چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۵

نماینده مجلس به علت ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش فرتاک نیوز؛ عمران علی محمدی نماینده پیشین حوزه شمالی ایلام در مجلس نهم بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا درگذشت. این نماینده که چندی پیش به کووید 19 مبتلا شده بود و در قرنطینه به سر می برد به علت تشدید بیماری دعوت حق را لبیک گفت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)