چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۳

تجلیل از مدافعین سلامت درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - کادراداری و آموزشی آموزشگاه جلال آل احمد آموزش و پرورش اسلامشهراز والدین دانش آموزانی که مدافع سلامت هستند، تجلیل بعمل آوردند. افسانه یعقوبی معاون پرورشی و تربیت بدنی دبستان جلال آل احمد آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا در این رابطه اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مدیریت،کادر آموزشی و اداری این واحد آموزشی با حضور در درب منازل دانش آموزانی که والدین آنها از مدافعین سلامت هستند، از آنان تجلیل بعمل آوردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)