سایر منابع:
سایر خبرها
تهران همچنان در وضعیت نارنجی
که 90 نفر از آنها به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. همچنین مجموعا 138 بیمار از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی استان ترخیص شدند.وی ادامه داد: مجموعه بیمارانی که با تشخیص کووید-19 در بیمارستان بستری هستند 2 هزار و 140 بیمار است که بالغ بر 850 بیمار از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.زالی از فوت 29 بیمار در 24 ساعت گذشته در تهران با تشخیص کرونا خبر داد و شرایط تهران را
تعداد جان باختگان کرونا در 13 دی 99 گذشته در تهران | در این مناطق امکان بازگشایی برخی مشاغل وجود ندارد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در خصوص آخرین آمار ثبت شده از بیماران کرونا در استان تهران طی 24 ساعت گذشته گفت: 235 بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری شدند که 90 نفر از آنها به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. همچنین مجموعا 138 بیمار از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی استان ترخیص شدند. وی ادامه داد
آمار جان باختگان کرونا در تهران اعلام شد
هزار و 140 بیمار است که بالغ بر 850 بیمار از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. زالی از فوت 29 بیمار در 24 ساعت گذشته در تهران با تشخیص کرونا خبر داد و شرایط تهران را شکننده و پایتخت را کماکان شهری با وضعیت نارنجی اعلام کرد. فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در تهران در خصوص درخواست برخی صنوف مبنی بر بازگشایی و لغو طرح فاصله گذاری فیزیکی، عنوان کرد: بسیاری از
اخذ 150 هزار تست pcr از تهرانی ها در طرح شهید سلیمانی/ تشکیل 512 تیم مراقبتی در پایتخت
با همت بلند دوستان پیشرفت کار خوب بوده است و ما هر هفته این آمارها را هم در وزارت بهداشت و هم در ستاد مقابله با کرونا در استان تهران در هر سه مولفه مراقبت، حمایت و نظارت رصد می کنیم. وی همچنین درباره وضعیت مناطق محروم نیز تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی در تهران در حال انجام است، اما تاکید اصلی اجرای این طرح در مناطق محروم است و تا الان توسط نیروهای بسیج و سپاه تهران در شهر تهران انجام می
دکتر زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران: امروز 201 بیمار جدید در تهران بستری شدند که 93 مورد در ...
▫️در حال حاضر 2002 بیمار در مراکز درمانی استان بستری اند که 820 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند./ صدا و سیما
دلایل افزایش بیماران کرونایی در مازندران
بنا بر اعلام سخنگوی ستاد مقابله با کرونا یکی از علل افزایش کرونا در مازندران این بوده که فصل چیدن محصولات کیوی و پرتقال در این استان است و اکنون شهرهای کوچک و روستاها بیشتر درگیر شده اند، اکنون دربیمارستان های این استان 1220بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد
آمار بیماران کرونایی بستری در بوشهر افزایش یافت/ثبت روز بدون فوتی
اضافه کرد: خوشبختانه امروز استان بوشهر یک روز دیگر را بدون فوت کرونا ثبت کرد. دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم اکنون 24 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند، افزود: در حال حاضر 10 مورد از آن ها با کمک دستگاه تنفس می کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 17 هزار و 533 نفر بوده است
احتمال ورود ویروس کرونای جدید به ایران
است و همه شهر های استان مازندران نیازمند مراقبت بیشتری هستند. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان مازندران در پیک سوم قرار دارد و اکثر شهر های این استان درگیر بیماری بوده و چهار شهر سواد کوه شمالی، ساری، آمل و رامسر در شرایط قرمز کرونا قرار دارند. معاون وزیر بهداشت گفت: ویروس انگلیسی جهش یافته تمام اروپا را در بر گرفته و موجی از نگرانی در اروپا
سخنان روحانی درباره خرید و انتقال واکسن کرونا
که 90 نفر از آنها به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. بنا برگفته زالی مجموعه بیمارانی که با تشخیص کووید-19 در بیمارستان بستری هستند، 2 هزار و 140 بیمار است که بالغ بر 850 بیمار از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. زالی از فوت 29 بیمار در 24 ساعت گذشته در تهران با تشخیص کرونا خبر داد و شرایط تهران را شکننده و پایتخت را کماکان شهری با وضعیت نارنجی اعلام کرد. وضعیت
کم کاری مسئولان مقابله با کرونای مازندران در نظارت بر اجرای پروتکل ها/ افزایش تردد خودروهای پایتخت در ...
