شمار مبتلایان به کرونا در جهرم از مرز 2500 نفر گذشت
سایر منابع:
سایر خبرها
جانباختگان کرونا در جهرم به عدد 60 رسید
سیدمجید ارجمند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم ، با اشاره به آخرین وضعیت بیماران بستری در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم تا امروز یکشنبه 26 مرداد ماه، گفت: روند این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر با افزایش 2 هزار و 500 نفری مبتلایان همچنان رو به فزونی است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در حال حاضر تعداد 40 بیمار مشکوک و مثبت در بخش های کرونای
689نفر مبتلا به کرونا درفارس جان باختند
اعلام کرد. او با اعلام بیماران شناسایی شده از ابتدای شیوع کرونا تا کنون به تفکیک شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از مجموع 38 هزار و 407 مورد شناسایی شده، هفده هزار و 280 مورد مربوط به شیراز؛ کازرون هزار و 577 مورد؛ مرودشت هزار و 262 مورد؛ داراب 828 مورد؛ کوار 735 مورد؛ قیروکارزین 719 مورد؛ لامرد 659 مورد؛ زرین دشت 514 مورد؛ ممسنی 478 مورد؛ آباده 467 مورد؛ مهر 439 مورد؛ فیروزآباد
بستری شدن 104 بیمار جدید مشکوک به کرونا در اصفهان/ شیب نزولی کرونا در گلستان و فوت 69 نفر در فارس
به دادگاه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر تعداد روزانه بیماران کرونایی در سطح استان به ازای هر صد هزار نفر جمعیت 2.39 درصد است که بر این اساس در مجموع همچنان استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد. ناهید جعفری بیان کرد: شهرستان های آق قلا، بندر ترکمن، رامیان، گالیکش، گمیشان و مراوه تپه در وضعیت زرد کرونا قرار دارند و مابقی شهرستان ها در
وضعیت جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا همچنان قرمز است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم ، محمد رحمانیان امروز (شنبه 25 مرداد) در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه این بیماری همچنان در جهرم جولان دارد و تغییری از لحاظ شیوع بیماری ایجاد نشده است، گفت: رعایت اصول بهداشتی از جمله تاکیداتی است که ضرورت انجام آن به وسیله مردم به شدت توصیه می شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه انجام این نکات بهداشتی
شرکت 55 هزارو 518 نفر کرمانی در کنکور
ارجمند، مدیر کل آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: امسال 55 هزار و 518 نفر داوطلب کنکور در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد که از این تعداد 35 هزارو 454 نفر خانم و 20 هزارو 64 نفرآقا هستند. او تاکید کرد : دانشگاه های ملی، آزاد، فنی وحرفه ای ،دانشگاه صنعتی سیرجان، ولی عصر رفسنجان ودانشگاه جیرفت برای برگزاری آزمون در نظر
رتبه برتر علوم پزشکی جهرم در رویداد چالش ملی کرونا
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم با اشاره به حضور دانشگاه علوم پزشکی جهرم در نخستین رویداد چالش ملی کرونا گفت: در این رویداد که 6 هزار ایده حضور پیدا کرده بود، دانشگاه علوم پزشکی جهرم در حوزه فناوری های نوین تشخیص کرونا حائز رتبه دوم کشور شد. دکتر اباذر روستازاده افزود:این رویداد ملی برای نخستین بار از سوی ستاد ملی چالش کرونا مطرح و
بستری شدن 21 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کاشان
های ویژه تحت مراقبت و درمان هستند. این مقام مسئول بیان کرد: تا کنون سه هزار و 513 بیمار مبتلا به کوید 19 از مراکز درمانی منطقه کاشان با بهبودی کامل مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون 50 هزار و 214 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.
