تذکر به بیش از 200 باب از اماکن عمومی در رشت
سایر منابع:
سایر خبرها
25 واحد صنفی متخلف در خرم آباد پلمب شد
فریبرز حسامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها با توجه به بازرسی های شبانه و بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی پس از ساعت 18 پلمب شدند. وی بیان کرد: همچنین با انجام بازرسی های عصر و شبانگاهی در چند روز گذشته، 500 واحد به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و ادامه فعالیت پس از ساعت 18 تذکر گرفتند. وی اظهار داشت
3 باب قلیان سرا در رامهرمز پلمب شد
بهداشت 3 باب قلیان سرا پلمب را پلمب کردند، افزود: 79 جام قلیان جمع آوری و با عرضه کنندگان قلیان در سطح پارک ها و تفرجگاه ها برخورد شد. سرهنگ سهرابی با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان اولویت های پلیس است تثریح کرد: طرح پلمب واحد های صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد. انتهای پیام/م
پلمب 5 واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی طی تعامل با سایر پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از واحد های صنفی نقاط مختلف شهر تهران بازدید کردند. در این طرح مأموران از 2 هزار و 579 واحد صنفی بازدید و به 18 متصدی متخلف واحد های صنفی اخطار کتبی داده شد
پلمب 5 واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، روز گذشته بیست و سوم آبان ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی طی تعامل با سایر پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از واحدهای صنفی نقاط مختلف شهر تهران بازدید کردند. در این گزارش آمده است، در این طرح مأموران از 2 هزار و 579 واحد صنفی
5 واحد صنفی متخلف در طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شدند
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، روز گذشته بیست و سوم آبان ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی طی تعامل با سایر پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از واحد های صنفی نقاط مختلف شهر تهران بازدید کردند. در این گزارش آمده است، در این طرح مأموران از 2 هزار و 579 واحد صنفی بازدید و به 18
واحدهای صنفی فعال خراسان جنوبی بعد ساعت 18 پلمب می شوند/ همراهی 93 درصدی اصناف
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واحدهای صنفی غیرضروری و گروه های شغلی 2، 3 و 4 در صورت فعالیت پس از ساعت 18 حداقل 10 روز پلمب خواهند شد. وی افزود: در حال حاضر نظارت ها در این خصوص در مرکز استان و مراکز شهرستان ها افزایش یافته و تعداد 56 تیم بازرسی در قالب تیم های دو نفره یا سه نفره متشکل از بازرسان صمت، پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اتاق
پلمب 8 واحد صنفی متخلف در مهاباد
تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمام واحد های صنفی از ساعت 6 عصر ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب، جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی دارد. مهرور با اشاره به تعطیلی صنوف غیرضروری در این شهرستان، اذعان کرد: همچنین در طول این ماه،90 واحد صنفی پرخطر در راستای مقابله با کرونا به جهت بی توجهی به هشدار ها پلمب شد. کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت مهاباد خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با سامانه تلفن رایگان 190 و تلفن مستقیم واحد سلامت محیط کار شهرستان مهاباد (42442250) تماس بگیرند و شکایت های بهداشتی خود را اعلام کنند. انتهای پیام / س خ ...
فرماندار گرگان: همکاری واحدهای صنفی در اجرای محدودیت های کرونایی/ اتحادیه ها و اصناف بر زیرمجموعه نظارت ...
