سایر منابع:
سایر خبرها
افزایش 1.5 درصدی پرستاران ICU در خوزستان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، لیدا ممبینی مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش 1.5 درصدی تعداد پرستاران ICU کار استان در دوران کرونا گفت: از بهترین اقدامات مهم در مدیریت بیماری کرونا، آموزش نیرو های ICU کار بود. او با اشاره به تعداد کم این نیرو ها و برگزاری آموزش مجازیICU در دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: با این
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مناسبت روز پرستار
همدلی و خدمت خالصانه، چون همیشه مرهمی بر درد بیماران باشیم. دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز روز پرستار پیام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس
تقدیر از جامعه پرستاران توسط هیات ورزشی اسکیت خوزستان
به گزارش ایرنا رییس هیات اسکیت خوزستان به همراه رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان و جمعی از ورزشکاران به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان رازی و امام خمینی (ره) از مجموعه کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان ها به خاطر رسیدگی به بیماران کرونایی قدردانی کردند. رییس هیات اسکیت خوزستان با تبریک روز پرستار، از کادر درمانی بیمارستان های خوزستان به جهت خدمت ایثارگرانه و خالصانه آنان به
28 مسموم ناشی از گازگرفتگی در پاییزِ خوزستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مسئول ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (EOC)، گفت: با سرد شدن هوا در استان به ویژه شهر های شمالی و لزوم استفاده از وسایل گرمایشی ، به تمامی پایگاه های ستاد، مستقر در شهر های مختلف استان خوزستان ، هشدار های لازم جهت امداد رسانی در شرایط بحرانی ابلاغ شد. صادق آزادمنش افزود: از ابتدای مهرماه تا 29 آذرماه امسال، 28
کاهش 10 برابری موارد بستری ناشی از ویروس کرونا در خوزستان
انجام می شود. معاون بهداشت و درمان دانشگاه جندی شاپور خوزستان افزود: در گام های اول، دوم و سوم مقابله با ویروس کرونا ضعف هایی مشاهده شد که خوشبختانه اکنون در طرح شهید سلیمانی حداکثر توان گرفته شده تا کمترین ضعف را در غربالگری، شناسایی و کنترل این ویروس را شاهد شاهد باشیم. وی با بیان اینکه با دستور استاندار خوزستان 20 مهمانسرای استان خوزستان به عنوان نقاهتگاه بیماری کرونا معرفی
پرستاران پیام آوران محبت و تیمارگران بیماران در روز های کرونایی
ابراهیم آریا زنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر در حاشیه مراسم تجلیل از پرستاران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، گفت: نقش اساسی و حیاتی پرستاران ، این فرشتگان سپید جامعه، پیام آوران آرامش و محبت و تیمارگران دلسوز بیماران را در مقابله و مدیریت ویروس کرونا ستودنی است. او افزود: اگر سعه صدر و تلاش های شبانه روزی و همت والا و زینب گونه پرستاران ایران
کرونا اهمیت وجود پرستاران و پزشکان را برای جهان روشن تر کرد
به گزارش فرینا، سید امید شهیدی نیا در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) گفت: در خصوص همه گیری کرونا، پیش بینی می شد که شهرستان بندرماهشهر، با توجه به شرایط خاصی که از لحاظ تراکم جمعیت و تردد دارد دچار بحران شود، اما نسبت به شرایط موجود و در مقایسه با سایر شهر های استان خوزستان بسیار موفق تر عمل کردیم. شهیدی نیا افزود
تداوم طرح نوبت کاری در ادارات شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم استان در اجرای محرودیت های ویژه شب یلدا همکاری بسیار خوبی را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد. وی افزود: مصوبات و محدودیت های ستاد مقابله با کرونا همچنان ادامه دارند و نوبت کاری کارمندان اداران در شهرهای قرمز و نارنجی تداوم دارد که همکاری ادارات و سازمان ها در اجرای این
همکاری خوب مردم در اجرای محدودیت های کرونایی +فیلم
ستاد کرونا در زمینه فعالیت های اداری هستیم. بیشتر بخوانید : خوزستان دارای کمترین تعداد پرستاران در کشور سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان بیان کرد : با تلاش همگانی شاهد کاهش تعداد مبتلایان به کرونا هستیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جهت مقابله با این بیماری تلاش کنیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
همکاری خوب مردم در اجرای محدودیت های کرونایی +فیلم
ستاد کرونا در زمینه فعالیت های اداری هستیم. بیشتر بخوانید : خوزستان دارای کمترین تعداد پرستاران در کشور سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان بیان کرد : با تلاش همگانی شاهد کاهش تعداد مبتلایان به کرونا هستیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جهت مقابله با این بیماری تلاش کنیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خسته نباشی پرستار! + ویدیویی از پرستاران بیمارستان شهید رحیمی
