کرونا جان پزشک معروف مشهدی را گرفت/ عکس
سایر منابع:
سایر خبرها
جان باختن پزشک مشهدی بر اثر ابتلا به کرونا
به گزارش مشهد فوری ، مسعود زحمتکش اظهار کرد: شرایط بسیار سختی را می گذرانیم. کرونا بیماری هزار چهره ای است که عزیزان ما را ناباورانه به آغوش خاک می کشاند. از عموم مردم تقاضا دارم رعایت پروتکلهای بهداشتی را در اولویت قرار دهند و با استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات و جمع های خانوادگی حافظ جان خود و عزیزانشان باشند. مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه دکتر محمد شریف حسینی یازدهمین پزشک و بیست و نهمین نفر از کادر بهداشت و درمان استان است؛ که بر اثر کرونا از دست می دهیم؛ گفت: در این جمع داروساز، پرستار، اپتومتریست، بهیار، کارشناس مبارزه با بیماریها و کادر پشتیبانی و خدماتی در شهرستانهای مشهد، تربت حیدریه، خواف، کاشمر و نیشابور ...
زمستان سیاه کرونایی در کمین است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، موج سوم کرونا که در روز های پایانی آبان و ابتدای آذرماه در خراسان رضوی به اوج خود رسید، با تمام تلخی هایی که داشت سپری شد و اکنون تعداد مبتلایان و بستری شدگان ناشی از کرونا در این استان کاهش یافته است، اما همزمان خطر شیوع موج چهارم کرونا به دغدغه مسئولان تبدیل شده است. سازمان جهانی بهداشت از زمستان امسال به دلیل خطر شیوع موج جدید
مرگ دو نفر از کارکنان مراکز درمانی مشهد و ماکو بر اثر کرونا
به گزارش کارگر نیوز، مهدی سلحشور بهیار دلسوز و متعهد بیمارستان سوانح امدادی شهید کامیاب مشهد با 29 سال سابقه کار و سیف الله قاسم زاده از پرسنل زحمتکش درمانگاه شبکه بهداشت ماکو که همزمان در مرکز منتخب تشخیص بیماری کووید 19 شهربازرگان خدمت می کردند، طی 48ساعت گذشته بعد از تحمل درد و رنج ناشی از بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. این دو نفر از کارکنان با سابقه مراکز بیمارستانی و درمانگاهی بودند.
تشیع پیکرنخستین شهید مدافع سلامت در ماکو
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ، ظهر امروز پیکرشهید سیف ا... قاسم زاده در میان حزن و اندون همکاران آن شهید و جمعی از مسئولان از محل مدیریت شبکه بهداشت و درمان ، تشیع و در قطعه شهدا وادی رحمت ماکو به خاک سپرده شد . شهید مدافع سلامت سیف اله قاسم زاده از کارمندان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو شاغل در مرکز منتخب کووید 19 شهر مرزی بازرگان و از مدافعان خط مقدم مبارزه با
کاهش 70 درصدی تعداد بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی
به گزارش مشهد فوری ، دکتر مهدی قلیان گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان خراسان رضوی نسبت به ابتدای آذر ماه حدود 70 درصد کاهش یافته است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: شاهد روند نزولی تعداد مبتلایان، بستری شدگان و فوتی های ناشی از کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر شهرستانهای استان خراسان رضوی هستیم. وی ادامه داد: موج سوم شیوع کرونا
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / پنجشنبه 4 دی 99
/> در کرمانشاه، با بستری شدن 59 نفر و ترخیص 59 نفر در 24 ساعت گذشته، مجموع بیماران بستری مربوط به کووید 19 در استان به 220 نفر رسید. در 24 ساعت گذشته، سه نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در این استان جان باختند که تعداد کل جانباختگان استان به هزار و 418 نفر رسید. استاندار کرمانشاه پیک چهارم کرونا در استان را دور از ذهن ندانسته و گفته است: برای کنترل کووید 19 مجبور به اعمال برخی
