سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سالم خبر ۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۸:۱۸

در بیمارستان های دولتی فقط بیماران مبتلا به کرونا بستری اند

سالم خبر: معمولا ظرف 8 هفته اوج گیری کرونا پایان می یافت اما این بار این اتفاق رخ نداد و ویروس از موج خود نیز بیشتر رفته است. هرچه هوا هم سردتر شود بدتر می شود، امیدواریم این وضعیت متوقف شود، اما به نظر نمی رسد این اتفاق رخ بدهد و فعلا باید شاهد بالا رفتن آمار باشیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)