. دعای همه دردمندان بدرقه راهت، دستت همیشه گرم ای نگران چشم های خسته و بیمار، خدا پشت و پناهت ای باغبان گل های پژمُرده و شاخه های شکسته، نسیم رضایت خدا گوارای وجودت ای جلوه گاه فداکاری و صبر، ای اسوه نیکوکاری. به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، سیدموسی خادمی امروز در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه طبق آخرین آماری که امروز در ستاد ملی کرونا مطرح شد
افزایش 1.5 برابری پرستاران ICU خوزستان در دوران کرونا
دکتر فرهاد ابول نژادیان در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه که امروز (29 آذرماه) به مناسبت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: کار در شرایط کرونا و دوری از خانواده برای پرستاران به ویژه پرستارانی که مادر هستند، بسیار سخت است اما خوشبختانه در جامعه پزشکی و حوزه سلامت، نسبت به بسیاری از دستگاه های دیگر روسفید هستیم. به گزارش ایسنا، وی افزود: درب بسیاری از
خوزستان کمترین تعداد پرستار نسبت به تخت های بیمارستانی را در کشور دارد
سرویس : خوزستان - زمان : شناسه خبر : 1005499 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان امروز (شنبه 29 آذر) در مراسم تقدیر از کادر پرستاری و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مناسبت روز پرستار، با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: با به صدا درآمدن زنگ هشدار و اعلام خطر ویروس کرونا در کشور چین، همکاران حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز
استاندار خوزستان: نیروی انتظامی با جدیت بر رعایت محدودیت ها در دو روز پایانی آذر ماه نظارت خواهد داشت
به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز شنبه 29 آذرماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد. استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: خوشبختانه شرایط استان در زمینه کنترل کرونا مناسب است و باید این وضعیت ادامه داشته باشد. وی افزود: تلاش میکنیم همچنان با دقت و مجاهدت کار را پیش ببریم
دیدار مدیرعامل سازمان با مترون و پرستاران بیمارستان بزرگ صنعت نفت اهواز
است که در شرایط سخت جغرافیایی مشغول به کار در بخش تولید و کشف فرآورده های نفتی هستند. تنها راه عبور از بحران کرونا همدلی و اتحاد است دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فداکاری و مجاهدت و تدبیر مدیران، پزشکان، پرستاران و همه کادر درمانی در زمینه مقابله با اپیدمی کرونا در استان قدردانی کرد و ادامه داد : قریب یکسال از شروع پاندمی کرونا گذشته است
از فداکاری ها و عملکرد درخشان پرستاران صنعت نفت تقدیر شد
همزمان با اولین سفر مدیرعامل جدید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به خوزستان و در آستانه روز پرستار، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از عملکرد درخشان پرستاران صنعت نفت به ویژه در مقابله با بحران کووید 19 قدردانی شد. تقویت ایثار و گذشت کادر درمان در دوران کرونا به گزارش پایگاه اطلاع
محدودیت های جدید کرونایی خوزستان تا 6 دی ماه تشریح شد
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی عصر امروز در خصوص آخرین وضعیت محدودیت های کرونایی خوزستان اظهار کرد: محدودیت های کرونایی تا روز شنبه هفته آینده(6 دی ماه) در شهرهای مختلف استان ادامه دارد. بر این اساس محدودیت ها در شهرستان های اهواز، آبادان و بهبهان مطابق با شرایط نارنجی و سایر شهرستان ها مطابق با شرایط زرد اعمال میشوند. بنابراین تا روز شنبه هفته آینده(6 دی ماه
استاندارخوزستان: نباید زحمات مقابله با کرونا با دورهمی شب یلدا هدر رود
به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا خوزستان که در سرسرای شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد بیان کرد: بسیج در شنبه شب و یکشنبه شب ایست و بازرسی بگذارد و فرمانداران به آنها ابلاغ کنند تا در استان ترددها به حداقل برسد؛ همچنین استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: اکنون اهواز در وضعیت نارنجی کرونا است و سایر شهرستان
عملکرد ضعیف و ناتوانی مدیران استانی در سومین بارش پاییزی خوزستان
به گزارش شبکه اطلاع رسانی رهیاب، هنوز ازبارش باران در بازه زمانی یکم تا دهم آذر امسال 16 که شهرستان خوزستان دچار آبگرفتگی شدند، چند روزی نگذشته که دوباره داستان آبگرفتگی معابر شهری و سرریز فاضلاب در شهرهای اهواز، بندرامام خمینی و ماهشهر، شوشتر خبر ساز شده است. عملکرد ضعیف و ناتوانی مدیران شهری و استانی با توجه به بارش ابتدای آذر ماه و تجربه آبگرفتگی گسترده در بندر امام و
مرگ و میر تک رقمی کرونا در خوزستان در یک هفته اخیر
غلامرضا شریعتی در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه که امروز (29 آذرماه) به مناسبت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی روز پرستار مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب(س) است؛ حضرت زینب(س) پرستاری اهل بیت(ع) را بر عهده داشت و نماد صبر و بردباری بود. پرستاران نیز در شغل خود مظهر صبر و بردباری برای حفظ جان مردم هستند. به گزارش ایسنا، وی افزود
تعداد فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان تک رقمی شده است