اتحادیه ها نیز موظف به تشکیل کمیته و خود نظارتی هستند. حمیدی افزود: 4 تیم نظارتی پنج نفره، متشکل از مرکز بهداشت، سازمان صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و فرمانداری از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد، به مشمولان این طرح تذکرات لازم را خواهند داد و در صورت عدم تمکین کسبه، مغازه آنها پلمب خواهد شد. انتهای پیام/581/ ز
12 واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد
سیاوش مهرور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد واحد صنفی که پس از ساعت 18 عصر فعالیت داشتند، در راستای اعمال محدودیت های جدید کرونایی در این شهرستان شناسایی و دستور تعطیلی آنها صادر شد. وی با بیان اینکه این تعداد واحد صنفی متخلف شامل 6 قلیان سرا، پنج شیرینی سرا و یک آبمیوه فروشی است، افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا فعالیت تمام واحدهای صنفی از ساعت 18
پلمب 45 واحد صنفی متخلف در اهواز
به گزارش شبکه اطلاع رسانی رهیاب ، حسن احمدی معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز شامگاه (شنبه 24 آبان) در حاشیه گشت کارگروه نظارت بر اصناف ستاد مقابله با کرونا شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به عنوان پنجمین روز از اعلام ستاد مبنی بر فعالیت اصناف گروه 2 ، سه و چهار تا ساعت 18، گشت های کارگروه نظارت بر اصناف اقدام به تعطیلی و پلمب برخی از صنوف غیر ضروری و متخلف کردند . وی با
پلمپ 6 واحد صنفی در گرگان به دلیل تعطیل نکردن کسب و کار در ساعت 18 عصر
6 واحد صنفی متخلف به دلیل سرپیچی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا در گرگان پلمپ شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، مهندس حمیدی شامگاه شنبه 24 آبان با اشاره به پلمب واحد های صنفی متخلف گفت: این واحدها به ساعت تعطیلی مراکز تجاری و مشاغل 3 و 4 که ساعت 18 است بی توجه بودند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دادند. در چهار شب گذشته به متخلفان اخطار دادیم اما با پایان یافتن مهلت اخطار امشب (شنبه) بازدید میدانی را آغاز و واحد متخلف را پلمب کردیم. حمیدی از مردم و کسبه خواست برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان دستورات بهداشتی را رعایت و از تجمع پرهیز کنند. ...
همراهی 90 درصدی اصناف در طرح محدودیت های کرونایی /پلمب و اعمال جریمه در انتظار متخلفان
صنفی این اطلاع رسانی را انجام داده بودند و لذا در شب اول اجرای این طرح، هم اطلاع رسانی انجام می شد و هم به واحدها در خصوص تعطیلی پس از ساعت 18 تذکر داده می شد. معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: در روز دوم طی جلسه ای با اعضای هیئت مدیره اتحادیه های صنفی و هیئت رئیسه اتاق های اصناف در سازمان صمت، مجددا تذکرات و توصیه های لازم
انجام بیش از 12 هزار مورد بازرسی از بازار گچساران / ارسال 2هزار تذکر کتبی به صنوف متخلف
گذشته بازار و اعمال محدودیت های شدید کرونا یی اشاره کرد و افزود: در این مدت چهار هزارو 500 مورد بازرسی در زمینه اجرای طرح محدودیت های ناشی از کرونا در بازار این شهرستان انجام گرفت که طی بازرسی انجام گرفته بیش از 35 واحد متخلف شناسایی و پلمب شد. رئیس اداره نظارت و بازرسی بر اصناف گچساران اذعان کرد: پس از شناسایی واحدهای متخلف در مرحله نخست به آن واحدها تذکر کتبی داده می شود و چنانچه که
هشت واحد صنفی متخلف کرونایی در بابل پلمب شد
تخلف پلمب شوند تا 20 آذر پایان یک ماهه طرح محدودیت های کرونایی اجازه فعالیت نخواهند داشت. وی از تمامی اصناف و مردم خواست تا محدودیت زمانی تعطیلی از ساعت 18 را جدی بگیرند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف در این زمینه با شماره 124 تماس بگیرند تا بازرسان در کوتاه ترین زمان کار خود را انجام دهند. ولیزاده گفت : هدف از اجرا و نظارت این پروتکل ها آن است که تمام بابلی ها با رعایت سه مثلث طلایی استفاده از ماسک، رعایت فاصله یک و نیم متری و شست و شوی درست دست ها اجازه طغیان گسترده کرونا در موج سوم را ندهند. ...
پلمب 28 واحد متخلف از واحد های صنفی متخلف
دادخدا سالاری در گفتگو با میزان از انجام 256 بازدید تخصصی توسط تیم امنیت غذایی، بهداشتی و پیشگیری دادسرای مرکز استان طی سال جاری خبر داد و گفت: در بازدید های این هفته تیم یاد شده، 28 واحد متخلف پلمب و 10 واحد غیر فعال شده و 17 مورد نیز تذکر کتبی دریافت کردند. وی در تشریح این خبر افزود: طی سال جاری در راستای نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی به منظور ارتقاء سلامت و پیشگیری از شیوع بیماری
اجرای طرح ضربتی تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در رشت/ بیش از 400 بیمار کرونایی در ...