مراسم تقدیر و تجلیل از پرستاران و پزشکان ورزشکار مدافع سلامت مشهدی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، در این مراسم که به مناسبت روز پرستار و به منظور گرامیداشت یاد و نام شهدای پرستار مشهدی برگزار شد؛ از 8 پرستار و 2 پزشک ورزشکار و مدافع سلامت در جمع قهرمانان ورزش استان تقدیر و با اهدا گل به تمثال شهدای سلامت استان نام و یاد این شهدا گرامی داشته شد. در این مراسم فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی
پزشکان و پرستاران مدافعان حریم سلامت و فداییان خدمت هستند
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق: امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز با بیان اینکه پزشکان و پرستاران مدافعان حریم سلامت و فداییان خدمت هستند، گفت: مدافعان سلامت جهادگران در راه خدا هستند. به گزارش روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ ارسلان پشرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ، صبح امروز به همراه ریاست عقیدتی منطقه و جمعی دیگر از مسئولین در جمع کارکنان بهداشت و درمان منطقه
ابتلا به انواع بیماری ها با تغذیه ناسالم
همین رو در رویکرد های طب سنتی نیز اولین گام در درمان و حفظ سلامتی توجه به سبک زندگی است. عضو هیات علمی دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: رفتار های سلامت که همان کار های روزمره ما در حیطه های خوردن و آشامیدن، خواب و بیداری، ورزش و سکون، مسائل روحی روانی، آب و هوا، پاکسازی و انباشتگی تن و جان از مواد و احساسات و هیجان ها هستند، بخش عمده ای از علل زمینه ساز بیماری
جان باختن هشت پرستار بر اثر ابتلا به کرونا
به گزارش مشهد فوری ، دکتر امیررضا صالح مقدم گفت: تاکنون هشت نفر از پرستاران شاغل در بخش های کرونایی زیرپوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طبق مقررات پرونده همکاران متوفی در حوزه پرستاری در اختیار سازمان های ذیربط قرار گرفته تا مراحل رسیدگی و قرار گرفتن آنان در لیست شهدای مدافع سلامت انجام
تجلیل از پرستاران مدافع سلامت در مشهد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی ؛ مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: پرستاران و پزشکان دو بال اصلی ارائه خدمات سلامت در کشور هستند و هماهنگی، همسویی و همکاری موثر این دو گروه نقش بسیار بزرگی در توفیق درمان بیماران دارد. دکتر مسعود زحمتکش ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: این روز یادآور تلاش های پرستاران خستگی ناپذیر ما است کسانی که نقش کلیدی در
تأکید استاندار خراسان رضوی بر تعیین تکلیف پرونده شهدای مدافع سلامت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، محمدصادق معتمدیان با حضور در منزل مرحوم دکتر محمد سالاری و مرحومه ننه صحافی مقدم که در جبهه مبارزه با کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرده اند، با خانواده شهدای مدافع سلامت دیدار و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت. استاندار خراسان رضوی در این دیدار با بیان اینکه ایثار و فداکاری کادرهای بهداشتی و درمانی در مسیر مبارزه با کرونا کم نظیر است
جامعه ورزشی خراسان رضوی از پرستاران قدردانی کرد
مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مراسم که در محل سازمان نظام پرستاری مشهد برگزار شد یاد شهدای سلامت با اهدای گل گرامی داشته شد و از خدمات 10 نفر از پرستاران نیز با اهدای لوح قدرانی به عمل آمد. سروش پورآزاد با بیان اینکه خدمات پرستاران کمتر از تلاش پزشکان نیست افزود: در شرایط کرونایی اهمیت کار مدافعان سلامت در حفظ سلامت
سند سجلی شهید سلامت در گلستان رونمایی شد
/> وی علاوه بر این که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، طی سال های 90 تا 92 ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان را نیز برعهده داشت. در گلستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا ( اسفند ماه 98 ) تاکنون 6 تن از کادر دانشگاه علوم پزشکی استان شامل 2 پزشک، 2 بهورز و 2 کارمند حوزه درمان در راه ارایه خدمت به مبتلایان به این ویروس جان خود را از دست داده و به عنوان شهدای مدافع سلامت معرفی شدند. در حال
