چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دیجیاتو ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۲

رئیس جدید سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران: می خواهیم تحول ایجاد کنیم

هیات مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران امروز (8 دی ماه) در اولین نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد برنامه ها و گام هایی که قرار است در این دوره برداشته شود را اعلام کرد. حسین اسلامی ، رئیس جدید سازمان نصر تهران در این نشست خبری گفت که قصد دارند تغییر و تحولی در چیدمان کمیسیون ها و اهداف نصر ایجاد کنند. او همچنین گفت که هیات مدیره دوره ششم می خواهد به مساله درآمدزایی سازمان به شکلی فراتر از حق عضویت نگاه کنند و به راه های درآمدزایی تازه ای دست پیدا کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)