پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۲:۵۱

دلیل کاهش صادرات گاز ایران به عراق مشخص شد

به گزارش جماران؛ روز یکشنبه 7 دی سخنگوی وزارت برق عراق گفت که ایران میزان صادرات گاز خود به عراق را از 50 میلیون متر مکعب به کمتر از پنج میلیون کاهش داده است. شرکت ملی گاز ایران در پی انتشار مصاحبه ای ازسوی سخنگوی وزارت برق عراق درباره کاهش صادرات گاز ایران به این کشور، تائید کرد که صادرات گاز ایران به عراق کاهش یافته است. شرکت ملی گاز ایران با انتشار توضیحاتی در این باره دلیل کاهش صادرات را بدهی شش میلیارد دلاری عراق به ایران اعلام کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)