نخستین مدافع سلامت ماکو به کاروان شهدای سلامت پیوست
رحیم صمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سیف الله قاسم زاده کارمند شبکه بهداشت و درمان ماکو که در مرکز منتخب تشخیص بیماری کووید 19 بازرگان خدمت می کرد، در مسیر خدمت به سلامت جامعه و درمان بیماران کرونا یی، نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان شد. وی تصریح کرد: این کارمند شبکه بهداشت و درمانی، پس از چند ماه تحمل درد و رنج ناشی از بیماری کووید 19 در بیمارستان فجر ماکو
تجلیل از خانواده های شهدای مدافع سلامت در همدان
بحرانی مقابله با این ویروس قرار دارد؛ همراهی این مدافعان سلامت که با جان با ارزش خود به میدان آمده اند، مثال زدنی است. وی خاطر نشان کرد: از همه شهروندان می خواهیم تا با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در مهار این بیماری کمک کنند. "گلنار قیامتی" کمک بهیار 58 ساله با پنج فرزند پس از 28 سال خدمت صادقانه در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به علت ابتلا به بیماری کرونا به صف شهدای سلامت پیوست. "شهیده سیده زهرا موسوی ارفع " هم در سن 43 سالگی با دو فرزند در راه خدمت و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلاء به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست. ...
تجلیل از خانواده نخستین پرستار شهید گیلان + آلبوم
لاهیجان نیز گفت: پرستاران در روزهای کرونایی کارنامه ای درخشان از خود ثبت کردند که تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد. یونس محمودی افزود: در عرصه خدمت رسانی به بیماران کرونایی، پرستاران و کادر سلامت ایثارگرانه به میدان آمدند و این یک افتخار بزرگ برای مردم ایران است. پرستار شهیده نرجس خانعلی زاده ششم اسفند98 در راه خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان میلاد لاهیجان بر اثر ابتلا به
51 هزار بسیجی خراسان رضوی در سنگر سلامت فعالیت دارند
سردار یعقوبعلی نظری عصر چهارشنبه در بازدید از مسجد کوی امام خمینی (ره) تربت حیدریه افزود: در 2 هزار و 555 پایگاه سلامت مسجد محور این استان 170 پزشک و 330 پرستار فعالیت دارند. وی ادامه داد: بسیج مظهر قدرت مردمی است و این حضور فعال موجب شد از اول آذر ماه امسال بسیجیان با تکیه بر نقاط متبرک همچون مساجد همه نمودارهای مربوط به بحران کرونا را کاهش دهند. فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان
افتتاح بخش اورژانس ( نرجس ) بیمارستان میلاد لاهیجان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ به مناسبت روز پرستار ، اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان در گرامیداشت یاد شهید نرجس خانعلی زاده نخستین شهید مدافع سلامت گیلان به نام بخش اورژانس نرجس نامگذاری و با حضور مسئولان افتتاح شد. نرجس خانعلی زاده پرستار جوان بخش اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان بود که 6 اسفند پارسال در سن 25 سالگی در خدمت به بیماران کرونایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در گذشت.
بخش خصوصی در حوزه درمان خراسان شمالی وارد نشده است
حوزه سرافراز باشیم. شجاعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلامت استان دکتر یحیوی ، ابراز امیدواری کرد: ثمره تمامی این تلاش ها و زحمات به گونه ای باشد که به زودی شاهد برگزاری جشن برچیده شدن این بیماری در کشور و استان باشیم. استاندار خراسان شمالی نبود بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان استان را موجب بروز مشکلات فراوان در مواجهه با شرایط مشابه با بیماری کرونا دانست و گفت: باید شرایط جذب نیروی متخصص و جلوگیری از مهاجرت نیروی انسانی متخصص را در استان فراهم کنیم.
