های این ستاد را پیگیری کنیم. آیتی بر پاکسازی مناطق آلوده و ناامن ساختن پاتوق معتادان به طور مستمر تاکید کرد و افزود: وجود ایرادات در قانون نباید بهانه ای برای کوتاه آمدن در فعالیت ها شود. وی گفت: سال گذشته در کشور چهار هزار و 500 نفر بر اثر مصرف مواد مخدر فوت کردند که 31 نفر از این تعداد مربوط به استان خراسان شمالی بود.