پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
یاریزان ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۰

مرحله برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان از فردا آغاز می شود

مرحله برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ایران از فردا دوشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می شود. به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون تنیس روی میز، مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه های ایران از روز دوشنبه 13 الی 17 بهمن ماه در آکادمی امیراحتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود و پس از پایان این مرحله چهره 4 تیم به مرحله پلی اف راه پیدا خواهند کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)