سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰

دوبی واکسیناسیون کرونا با واکسن فایزر-بیونتک را شروع می کند

عربستان سعوی نیز هفته پیش به نخستین کشور عرب بدل شد که استفاده از واکسن کرونای فایزر را شروع کرد. وزارت بهداشت امارات متحده عربی واکسن فایزر-بیونتک را به تقاضای شرکت فایزر برای مصرف اضطراری تایید کرده است. امارات متحده عربی نخستین کشوری بیرون از چین بود که با اعلام اثربخشی 86 درصد بر اساس آنالیز مقدماتی کارآزمایی های بالینی مرحله نهایی واکسن چینی واکسیناسیون با آن را آغاز کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)