پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۵

گرافیتی بر علیه کرونا

بنهیروس : کلانشهر سائوپائولو در برزیل که همواره به عنوان پایتخت هنر خیابانی جهان شناخته می شود، حتی در دوران بحران کرونا نیز مملو از نقاشی های خیابانی جدید است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، 15 نقاش گرافیتی در سائوپولو پروژه خلق 12 نقاشی دیواری عظیم بر روی مجموعه ای از ساختمان های منطقه بنهیروس این شهر را آغاز کرده اند. این گرافیتی ها با موضوع اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی روی دیوار های این شهر نقش بسته اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)