زیرساخت های درمانی و تامین تجهیزات پزشکی اولویت علوم پزشکی جهرم بوده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم ، سیدمجید ارجمند ، امروز (شنبه 25 مرداد) درآیین افتتاح بخش جراحی بیمارستان مطهری جهرم، گفت: این بخش از بیمارستان مطهری به دست خیران سلامت بازسازی و بهسازی شده است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه بهداشت و درمان این شهرستان با نام خیران عجین شده است، افزود: خیران در تمام حوزه ها همچون بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش حضور پر
بهسازی بیمارستان مطهری جهرم
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان مطهری شهرستان جهرم گفت:بخش جراحی بیمارستان مطهری جهرم توسط خانواده های مسعودی و حمیدیان از خیرین دانشگاه با اعتبار 5 میلیارد ریال بازسازی و بهسازی شد. دکتر رحمانیان افزود:این بخش جراحی جدید دارای 20 تخت بستری است که از ابتدای اسفند ماه 98 بازسازی آن آغاز شد . رئیس بیمارستان مطهری شهرستان جهرم تصریح کرد: در این محیط جدید، اتاق استراحت رزیدنت اطفال، اتاق استراحت پزشک عمومی و مجموعه خوابگاه پرسنل و دانشجو بهسازی شده است.
فعالیت خیران سلامت جهرم ستودنی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم ، حجت الاسلام محمدحسین مدبر ، امروز (شنبه 25 مرداد) در مراسم افتتاح بخش جراحی بیمارستان مطهری جهرم گفت: خیران جهرمی همواره در عرصه های گوناگون به ویژه در عرصه سلامت منشأ خدمات فراوان و گسترده ای بوده اند. امام جمعه جهرم با اشاره به فعالیت های چشمگیر خیران سلامت شهرستان جهرم افزود: خیران افراد بزرگی هستند که شعار را تبدیل به عمل کرده و همواره در
آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در 25 مرداد
این تعداد دو نفر اهل توابع آران و بیدگل، یک نفر اهل بادرود و 12 نفر اهل کاشان هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً 81 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان وجود دارد که 24 نفر از آن ها در بخش های ویژه بستری هستند و یک مورد فوتی که یک زن 82 ساله بوده ، در 24 ساعت گذشته رخ داده است. وی اضافه کرد: با اضافه شدن یک مورد تست کرونا مثبت جدید تاکنون جواب آزمایش دو هزار و 275 نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده است.
مبتلایان به کرونا در همدان 3.5 برابر کاهش یافت
کرونا مبتلا شدند که از این تعداد 435 جان باختند و همدان چهار هفته سخت را پشت سر گذاشت و از هفته گذشته روند کاهشی مبتلایان به کرونا آغاز شده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اظهار داشت: همدان،ملایر، کبودراهنگ و رزن وضعیت نارنجی ، اسدآباد، فامنین و نهاوند وضعیت زرد و شهرستان های بهار و تویسرکان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و احتمال می رود در ارزیابی این هفته 2 شهرستان قرمز همدان نیز
شیب نزولی کرونا در گلستان حفظ شده است
: در حال حاضر 411 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های سطح استان بستری هستند. معرفی 64 نفر از خاطیان برگزارکننده مراسم عروسی و عزا به دادگاه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر تعداد روزانه بیماران کرونایی در سطح استان به ازای هر صد هزار نفر جمعیت 2.39 درصد است که بر این اساس در مجموع همچنان استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.
رمدسیویر تنها در بیمارستان های درگیر کرونا توزیع می شود
سلامت مبتلا به کروناویروس برای حفظ توان ارایه خدمات به مردم از اهمیت بالایی برخوردار است که مسئولان باید برای آن تلاش کنند. افزایش شمار بیماران بدحال کرونایی در فارس به گزارش ایسنا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به آخرین آمار شیوع کووید19 در استان فارس، از افزایش شمار بیماران بدحال و بستری در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان های این استان خبر داد.
گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تا به امروز 684 نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و تاکنون ابتلای قطعی 38 هزار و 58 بیمار در فارس به اثبات رسیده است. هم اکنون 13 شهرستان استان فارس (شیراز، آباده، بوانات، مرودشت، کوار، کازرون، سروستان، زرقان، قیروکارزین، ارسنجان، خرامه، جهرم و خفر) در وضعیت
مبتلا شدن 15 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کاشان
یک مورد فوتی در 24 ساعت گذشته رخ داده است. این مقام مسئول افزود: تا کنون سه هزار و 503 بیمار مبتلا به کوید 19 از مراکز درمانی منطقه کاشان با بهبودی کامل مرخص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون 49 هزار و 849 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.
بستری شدن 15 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کاشان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه 15 بیمار مبتلا به کرونا 12 نفر اهل کاشان، دو نفر آران و بیدگل و یکنفر اهل نطنز هستند گفت: در مجموع هم اکنون 81 بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان و 24 نفر از آنان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته یکنفر در اثر ابتلا به کرونا در
شمار بستری شدگان کرونا در البرز از مرز 14 هزار نفر گذشت
به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی البرز ، دکتر حسین کریم روز شنبه گفت : 422 بیمار مشکوک و کرونایی طی 24 ساعت گذشته به بیمارستان های البرز مراجعه کردند که 56 نفر آنان بستری شدند. وی یادآور شد که مجموع کل موارد بستری شامل قطعی و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز 14 هزارو 30 نفر بوده که از این تعداد 12 هزار و 776 نفر مورد قطعی مثبت بوده است.
آغاز مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی
، تربت جام، تربت حیدریه، جهرم، جیرفت، خلخال، خمین، خوی، علوم بهزیستی و توانبخشی، دزفول، رفسنجان، زاهدان، زنجان، ساوه، سبزوار، سراب، سمنان، سیرجان، شاهرود، شوشتر، شهرکرد، شهیدبهشتی، قزوین، کاشان، کردستان، کرمان، گراش، گلستان، گناباد، گیلان، لارستان، مراغه، مشهد، نیشابور، هرمزگان، یاسوج، یزد، لرستان و مرکز قلب شهیدرجایی، آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی را در تاریخ 14 شهریور ماه سال جاری برگزار می کنند. برگزار می کنند. انتهای پیام
چگالی تست کرونا در شمال خوزستان همچنان بالای 30 درصد است
انتظامی برای جلوگیری از اجرای مراسماتی مانند عزاداری و عروسی اقدام کرده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول گفت: چگالی تست در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول همچنان بالای 30 درصد است و تقریبا از هر 100 نمونه تست 30 نفر مثبت اعلام می شوند. وی ادامه داد: کاهش آمار به نسبت زمان پیک کاهش یافته و به یک سوم رسیده است که این کاهش به دلیل رفتار مناسب مردم در برابر
امروز، آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
به گزارش روز شنبه معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 بر اساس مهلت مجدد اختصاص داده شده برای نام نویسی، از امروز تا روز دوشنبه 27 مرداد ماه می توانند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده یا نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک مورد نیاز درسایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند. تمامی مراحل ثبت نام به صورت
مرگ 28 بیمار مشکوک به کرونا در یزد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، نوری شادکام در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما اظهار داشت: از 356 بیمار مشکوک به کرونا که در یک هفته گذشته در بیمارستان های یزد بستری شده اند متاسفانه 28 نفر جان خود را از دست داده اند. وی همچنین افزود: 49 نفر از این تعداد به دلیل اینکه از حال عمومی خوبی برخوردار نبودند در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری شدند. معاون درمان دانشگاه علوم
وضعیت قرمز کرونایی در 6 شهر گیلان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در 6 شهرستان این استان، گفت: در حال حاضر 367 بیمار کرونایی بستری هستند. به گزارش مهر، آبتین حیدرزاده امروز (جمعه) در گفتگویی با اشاره به وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر 6 شهرستان آستارا، تالش، رشت، لاهیجان، لنگرود و رودسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. وی با بیان اینکه این شهرستان ها بیشترین
تکرار روزهای قرمز کرونایی در مازندران/ 203 مبتلا طی 24 ساعت گذشته
گزارش فارس، طی 24 ساعت گذشته در دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل 203 مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد یک هزار و 295 بیمار در بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند. انتهای پیام/86034/ج/و
مرکز تحقیقات ژنتیک میبد در استان یزد جایگاهی ویژه دارد
تفاهم نامه با دیگر مراکز علمی و بازدید آنها از این مرکز نیز اشاره کرد. مراجعه کنندگان به مرکز تحقیقات ژنتیک میبد رییس اداره بهزیستی میبد گفت : مرکز تحقفیقات ژنتیک میبد در سال گذشته چهار هزار و 93 مورد مراجعه آزمایشگاه و یک هزار و 80 مورد مراجعه مشاوره ژنتیک از میبد و دیگر شهرهای استان مانند اردکان و یزد و اشکذر و همچنین سایرشهرها مانند کرمان و شهربابک ونایین داشته است.
