سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تازه ترین ها ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۵

یک هیأت عالی رتبه سعودی ماه آینده به پاکستان سفر می کند

فارس: دستیار ویژه نخست وزیر اعلام کرد ماه آینده هیأتی از وزارت انرژی و امور خارجه عربستان به پاکستان سفر می کند. طاهر اشرفی گفت: تا چند ماه آینده سفر چند هیأت عالی رتبه بین پاکستان و عربستان سعودی برنامه ریزی شده که بر اساس آن مهم ترین هیأت عربستان، ژانویه وارد اسلام آباد می شود. به گفته دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان، تأسیس یک پالایشگاه 9.9 میلیارد دلاری توسط عربستان سعودی در این سفر مورد بحث قرار خواهد گرفت و سرمایه گذاری در بخش های نفت و گاز در هر دو کشور ماه آینده بحث خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)