سرویس : خوزستان - زمان : شناسه خبر : 1005459 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز (شنبه 29 آذر) در حاشیه آئین تجلیل از منتخبان نمونه کادر پرستاری، فوریت های پزشکی و دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب (س) هم نقش پرستاری از اهل بیت (ع) و فرزندان آنها را بر عهده داشت و هم نماد صبر
تجلیل از پرستاران و کادر نمونه دانشگاه علوم پزشکی اهواز
آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، در آیین تجلیل از پرستاران و کادر نمونه درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حوزه های علمیه و در کلاس های درس حوزه به شدت اهتمام ما بر سر رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است. او بیان داشت: مطالبات پرستاران و کادر درمان پیگیری و پرداخت شود و
تجلیل از پرستاران نمونه +عکس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در این مراسم که در ایام سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، رئیس حوزه های علمیه خوزستان گفت: پرستاران در امر مبارزه با بیماری کرونا و در جهت سلامتی مردم و جامعه تلاش و کوشش فراوان می کنند. آیت الله موسوی جزایری با تجلیل از تلاش های
ادامه محدودیتها برای یلدایی بدون کرونا در خوزستان
توصیه دوباره شهروندان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی افزود: ویروس کرونا همچنان بین ما جولان می دهد و این ما هستیم که با رعایت این شیوه نامه ها، سلامتی خود و دیگران را حفظ می کنیم. بیشتر بخوانید: دورهمی مجازی در شب یلدا برای مقابله با کرونا + فیلم بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هم اکنون اهواز، آبادان و بهبهان در وضعیت نارنجی کرونایی و بقیه شهرستان های خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
امضای تفاهم نامه رسانه استانی آذربایجان شرقی با ستاد اقامه نماز
گسترده دارد. وی تصریح کرد: باید با تشکیل جلسات کارشناسی از پتانسیل ها و ظرفیت های رسانه ملی به نحو شایسته استفاده کنیم. گفتنی است: تمهیداتی در تحقق منویات مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ نماز، تشکیل کارگروه مشترک نماز و رسانه، تولید آثار رادیویی و تلویزیونی برای ترویج این امر اسلامی، قدردانی از خادمین اقامه نماز و برگزاری دوره های آموزشی اقامه نماز، توسعه فرهنگ نورانی نماز، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در نشر محتوا با موضوع نماز و مهدویت از جمله مفاد این تفاهم نامه برای همکاری رسانه ملی و ستاد اقامه نماز است. ...
نگاه کمرنگ مسئولان به پرستاران مادر در خوزستان؛ قوانین پرستاران نیازمند بازنگری است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور شاهد حجم سنگین کار پرستاران هستیم، شغل پرستاری جزو مشاغل سخت در جامعه محسوب می شود که در هر شرایطی فشار کار بسیار بالایی را متحمل می شوند و به دلیل کمبودهایی ملزم به خدمت رسانی هستند. خالد بیت سعید در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره مشکلات جامعه پرستاران خانم در خوزستان اظهار داشت: مشکلاتی که در حوزه
توضیحات سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان در خصوص آخرین محدودیت های استانی
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا نجاتی امروز در خصوص آخرین تصمیم های ستاد کرونا استان خوزستان اظهار کرد: همه محدودیت های اعلام شده درباره چگونگی فعالیت اداره و بانک ها، همچنین تردد بین شهری هفته پایانی آذرماه تا روز شنبه 29 آذر ماه برقرار خواهد ماند. او گفت: در خصوص تداوم یا اصلاح دستورالعمل های مربوط به این محدودیت ها روز شنبه پس از برگزاری نشست های ستاد ملی و همچنین ستاد استانی
محدودیت های کرونایی شب یلدا از امشب
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: امروز و فردا فعالیت کلیه اصناف به جز مشاغل گروه یک تا ساعت 18 است. رضا نجاتی افزود: همچنین تردد تمامی خودرو ها امروز و فردا تا ساعت 20 در تمامی شهر های خوزستان امکان پذیر است. وی ادامه داد: در حال حاضر در استان خوزستان شهرستان های اهواز، آبادان و بهبهان در شرایط نارنجی و مابقی شهر ها در
پیام تبریک دکتر زالی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار
شما را در زیباترین تصاویر و طولانی ترین متون و نقاشی و فیلم ها به تصویر کشید تا همه ما و نسل های آینده، از جلوه های خارق العاده ای که شما در عرصه ی خدمتگزاری خلق کردید الگو بگیریم. بر خود واجب می دانم با همین قلم ناتوان و بیان قاصرم به میمنت سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و پاسداشت مقام شامخ پرستار، از شما عزیزانی که سپاسگزاری از مساعی مثال زدنی شما بس دشوار است تقدیر و قدردانی نمایم
ادامه محدودیت ها برای یلدایی بدون کرونا در خوزستان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ؛ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به نزدیکی شب یلدا و احتمال اوج گرفتن دوباره ویروس کرونا در خوزستان به شهروندان توصیه کرد از برگزاری دورهمی های خانوادگی در شب یلدا خودداری کنند. رضا نجاتی با اشاره به محدودیت های تردد و ممنوعیت فعالیت برخی مشاغل در روز های 29 و 30 آذر گفت: در این 2 روز تنها مشاغل گروه یک حق فعالیت از ساعت 18 به بعد دارند