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 24 مرداد 99
12 هزار و 648 نفر مورد قطعی مثبت تشخیص داده شده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 420 نفر با علائم مشکوک کرونا به بیمارستان های البرز مراجعه کردند که 58 نفرآنان بستری شدند. کریم افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 10 بیمار کووید- 19 جان خود را در این استان از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در البرز به 838 نفر رسید. از
افزایش 250 تخت بیمارستانی ویژه بیماران مبتلا به کرونا در سنندج
کرونا یی طی هفته گذشته اختصاص یافت . انتقال همه بخش های مرکز پزشکی توحید به مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر و اختصاص بخش های تخلیه شده مرکز توحید به پذیرش بیماران کرونایی در این ایام انجام شده است جدیدالاسلامی با اشاره به افزایش 45 تخت ICU در بیمارستان های دانشگاهی سنندج (27 تخت توحید، 10 تخت بعثت و 8 تخت کوثر) افزود: انتقال همه بخش های مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی توحید (به جز بخش قلب، دیالیز و شیمی درمانی) به مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر و اختصاص بخش های تخلیه شده مرکز توحید به پذیرش بی ...
کرونا در البرز همچنان قربانی می گیرد/ جان باختن 10 نفر در 24 ساعت گذشته
کرونایی هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در 24ساعت گذشته تعداد 420 نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که 58 مورد در بیمارستان ها بستری شده اند. همچنین تعداد 101 بیمار بستری شده، جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند. دکتر کریم با اشاره به فوت 10 نفر از شهروندان البرزی بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته گفت: با این تعداد، مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 838 نفر رسید. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 12 هزار و 632 نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 79 نفر از مراکز درمانی مرخص شده اند. ...
نامه 59 بسیج دانشجویی به سیدحسن نصرالله
دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خفر 48-بسیج دانشگاه فنی حرفه داراب 49-بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان 50-بسیج پیام نور لارستان 51-بسیج دانشگاه علوم پزشکی لارستان 52-بسیج دانشگاه شهید عباسپور 53-گروه جهادی دانشجویی قافله خاکی 54-کانون هلال احمر دانشگاه فرهنگیان کرمان 55-هیئت محبان امام سجاد علیه السلام 56-هیأت فاطمیون دانشگاه شاهد 57-گروه جهادی ابوتراب لارستان 58-بسیج دانشگاه آزاد لارستان 59-بسیج دانشگاه آزاد زرین دشت فارس
9 نفر دیگر در چهارمحال و بختیاری به کرونا مبتلا شدند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در 24 ساعت گذشته، 146 نفر با علایم بالینی مشکوک به کرونا ویروس به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که نتیجه آزمایش 9 نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی استان مثبت اعلام شد. بیشتر بخوانید بستری 20 بیمار کرونایی در بیمارستان بروجن او افزود: با فوت چهار نفر دیگر