گفت وگوی تسنیم با همسر شهید مدافع سلامت / رزمنده ای که عاشقانه برای خدمت به مردم از جانش گذشت + فیلم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، اسفند 98 جنگ سلامت آغاز شد و این بار قرعه به نام کادر بهداشت و درمان افتاد که رخ به رخ در برابر ویروس بایستند و از جان و سلامت مردم دفاع کنند،کار بزرگی بود که مدافعان سلامت با رشادت و ایثارگری از آن سربلند بیرون آمدند. در این ایام بارها خبر شهادت کادر درمان با عنوان جدید "مدافعان سلامت" به گوش ما رسیده است اما این بار در نزدیکی و همسایگی ما در شهر
درخشش طلاب جهادی در میدان مبارزه با کرونا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، 25 طلبه جهادی شهرستان بروجن با داشتن روحیه ایثار و جهاد به تلاشگران مدافع سلامت ملحق شدند و در بخش کرونا مشغول خدمت رسانی هستند. این قشر جان برکف از همان ابتدای شیوع کرونا، در میدان مبارزه حاضر بوده و فعالیت های گسترده ای از جمله توزیع مواد ضدعفونی و بسته های معیشتی، اهدای خون و کمک به کادر درمان را انجام داده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
یک قدم تا امضای تفاهم نامه شهرداری تهران و وزارت بهداشت
خبرگزاری میزان - نشست مشترک مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با حضور قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، حامد مظاهریان، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، محمد آسایی مشاور وزیر بهداشت، معاونان دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران و جمعی از مدیران شرکت شهر
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / چهارشنبه 3 دی 99
/> مهدی محمدی روز چهارشنبه افزود: در 24 ساعت گذشته 2 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان جان باختند که این فوتی ها شامل یک نفر در شهرستان کرمانشاه و یک نفر در صحنه بود است. وی ادامه داد: با فوت این 2 نفر، مجموع جانباختگان مربوط به ویروس کرونا در استان کرمانشاه به هزار و 415 نفر رسید. رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در 24
همزمان با گرامیداشت روز پرستار بخش اورژانس مامایی با پیشرفته ترین تجهیزات در بیمارستان فوق تخصصی قدس ...
گروه صنعت، نیره بیات: بخش اورژانس مامایی بیمارستان قدس اراک روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استان همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به بهره برداری رسید. نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین بهره بردای از این طرح گفت: کادر درمان به ویژه پرستاران در یک سال اخیر برای مقابله با کووید 19 جهاد بزرگی انجام دادند که معروف به جهاد سلامت است.
توزیع 30 درصد آرد یارانه ای خراسان رضوی در مشهد
بر این اساس تاکنون 600 واحد خبازی در مشهد پایش شده است. میرشاهی افزود: در قالب این طرح 10 تیم بازرسی متشکل از کارکنان اداره صنعت، معدن، تجارت، اتاق اصناف و حافظان نظام سلامت روزانه 100 نانوایی را بازرسی و ارزیابی می کنند و هفته آینده نخستین گزارش از نتایج این طرح اعلام خواهد شد. شهرستان مشهد با 3.5 میلیون نفر جمعیت بیش از نیمی از جمعیت استان 6.4 میلیون نفری خراسان رضوی را در
شهید یحیوی حامی محرومان و مددجویان بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در این دیدار صمیمی اظهار داشت: ایثارگری های جامعه پزشکی و پرستاری و به ویژه شهدای مدافع سلامت در عرصه مبارزه با بیماری کرونا فراموش شدنی نیست. وی با اشاره به ویژگی های بارز شهید یحیوی بیان داشت: این شهید عزیز اخلاق مدار و حامی محرومین بود و بیماران نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را
وزارت بهداشت موانع خدمات در منزل بازنشستگان شهرداری را تسهیل کند
به گزارش “ فرازنیوز ” نشست مشترک مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، دکتر حامد مظاهریان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، دکتر حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم، دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، دکتر محمد آسایی مشاور وزیر بهداشت، معاونان دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران