چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرنما ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۱:۱۴

بستری های کرونایی در استان بوشهر افزایش یافت

سعید کشمیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته 22 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بستری شده و 12 نفر نیز با حال خوب از این بخش ها ترخیص شده اند. وی ادامه داد: هم اکنون 70 نفر در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که 19 نفر تحت مراقبت ویژه بوده [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)