چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۰:۳۶

مردم تحت تاثیر اطلاعات غلط رسانه های معاند سهام خود را نفروشند

حجت الله عبدالملکی کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی درباره اینکه رسانه های خارجی سعی دارند مردم ایران را تحریک کنند تا سهام خود را بفروشند، گفت: بازار سهام در بلند مدت در همه کشور ها بازاری سود آوری بوده است. هنگامی که میانگین رشد های 10 ساله را در ایران می بینیم، بازار سهام از همه بازار های دیگر مانند ملک، طلا و دلار سود آور تر بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)