نمایندگانی از فرمانداری ، نیروی انتظامی ، اماکن و اصناف و با مشارکت همیشگی کارشناسان بهداشت محیط استان و رشت و در حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی دانشگاه صرفا در مرکز استان با هدف تذکر لسانی برای بستن محل کسب و کار بعداز ساعت 6 عصر جهت گروههای شغلی 2 و 3 و 4 صورت گرفت که با استقبال خوبی از سوی بازاریان روبرو شد. دکتر نوروزی از اجرای احتمالی طرح تشدید نظارت در دیگر شهرستانهای استان در صورت
شناسایی 84 بیمار کرونایی جدید در گیلان/ 72 بیمار بهبود یافتند
در ادامه با اشاره به اینکه در این مدت 72 بیمار کرونایی بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند، افزود: عدن رعایت دستور العمل های بهداشتی، استفاده نکردن از ماسک و مسافرت های غیر ضرور در هفته های گذشته از دلایل مهم افزایش میزان ابتلاء بوده است. وی با اشاره به اجرای طرح محدودیت های جدید کرونایی در شهر رشت مرکز استان گیلان با بستن مشاغل غیر ضرور از ساعت 18 عصر، تصریح کرد: این طرح از 20
بازار لرستان با همکاری بسیج نظارت می شود/اخطار و پلمب 120 واحد صنفی
به گزارش سفیر افلاک، محمدرضا صفی خانی در گفت وگو با خبرافلاک در رابطه با اجرای طرح همیار بازرسان صمت توسط بسیج اظهار داشت: در این گام از ظرفیت عظیم نیروهای بسیجی به همراه بازرسان اتاق اصناف برای نظارت هرچه بیشتری بر بازار استفاده می شود، این همکاری ضمن اعتماد مردم، جلوگیری از هرگونه گران فروشی و کم فروشی را در پی دارد. وی با اشاره به نحوه فعالیت اصناف و بازاریان در پی شیوع مجدد کرونا
اختصاصی / فرماندار رشت : تا 23 آبان 99 برای تعطیلی واحدهای صنفی در ساعت 18 تذکر لسانی بدهید / آمار میزان ...
کاشف اسرار-فرماندار رشت خطاب به تیم های گشت کمیته بازرسی مدیریت بیماری کرونای این شهرستان،اولتیماتوم داد : تا 23 آبان 99 برای تعطیلی واحدهای صنفی در ساعت 18 فقط تذکر لسانی بدهید و واحدهای افراد متمرد را پلمب نکنید. به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،” علی فتح اللهی میان کوه” غروب امروز طی سخنانی در محوطه فرمانداری رشت با ابراز تشکر از اصحاب رسانه،اعضای گشت کمیته بازرسی مدیریت بیم
تردد خودروهای با پلاک غیربومی به استان قزوین ممنوع شد
بیان اینکه 2 روز از تشکیل قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرستان قزوین می گذرد، گفت: خوشبختانه با همکاری سپاه صاحب الامر(عج) و نیروهای جهادی و بسیج این قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرده و میزان نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان را تشدید کرده است. محمد شفیعی با اشاره به طرح تعطیلی فعالیت اصناف غیرضروری از ساعت 18 به بعد اضافه کرد: در چارچوب اجرای این طرح تاکنون 17 باب واحد صنفی پلمب شدند و 4 اتحادیه صنفی هم به دلیل نظارت ضعیف بر واحدهای صنفی زیرنظر خود اخطاریه گرفته اند و یک اتحادیه متخلف هم به دادستانی شهرستان قزوین معرفی شده است. انتهای پیام/ ع ...
