سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خاورمیانه ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۹

سه کشته و زخمی در انفجار در جلال آباد

در نتیجه انفجار ماین کنار جاده ای در حوزه اول شهر جلال آباد، مرکز ولایت ننگرهار، یک تن کشته و وو تن دیگر زخمی شد. به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این رویداد صبح امروز در نزدیکی باغ زنانه شهر جلال آباد رخداد. عطاءالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار می گوید که هدف انفجار موتر پوایس نظم عامه بوده است. به گفته وی، در این انفجار، یک غیرنظامی جان باخته و دو پولیس نظم عامه زخمی شده است. خوگیانی افزود که زخمی ها به شفاخانه انتقال داده شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)