محدودیت ها شاهد کاهش روند بیماری و محدودیت ها باشیم. این مقام مسئول با ابراز نگرانی از سیر صعودی مبتلایان به کرونا در استان گفت:در 24 ساعت گذشته تعداد 117 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. او افزود: طی همین مدت تعداد 108 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی
فرماندار گناباد خواستار تجدید نظر در وضعیت رنگ کرونای این شهرستان شد
حامد قربانی دوشنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گناباد افزود: با عنایت به قرار گرفتن این شهرستان در جنوبی ترین نقطه استان خراسان رضوی و داشتن امکانات مناسب درمانی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان علامه بهلول گنابادی، بسیاری از بیماران مبتلا به کرونا از شهرستانهای همجوار و برخی مناطق خراسان جنوبی نیز برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند که این امر در افزایش تعداد
آمار کرونا در مازندران: 272 بیمار جدید شناسایی شد
ساری (پانا) - با شناسایی 272 بیمار جدید کرونایی در مازندران، آمار این بیماران در استان به هزار و 220 نفر رسید. ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته تعداد 242 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 30 نفر نیز در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل دچبستری شدند
رعایت پروتکل ها به 86 درصد رسیده و مرگ ومیر به یک پنجم کاهش یافته است
شود، 14 روز در قرنطینه خواهد بود. ** تست بیش از 60 هزار کرونا در کشور سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به ضرورت افزایش تست های کرونا در سطح کشور اشاره کرد و افزود که اکنون تست کرونا روازنه به طور متوسط به بیش از 60 هزار تست افزایش یافته است و روند افزایش آن به روازنه 100هزار نفر نیز همچنان در حال افزایش است، اما تعداد مراجعین برای تست در روز، بسیار کاهش یافته است.
احتمال ورود ویروس کرونای انگلیسی به ایران/میزان بستری های کرونا به روزانه 600 نفر در کشور رسید
/> او ادامه داد: شهر لاهیجان در استان گیلان نیز نیازمند مراقبت بیشتری است و همه شهر های استان مازندران نیازمند مراقبت بیشتری هستند. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان مازندران در پیک سوم قرار دارد و اکثر شهر های این استان درگیر بیماری بوده و چهار شهر سواد کوه شمالی، ساری، آمل و رامسر در شرایط قرمز کرونا قرار دارند. معاون وزیر بهداشت گفت: ویروس
لاهیجان در آستانه وضعیت قرمز کرونا قرار دارد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا روز گذشته با اشاره به اینکه روند شیوع کرونا در سطح کشور نزولی است، گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور به بالای 86 درصد رسیده است. او با بیان اینکه میزان بستری بیمارستان ها نسبت به 5 تا 6 هفته گذشته
فوتی های امروز کرونا در تهران
باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره آمار کرونا در این استان، گفت: در 24 ساعت گذشته تعداد بیمار های جدید بستری در بخش ویژه 90 نفر در استان تهران بستری شدند. میزان بیمار های عادی در کلانشهر تهران 235 نفر بود. وی ادامه داد: کل بیماران کرونایی بستری در تهران بالغ بر 2 هزار 235 نفر است که از این نفرات 850 بیمار در بخش مراقبت ویژه هستند. در
آمار بیماران کرونایی در تهران کاهشی اما شکننده
به گزارش ایلنا، دکتر علیرضا زالی با تاکید بر شکننده بودن وضعیت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: مجموع بیمارانی که در حال حاضر با آزمایش مثبت کووید 19 در استان تهران بستری هستند بالغ بر دو هزار و 140 بیمار است که از این تعداد 850 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند و مجموعاً 138 بیمار در 24 ساعت گذشته از بیمارستان های تحت پوشش استان تهران مرخص شده اند. وی با اشاره به اصرار برخی
بستری 2 هزار و 140بیمار مبتلا به کرونا در استان تهران/ در شرایط فعلی و آلودگی هوا هرگونه فعالیت ورزشی پر ...
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا ، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در این استان، بیان کرد: حدود 235 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته بستری شدند. وی ادامه داد: 90 بیمار از این تعداد بیمار بستری شده در بخش مراقبت ویژه هستند و در مجموع، بیماران کرونایی بستری شده در استان تهران 2140 بیمار است که 850 بیمار از این تعداد در
تعداد فوتی های روزانه کرونا به 101 نفر کاهش یافت
/> رئیسی ادامه داد: شهر لاهیجان در استان گیلان و همه شهرهای استان مازندران نیازمند مراقبت بیشتری هستند. خبرهایی از دیده شدن ویروس انگلیسی در ترکیه وی درباره مصوبات پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا و وضعیت بیماری کووید 19 در کشور اظهارداشت: در این جلسه درباره وضعیت کرونا در دنیا و ویروس جهش یافته در انگلستان بررسی هایی انجام شد. این ویروس جهش یافته تمام اروپا را در بر
سه خطر نگران کننده کرونایی
باختگان این بیماری به 55 هزار و 438 نفر رسید. همچنین سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 6 هزار و 45 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در کشور و بستری شدن 693 نفر از آنها خبر داد. به گفته لاری 4981 نفر از بیماران مبتلا به کووید-19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. حسن روحانی رئیس جمهوری نیز روز گذشته در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: با فعالیت همه ارگان ها که به صحنه
خوزستان به لحاظ تعداد فوتی های ناشی از کرونا استان آخر کشور است
فوتی های ناشی از کرونا را داشته و در جدول استان آخر را به خود اختصاص دادیم که این نشان دهنده آن است که مراقبت ها به خوبی انجام شده و بخش سلامت هم بیماری را زود تشخیص دادند و به صورت کافی و وافی در این زمینه وقت گذاشتند. وی با تقدیر از رؤسا و پرسنل دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان و کادر بهداشت و درمان در این زمینه، بر ادامه این روند تاکید کرد و ادامه داد: طی دو سه روز اخیر تعداد بیماران
حمله کرونای خطرناک انگلیسی به نوجوانان /وضعیت قرمز در 4 شهر شمالی ایران
با آن را بسیار سخت کرده است. ویروس کرونای انگلیسی طی روزهای اخیر شمار مرگ و میرها را در انگلیس بسیار بالا برده است. حالا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با ابراز نگرانی از ورود ویروس انگلیسی به کشور تصریح می کند: تجربه نشان می دهد ویروس های تنفسی با وجود همه مراقبت ها وارد کشورها می شوند و باید آمادگی کامل داشته باشیم. رخت بستن رنگ قرمز کرونا از کشور چند روزی بیشتر دوام نداشت. حالا
لزوم نظارت جدی بر شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه
باید ضبط شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه در وضعیت نارنجی قرار دارند گفت: تعداد بیماران شهرستان لنده نیز روزانه در حال افزایش است و خطر این شهرستان را نیز تهدید می کند. یزدان پناه با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته مورد فوتی در استان گزارش نشده، ادامه داد: 156 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که 61 نفر آن ها بیماران
کمترین میزان فوتی در خوزستان/ توقف روند نزولی و ثابت ماندن بیماران بستری شده در استان
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز شنبه 13 دی ماه غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا کشور، استان خوزستان به عنوان دارا بودن کم ترین آمار میزان فوتی در بین دیگر استان ها معرفی شد. او ضمن بیان کاهش آمار مبتلایان در استان، گفت: کاهش آمار فوتی کرونا، نشان از مراقبت و قدرت کادر درمان استان در تشخیص به موقع و درمان این