پلمب 34 واحد صنفی متخلف در کرج
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، حمیدرضا افشار در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان از 206 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کرد. وی بیان کرد: در اجرای این طرح از واحدهایی که با شهروندان ارتباط مستقیم دارند بازدید که در مجموع برای 40 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات اخطاریه پلمب صادر، به 71
آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار با همکاری بسیج / پلمب 20 واحد صنفی
بهداشتی، نسبت به اجرای مصوبه ستاد مدیریت کرونا مبنی بر تعطیلی بازار در ساعت 18 اقدام کنند. صفی خانی خاطرنشان کرد: تمام اصناف موظف هستند فعالیت خود را از 20 آبان به مدت یک ماه، به ساعت 18 محدود کنند و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف تا ساعت 21 در خیابان و معابر عمومی حضور دارند تا نسبت به پلمب و تعطیلی واحدهای متخلف اقدام کنند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان
اعمال محدودیت های کرونایی برای 10000 واحد صنفی گرگان/ واحدهای متخلف پلمب می شود
، بهداشت، نیروی انتظامی و فرمانداری در سطح شهرستان تشکیل شده و از ساعت 17:30 دقیقه عصر تا 19 شب به مشولان این طرح تذکرات لازم را می دهند. حمیدی با اشاره به همکاری اصناف با مصوبه های ستاد کرونا اظهار داشت: در شب اول اجرای طرح 50 درصد اصناف و در شب دوم 70 درصد اصناف همکاری داشتند و در روزهای آینده با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی این همکاری ها افزایش خواهد یافت. فرماندار گرگان گفت: در مرحله نخست به واحدهای صنفی که از مصوبه ستاد کرونا تخلف کنند، به آنها تذکر داده می شود و در مرحله بعدی واحد متخلف پلمب خواهد شد. انتهای پیام/581/ ...
40 درصد اصناف تعطیلی بعد از ساعت 18 را رعایت نکرده اند
به گزارش عصر امروز، محسن فرهادی، اظهار داشت: متولی اصلی اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا، وزارت بهداشت است. وی افزود: بیش از 111 هزار مورد بازرسی و پلمب هزار واحد صنفی در یک هفته گذشته انجام شده است. به گزارش مهر فرهادی گفت: به طور میانگین حدود 60 درصد واحدهای صنفی در کشور تعطیلی بعد از ساعت 18 را رعایت کرده اند.
همکاری قابل قبول اصناف کرمانشاه در اجرای محدودیت های جدید کرونایی
، معدن و تجارت)، فرمانداری به همراهی یگان های امدادی و پلیس اماکن توسط هشت خودرو ون که شهرداری در اختیار آن ها قرار داده نظارت از هشت منطقه شهر کرمانشاه را از ساعت 17:30 دقیقه بعدازظهر هر روز در زمان اجرای طرح برعهده دارند. رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: رعایت تمام صنوف طی سه روز سپری شده از انجام طرح قابل پذیرش است حدود 70 درصد از صنوف تابعیت از قانون دارند، البته 30 درصد
اصناف ملایر در اجرای مصوبه ستاد کرونا خوش درخشیدند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایربیان کرد: از 20 آبان که مصوبه ممنوعیت فعالیت واحد های صنفی پس از ساعت 18 عصر به استثنای داروخانه ها و صنوف مرتبط با تامین مایحتاج مردم اجرایی شد، تاکنون 99 درصد از اصناف و کسبه این شهرستان همراهی لازم را در این زمینه داشتند. اوافزود: اصناف، کسبه و بازاریان ملایر از زمان اجرای
پلمپ 91 واحد صنفی متخلف از شیوه نامه های کرونایی در استان
پ، خواربارفروشی و نانوایی اشاره کرد. سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با استان سمنان گفت: به منظور مبارزه با شیوع کرونا20 آبان تا 20 آذر به مدت یک ماه، به جز اصناف فروش مواد ضروری، بقیه مشاغل باید از ساعت 18 تعطیل باشند و هدف از اجرای این طرح ماندن مردم در خانه و پرهیز از حضور در پاساژ ها و مراکز خرید است. وی افزود: ویروس کرونا سلامت جامعه را نشانه گرفته است و رعایت دستورالعمل ها
همراهی 80 درصد اصناف فارس در تعطیلی بعد از ساعت 18
شود. معاون استانداری فارس با تاکید بر اینکه باید نظارت ها با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند، گفت: در این مدت 415 هزار و 193 مورد بازرسی انجام که 11 هزار و 120 اخطار صادر شده و شش هزار و 398 واحد متخلف هم پلمب شدند. انتهای پیام/ ن